نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

موضوع: بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن cartman10mpi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    استانبول
    نوشته ها
    309
    تشکر تشکر کرده 
    291
    تشکر تشکر شده 
    452
    تشکر شده در
    307 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    به نظر من کاری که سرویس دهنده محترم کرده اشتباه نیست . وظیفه مشترک هست که در مورد پرداخت ها پیشگیری این چنین مشکلات رو به عمل بیاره . اگر سایت اینقدر برای شما و دوستتون ارزش داشته که چند روز قطع نباشه ، باید به همان اندازه هم حساس بود تا پرداخت هاتون رو به موقع پرداخت کنید (و یا هر پیش گیری دیگر) تا این چنین مشکلاتی پیش نیاد . با این حال چون ما ایرانی ها آدم های دل رحمی هستیم و دوست داریم به یکدیگه کمک کنیم . در این شرایط اگر بنده جای سرویس دهنده بودم ، به اعتبار مشترک قدیمی و انسان دوستی و نظر به اینکه مشکل پیش آمده در پرداخت یک مشکل طبیعتی بوده که کاری از مشتری بر نمیاد ، سایت رو با دسترسی محدود باز میکردم . یعنی سایت باز باشه تا اعتبار صاحب سایت زیر سوال نره ولی دسترسی به پنل برای گرفتن بک آپ و در روفتن بدوم تمدید رو نداشته باشه . باید قبول کرد که اینگونه روش باز نکردن ها از ترس این هست که مشتری بک آپ بگیره و بدون تمدید بره رو یک سرویس دهنده ی دیگه .

  2. تعداد تشکر ها از cartman10mpi به دلیل پست مفید


  3. #2
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    نوشته ها
    198
    تشکر تشکر کرده 
    464
    تشکر تشکر شده 
    663
    تشکر شده در
    375 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط cartman10mpi نمایش پست ها
    به نظر من کاری که سرویس دهنده محترم کرده اشتباه نیست . وظیفه مشترک هست که در مورد پرداخت ها پیشگیری این چنین مشکلات رو به عمل بیاره . اگر سایت اینقدر برای شما و دوستتون ارزش داشته که چند روز قطع نباشه ، باید به همان اندازه هم حساس بود تا پرداخت هاتون رو به موقع پرداخت کنید (و یا هر پیش گیری دیگر) تا این چنین مشکلاتی پیش نیاد . با این حال چون ما ایرانی ها آدم های دل رحمی هستیم و دوست داریم به یکدیگه کمک کنیم . در این شرایط اگر بنده جای سرویس دهنده بودم ، به اعتبار مشترک قدیمی و انسان دوستی و نظر به اینکه مشکل پیش آمده در پرداخت یک مشکل طبیعتی بوده که کاری از مشتری بر نمیاد ، سایت رو با دسترسی محدود باز میکردم . یعنی سایت باز باشه تا اعتبار صاحب سایت زیر سوال نره ولی دسترسی به پنل برای گرفتن بک آپ و در روفتن بدوم تمدید رو نداشته باشه . باید قبول کرد که اینگونه روش باز نکردن ها از ترس این هست که مشتری بک آپ بگیره و بدون تمدید بره رو یک سرویس دهنده ی دیگه .
    آفرین
    یکی از روش هایی که میشه به کار برد

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ریموت برای ابونتو چیست ؟
    توسط dellserver در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: April 3rd, 2017, 22:10
  2. بیا تو نظر بده ! انتظار شما چیست ؟
    توسط sor در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: March 21st, 2015, 00:11
  3. کمک ! رفتم تو بن لیست گوگل
    توسط hack2hacker در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: June 14th, 2013, 21:52

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •