اون نوع ارسال اس اس ال یا none یا گذینه دیگر بعد رو فکر کنم کلا باید بیخیال بشید چون الان میل سرورتون اوکی هست و ایمیل ارسال میکنه برای مشتری های عضو ، برای غیر عضو ها فقط ارسال نمیکنه؟
کلا سرور با ایمیل مشکلی نداره ; ایمیل برای مشتری میره یعنی اگه تیکت بزنه برای کلیه ایمیل ها میره ( باز شده ، پاسخ داده شده ، بسته شده ، در حال پیگیریه و...) ، فاکتور ها و کلیه مواردی که باید ایمیل بره براش میره
اما برای کارمند : غیر از ایمیلی که بفهمه مشتری یا غیر مشتری تیکت ارسال کرده همه ایمیل ها میره ( سفارش جدید و ... ) فقط ایمیل درخواست پشتیبانی براش نمیره ، اونم اگه مشتری باشه از طریق sms میشه باخبر شد اما اگر کسی که تیکت میده مشتری نباشه نمیشه هیچ راهی نمیشه باخبر شد
اون نوع ارسال اس اس ال یا none یا گذینه دیگر بعد رو فکر کنم کلا باید بیخیال بشید چون الان میل سرورتون اوکی هست و ایمیل ارسال میکنه برای مشتری های عضو ، برای غیر عضو ها فقط ارسال نمیکنه؟
برای مشتریان عضو و غیر عضو کل ایمیل ها ارسال میشه اما برای مدیریت و کارمندان فقط ایمیل درخواست پشتیبانی ارسال نمیشه
کلا روی مشتری های عضو بیشتر مانور بدهید و تست کنید و نتایج رو اعلام کنید غیر عضو ها بماند فعلا.
:دی مگه میشه ، مشکلی با مشتری های عضو نداریم فقط " وقتی تیکت ارسال میکنند کارمند مربوطه فقط از طریق sms باخبر میشه ایمیل ارسال نمیشه براش "
نمیشه مشتریان غیر عضو رو بیخیال شد چون همین امروز فقط 8 تا در خواست به بخش سوالات قبل از خرید داشتیم عزیز اینا رو باید جواب بدیم
ممنون