صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 32

موضوع: بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

  1. #11
    عضو دائم delta آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    مغازم
    نوشته ها
    1,270
    تشکر تشکر کرده 
    1,468
    تشکر تشکر شده 
    5,180
    تشکر شده در
    2,621 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    ممنون از همه دوستان که در تاپیک شرکت کردند..ببینید اگر اولش بخونید نوشتم از کسی اسم نمیبرم و شاکی هم نیستم.خدا خودش قضاوت میکنه. دوم اینکه من 8 ماهه این سایت رو روی هاست این هاستینگ بالا آورده بودم و به خاطر 10 تومان حوصله نداشتم رفیقم رو ساپورت کنم سایتش رو.10 تومان پول یک پنجم خرج جیبی روزانه منم نیست!! همه چیز رو سپرده بودم دستش جز پرداخت رو.ماهانه براش پرداخت میکردم. این مشکل برف و راه بندان و.. از جمعه رو سر ما خراب شده مال یکی دو روز نیست. من هم سعیم رو کردم بتونم پرداخت کنم واقعا به مشکل خوردم.10 تومان میگم اصلا پولی نیست.اگر ایشون زرین پال داشت من درجا یک ساله بهش پرداخت میکردم.من از ایشون خواستم با توجه به این اوضاع هوایی 2 روز محلت بده تا تو یک موقعیت خوب بتونم از یکی درخواست کنم برام واریز کنه مبلغ رو. بنده مشتری تازه ایشون نبودم و تمام فاکتورها پرداخت میشد.ایشون محلت نداد و ساپسنت کرد.( بنده ازش سرور نداشتم - سرور مجازی سنگین نداشتم) که محلت تمدید برسه و ایشون از جیبش بده...هاست بوده که صد تا مشتری هم روش بوده.میتونست بمونه.
    دوستانی هم که میگن مشنری داشتند نداشته و...پرداخت نکرده قضیش جداست برادر من.مشتری تازه نبودیم که تست بگیریم... حرف بنده رو هم دوستان متوجه نشدند.بنده دیشب سایت رو با سرعت ذغالی منتقل کردم.نکته ای که گفتم این بود.
    هاستینگهای محترمه تو شرایط سخت هوای مشتری رو داشته باشید همین! مشتری این جور مواقع قدر شما رو میدونه و میشه مشتری ثابت!
    فروشگاه بازی , کنسول, لوازم دیجیتال دلتافوکس
    فروش و واردات محصولات در منطقه ازاد انزلی

  2. تعداد تشکر ها از delta به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #12
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    محل سکونت
    rivash
    نوشته ها
    78
    تشکر تشکر کرده 
    21
    تشکر تشکر شده 
    83
    تشکر شده در
    66 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    درود بر شما
    آفرین بر صبر شما

  5. تعداد تشکر ها از techgreen به دلیل پست مفید


  6. #13
    عضو انجمن mizbanpars.com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    176
    تشکر تشکر کرده 
    87
    تشکر تشکر شده 
    297
    تشکر شده در
    209 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    باید گفت تو این اوضاع هوا ، هوای مشتری رو داشته باشید
    اگه شما مشتری چند ماهه این شرکت بودید باید به اندازی 2روز به شما اعتماد میکرد
    ولی اگر مشتری جدید می­بودید باید حق میدادید که اعتماد نکنه

  7. تعداد تشکر ها از mizbanpars.com به دلیل پست مفید


  8. #14
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    محل سکونت
    بالای ابرا:)
    نوشته ها
    1,683
    تشکر تشکر کرده 
    672
    تشکر تشکر شده 
    3,378
    تشکر شده در
    2,203 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط delta نمایش پست ها
    سلام.نمیدونم چی بگم و چطور بگم.نمیخواستم مطرح کنم اما گفتم مطرح کنم شاید صاحب یک سایت بدبخت دیگر مثل من دچار این مشکلات باشه حداقل اگر مشتری شماها بود یک کمی هواشو داشته باشید تا اوضاع خوب بشه..نمیدونم کدوم شهر زندگی میکنید.اما شهری که من الان توش هستم 5 /2 متر برف فقط حیاطمون رو گرفته و به کل اگر بخوام برم تا سر کوچه 1 ساعتی طول میکشه! کل شهرمون تعطیلی کشیده شده اجباری.خوب مشخصا این اوضاع نه مشتری هست نه کاسبی و الان 5 روزی هست به شخصه خانه نشین شدم چون کاری نمیشه کرد. مطمعنا خیلی از شماها هم این روزها بدجور گرفتار شدید و مشتری و.. ندارید.
    موضوع پول و نداری نیست.موضوع شرایط بدی کاری هست مثل نداشتن اینترنت و یا قطع و وصلی برق.خالی شدن حساب کارتی و هزار تا مشکلات دیگر..

    دیشب یک هاست معمولی که از یک هاستینگ محترمه برای رفیقم خریداری کرده بودم و ماهانه پولش 10 تومانم نبود قطع شد و پیغام دادند تا پراخت نشه وصل نمیشه..2 روزه دارند اخطار میدند و من با تیکت و پیغام و.. بهشون گفتم اوضاع رو گفتم یکی دو روزی تحمل کنید من مال دو ماه رو یکجا میدم.الان کارت اعتباریم خالی هست.باید برم بانک که اوضاع شهرمون اینطوریه هست.اما انگار برای کسی مهم نیست و به ما گفتن از این حرفا زیاد شنیدند و تا پرداخت نشه وصل نمیشه. ببینید شاید واسه کسی مثل من آن هاست اندازه گرد ناخن ارزش نداشته باشه.حتی مبلغش.خودم چندین و چند سرور و vps و هاست و نمایندگی و.. دارم که برای خودم و دوستان خریداری کردم مستقیم و غیر مستقیم. اما خوب شرایط طوری هست الان 2 هزار تومانم نمیتونم پرداخت اینترنتی کنم. واقعا یک هاستینگ باید اینطور رفتار کنه؟ باید سایت دوستم قطع بشه و آبروی من رو ببرند؟ به چه قیمتی؟
    شکر خدا بک آپ چند روز پیش رو داشت و تغییر خاصی نداشت تو سایتش..دیشب با اینکه اوضاع اینترنت همش قطع و وصلی بود تا سر صبح با سرعت دیال آپی سایت دوستم رو منتقل کردم رو یکی از سرورهای خودم و منتظرم dns ست کنه...
    خواهشن اسم هاستینگ مورد نظر و نپرسید گفته نمیشه.ما مثل انا نیستیم آبرو ببریم.آبروی ما دست خداست نه بندش.اما ایشون رو به خدا میسپارم و منتظر روزی باشه که همچین بلایی سر خودش بیاد..

    اما حرف آخر من... ازتون خواهش دارم تو این جور مواقع و اوضاع هوای سایت دارها و مشتری هاتون رو داشته باشید.ممکنه چند روزی به دردسر افتاده باشند و حتی برای حساب کتاب به دردسر بیفتند.یک ضره وجدان کاری داشته باشید به آنها هم حق بدید و قوانین رو روی وجدان نندازید.. الان اخبار رو نگاه کنید مازندران و گیلان به کل زیر برف هستند.بقیه شهرها هم خیلی جاها مشکلات دارند.این مشکلات به زودی حل میشه اما تا رفعش کمی با وبمسترها و سایت دارها همکاری کنید..
    همیشه این عقیده رو داشتم که بلاهایی توی زندگی سرمون میاد تقصیر خودمون هست و خودمون هم جایی اشتباه و لغزش داشتیم . فروشنده به نظر من حق داره قبل از فرارسیدن موعود پرداخت تکلیف سرویس رو مشخص کنه وقتی خودتون به فکر نیستین
    احتمالا شما 20000تا دوست و رفیق دارین که حاضرن بهتون قرض بدن و سرویستون رو
    جای شما تمدید کنننن بعدشم شما با همین سابقت می امدی اینجا وکمک میخواستی همه بهتون کمک میکردن یا پرداخت رو میکردن یا سایر موارد پس فروشنده هیچ تقصیری
    در این رابطه نداره البته 99درصدشون درصورتی که فقط یک تماس گرفته بودین
    باهاتون کنار میامدن و لااقل بهتون وقت میدادن .فروشنده سرویس هزارتومنی دوتومنی یا چندتومنی بهتون داده دیگه دنبال شما و مشکلات شما که نباید باشه وقتی که هماهنگم نکردین یا اضلا کرده باشین
    بعدشم نون هاستینگ ها که اکثرا هم هزارتومنی و.... هست به همین هزار تومن دوهزارتومن هست که میشه باهاش یک لقمه نخون خرید
    و خورد و از گزسنگی نمرد پس 10هزارتومن خیلی بعضی از جاها مفید هست مثلا سرویس 200تومنی رو وقتی میخوای تمدید کنی یارو 10تومن کمتر نمیگیره تا براش پرداخت کنه و.......
    ویرایش توسط ULTRAWEB : February 4th, 2014 در ساعت 18:58

  9. #15
    عضو انجمن abbasss آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    محل سکونت
    !
    نوشته ها
    103
    تشکر تشکر کرده 
    659
    تشکر تشکر شده 
    448
    تشکر شده در
    293 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    ببخشید ولی چرا ماه به ماه تمدید میکردی؟
    برای تست فکر کنم یکی دو ماه کافی باشه، مبلغش هم زیاد نیست...
    شخصا هر وقت هاست میگیرم یکی دو ماه رو ماهانه تمدید میکنم اگه راضی کننده بود سالانه تمدید میکنم دردسر زمان پرداخت هم نداره
    موفق باشید
    فروش محدود پنل کاربری طلایی + خط اختصاصی 10 رقمی فقط 99.000 تومان ====>> اینجا
    آریا ایده دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت

  10. #16
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    143
    تشکر تشکر کرده 
    256
    تشکر تشکر شده 
    1,125
    تشکر شده در
    755 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    حرف های شما کاملا متین و صحیح هست

    ولی اکثر فروشندگانی که همچین رفتاری دارند همون هایی هستند که اولش این موارد رو بدون هیچ منتی انجام میدادند ولی به خاطر سوء استفاده هایی که بعضی کاربران کردند رفتارشون امروزه به این چیزی که شما تجربه کردید تغییر کرده


