نوشته اصلی توسط fausjus شماره سفارش رو به پشتیبانی ارسال کنین جواب بگیرین .ما اینجا مسئول پاسخگویی نیستیم. منظورتون از پشتیبانی چیه؟ ایمیل؟ خود سایت؟ یاهو ؟ به همه شون اعلام کردیم و جواب دادن که تا ساعت 10 ثبت میشه (یعنی سه روز پیش ساعت 10) اونوقت الان چه کاری میتونیم بکنیم ما؟ پاسخگویی و پشتیبانیتون افتضاحه چند بار ایمیل زدم خدا میدونه!
p30thank, thanq
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
نمایش برچسبها
مشاهده قوانین انجمن