  11. #17
    عضو دائم delta آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    مغازم
    نوشته ها
    1,270
    تشکر تشکر کرده 
    1,468
    تشکر تشکر شده 
    5,180
    تشکر شده در
    2,621 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط ULTRAWEB نمایش پست ها
    همیشه این عقیده رو داشتم که بلاهایی توی زندگی سرمون میاد تقصیر خودمون هست و خودمون هم جایی اشتباه و لغزش داشتیم
    خداوکیلی موندم جواب شما رو چی بدم تو این گیرو پیری الان کل ایران برف آمده و راه ها و.. بسته شده تقصیر منه؟ چون بلا فقط همین بوده... اگر منظورتون سایته بوده که 4 ساعته منتقلش کردم ماجراش تمام شد.هیچ بلای خاصی هم نبوده.....
    من این تاپیک رو زدم بگم برادر- دوست - فامیل- ایرانی جماعت تو گرفتاری ها به هم کمک کنید کمی همدیگر رو درک کنید.فقط به فکر پول نباشید!
    فروشگاه بازی , کنسول, لوازم دیجیتال دلتافوکس
    فروش و واردات محصولات در منطقه ازاد انزلی

  12. #18
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    محل سکونت
    بالای ابرا:)
    نوشته ها
    1,683
    تشکر تشکر کرده 
    672
    تشکر تشکر شده 
    3,378
    تشکر شده در
    2,203 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط delta نمایش پست ها
    خداوکیلی موندم جواب شما رو چی بدم تو این گیرو پیری الان کل ایران برف آمده و راه ها و.. بسته شده تقصیر منه؟ چون بلا فقط همین بوده... اگر منظورتون سایته بوده که 4 ساعته منتقلش کردم ماجراش تمام شد.هیچ بلای خاصی هم نبوده.....
    من این تاپیک رو زدم بگم برادر- دوست - فامیل- ایرانی جماعت تو گرفتاری ها به هم کمک کنید کمی همدیگر رو درک کنید.فقط به فکر پول نباشید!
    برف که نعمت خداست و انشاالله هزار برابر بیاد و شما در این زمینه هیچکاره ای.
    منظورم این بود که شماهم شاید به کسی بد کرده باشی که بد دیدی امیدوارم متوجه شده باشین.
    اگر شما به فکر پول نیستی از بقیه هم همین توقع رو داشته باش.ختم سخنرانی.شما این مشکل ساده
    رو با یک تماس با یکی که میتونست بهت کمک کن ه میتونستی به سادگی حل کنی یا تمدید یا بک اپ و انتقال
    دیگه زدن این چنین تاپیک هایی کش دادن بحث است و گله ی بیخودی و بی فایده

  13. #19
    عضو انجمن tikweb.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    Safe mode
    نوشته ها
    579
    تشکر تشکر کرده 
    358
    تشکر تشکر شده 
    1,046
    تشکر شده در
    663 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    تا جایی که بتونیم با مشتری راه میایم
    چون به نظر من فروشنده اگه با مشتری در این مواقع راه بیاد و در این مواقع هوای مشتری رو داشته باشه مطمئنا مشتری هم بعدا یه جوری جبران میکنه (حالا با تبلیغات به بقیه یا ...)

  14. تعداد تشکر ها از tikweb.ir به دلیل پست مفید


  15. #20
    عضو انجمن MEHDI KARAMI آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    محل سکونت
    همدان
    نوشته ها
    226
    تشکر تشکر کرده 
    664
    تشکر تشکر شده 
    543
    تشکر شده در
    355 پست

    پیش فرض پاسخ : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم

    اگر اینجا دنیای فرشته ها بود میشد این کار رو کرد... :دی
    سرویس دهنده هم حق داره به برای شما تمدید نکنه چون نمیدونه شما درست میگید یا نه ...
    من الان همدانم برف هم کم اومده تعطیلی هم نیست به جز مدرسه ها،الان من برم بگم فلان شهر زندگی میکنم نمیتونم پول رو بدم شما تمدید کنید! اوتنم باید باور کنه؟ عقل میگه نه... بنده خودم برای یه بنده خدا قالب وردپرس ادیت کردم قرار شد 15 بده گفت ندارم بد بختم دانشجو هستم اخرش گفتم مشکلی نیست بیا 7 تومان بده! گفت ندارم الان 3 تومنش رو میدم بقیش رو چند روز دیگه پرداخت میکنم... اقا ما هم قالب رو براش ارسال کردیم الان حدود 2 ماه میگذره حتا جواب منم نمیده چه برسه به پول!! خب تو این طور شرایط کی میتونه اعتماد کنه؟ من که نمیتونم!

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ریموت برای ابونتو چیست ؟
    توسط dellserver در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: April 3rd, 2017, 22:10
  2. بیا تو نظر بده ! انتظار شما چیست ؟
    توسط sor در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: March 21st, 2015, 00:11
  3. کمک ! رفتم تو بن لیست گوگل
    توسط hack2hacker در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: June 14th, 2013, 21:52

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •