نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 157 از 166 نخستنخست ... 57107147153154155156157158159160161 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,561 تا 1,570 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

  1. #1561
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    7
    تشکر تشکر کرده 
    20
    تشکر تشکر شده 
    2
    تشکر شده در
    2 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام
    یکی ازمن خرید کرده ولی انگار در برگشت از بانک مشکل پیش اومده و پول از حساب اون طرف کسر شده ولی به حساب من واریز نشده توی فریر هم اطلاعات پرداخت ثبت نشده طرف دروغ نمی گه چون من پیشش بودم خرید انجام داد و دیدم اس ام اس بانک جهت کسر حساب به موبایلش اومد حالا باید چه کار کنم ؟؟؟؟

    هر چی با پشتیبانی و تلفن ثابت شرکت و مدیریت تماس گرفتم هیشکی جواب نمیده

  2. تعداد تشکر ها از pouy4n به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #1562
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط pouy4n نمایش پست ها
    سلام
    یکی ازمن خرید کرده ولی انگار در برگشت از بانک مشکل پیش اومده و پول از حساب اون طرف کسر شده ولی به حساب من واریز نشده توی فریر هم اطلاعات پرداخت ثبت نشده طرف دروغ نمی گه چون من پیشش بودم خرید انجام داد و دیدم اس ام اس بانک جهت کسر حساب به موبایلش اومد حالا باید چه کار کنم ؟؟؟؟

    هر چی با پشتیبانی و تلفن ثابت شرکت و مدیریت تماس گرفتم هیشکی جواب نمیده
    با سلام خدمت شما،
    تمامی تراکنش ها، در صورتی که در فروشگاه پذیرنده تایید نشوند بین 10دقیقه تا 72ساعت برگشت داده خواهند شد.
    بازه زمانی زیاد این عملیات بابت تفاوت در بانکها می باشد.
    اگر اطلاعات دقیقتری از تراکنش اعلام کنید، بهتر میتوان بررسی و پیگیری را انجام داد.

    +در ضمن، بنده به عنوان مدیریت (09197840979) در اکثر مواقع پاسخگو هستم.
    +تلفن شرکت و شماره پشتیبانی هم در روز ها و ساعات اداری پاسخگو می باشد.

    پیروز باشید
    ویرایش توسط sepadl71 : December 16th, 2013 در ساعت 05:18 دلیل: پاسخ

  5. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


  6. #1563
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    نوشته ها
    163
    تشکر تشکر کرده 
    356
    تشکر تشکر شده 
    247
    تشکر شده در
    180 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    دوستان مشکلی میبینن تو درگاه ؟

  7. تعداد تشکر ها از Parti_Baz به دلیل پست مفید


  8. #1564
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    122
    تشکر تشکر کرده 
    17
    تشکر تشکر شده 
    83
    تشکر شده در
    48 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    بله درگاه جی پال و شارژ ایران ایراد دارند بقیه رو تست نکردم

  9. تعداد تشکر ها از caspiannets به دلیل پست مفید


  10. #1565
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    نوشته ها
    154
    تشکر تشکر کرده 
    56
    تشکر تشکر شده 
    74
    تشکر شده در
    55 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    بله درگاه مشکل داره


  11. تعداد تشکر ها از ata3929 به دلیل پست مفید


  12. #1566
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط parti_baz نمایش پست ها
    دوستان مشکلی میبینن تو درگاه ؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط caspiannets نمایش پست ها
    بله درگاه جی پال و شارژ ایران ایراد دارند بقیه رو تست نکردم
    نقل قول نوشته اصلی توسط ata3929 نمایش پست ها
    بله درگاه مشکل داره
    با سلام خدمت کاربران گرامی،
    با توجه به تغییرات انجام شده و انتقال به ساب دامین شاپرک، هم الکنون درگاه های بانک های ملت و سامان و پاسارگاد به شاپرک انتقال یافت.
    در درگاه بانک پارسیان مشکلاتی جهت انتقال وجود دارد که هم اکنون در حال بررسی می باشد.
    پس از حل مشکلات بانک پارسیان، انتقال به شاپرک در درگاه پارسیان نیز انجام خواهد شد.
    سایر درگاه های بانکی نیز با برخی شرکت های psp یکی خواهند شد.
    موفق و پیروز باشید

  13. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


  14. #1567
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    37
    تشکر تشکر کرده 
    42
    تشکر تشکر شده 
    19
    تشکر شده در
    19 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    درود

    لطفا بفرمائید زمانی که دامنه سایت فروشنده فیلـــ ـــــتر میشه تو کدوم فایل دامنه رو تغییر بدیم ؟؟؟

  15. تعداد تشکر ها از theunforgiven به دلیل پست مفید


  16. #1568
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    نوشته ها
    154
    تشکر تشکر کرده 
    56
    تشکر تشکر شده 
    74
    تشکر شده در
    55 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط theunforgiven نمایش پست ها
    درود

    لطفا بفرمائید زمانی که دامنه سایت فروشنده فیلـــ ـــــتر میشه تو کدوم فایل دامنه رو تغییر بدیم ؟؟؟
    پوشه include
    فایل configuration.php


  17. تعداد تشکر ها ازata3929 به دلیل پست مفید


  18. #1569
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    نوشته ها
    2
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    2
    تشکر شده در
    2 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام
    یه خسته نباشید میگم به آقا سپهر بابت این همه پشتیبانی تو این سایت
    قسمت تیکت شما که کار نمیکنه بماند
    تلفنا که یا در دسترس نیستند یا اشغالند یا پاسخگو نیستند
    تاریخ 29/9/92 کل تراکنش ما مبلغ 3 میلیون و پانصد هزار تومان بود که تو سایت جی پال تقسیم شد به 2 تا درخواست 3 میلیونی و پانصد تومانی
    فرداش ساعت 10 شب 500 تومن واریز شد ولی 3 میلیون نشد
    ما زنگ زدیم جواب دادید گفتید بررسی میشه تا ساعتی دیگه واریز میشه ولی نشد فرداش زنگ زدیم گفتید باز بررسی میشه بازم نشد
    روزه سوم ایمیل دادیم گفتید انتقال خودکار مشکل داره ما فردا (روز چهارم) به صورت دستی میریزیم
    از روزه 4 به بعد شما نه به ایمیل ما جواب میدید نه تفلن های ما البته تو این چند روز با بیش از 20 خط زنگ زدیم که به هیچ کدوم پاسخ ندادید
    ولی خب بعد از اون روز همه رو تصفیه کردید همانند قبل از شما تشکر داریم حتی درگامون رو هم به احترام همکاریمون تا الان عوض نکردیم
    چون مطمئنیم مشکلی پیش آمده و جای هیچ فکر دیگه ای رو به خودمون راه نمیدیم
    لطفا هر چه زودتر پیگیری کنید خواهشا اعتماد سایت ما همه زیر سوال رفته
    شماره پذیزنده :2767

  19. تعداد تشکر ها از masoud021 به دلیل پست مفید


  20. #1570
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط masoud021 نمایش پست ها
    سلام
    یه خسته نباشید میگم به آقا سپهر بابت این همه پشتیبانی تو این سایت
    قسمت تیکت شما که کار نمیکنه بماند
    تلفنا که یا در دسترس نیستند یا اشغالند یا پاسخگو نیستند
    تاریخ 29/9/92 کل تراکنش ما مبلغ 3 میلیون و پانصد هزار تومان بود که تو سایت جی پال تقسیم شد به 2 تا درخواست 3 میلیونی و پانصد تومانی
    فرداش ساعت 10 شب 500 تومن واریز شد ولی 3 میلیون نشد
    ما زنگ زدیم جواب دادید گفتید بررسی میشه تا ساعتی دیگه واریز میشه ولی نشد فرداش زنگ زدیم گفتید باز بررسی میشه بازم نشد
    روزه سوم ایمیل دادیم گفتید انتقال خودکار مشکل داره ما فردا (روز چهارم) به صورت دستی میریزیم
    از روزه 4 به بعد شما نه به ایمیل ما جواب میدید نه تفلن های ما البته تو این چند روز با بیش از 20 خط زنگ زدیم که به هیچ کدوم پاسخ ندادید
    ولی خب بعد از اون روز همه رو تصفیه کردید همانند قبل از شما تشکر داریم حتی درگامون رو هم به احترام همکاریمون تا الان عوض نکردیم
    چون مطمئنیم مشکلی پیش آمده و جای هیچ فکر دیگه ای رو به خودمون راه نمیدیم
    لطفا هر چه زودتر پیگیری کنید خواهشا اعتماد سایت ما همه زیر سوال رفته
    شماره پذیزنده :2767
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
    اوامر شما کاملا" صحیح است.
    تماس های تلفنی یک هفته ایست پاسخ داده نمی شود و پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام می شود.
    با توجه به خودکار بودن ثبت و واریز درخواستهای واریز وجه و تعطیل بودن روزی که عرض کردید و مشکلات اینترنت بانک و... درخواست شما انجام نشد.
    شما خودتان عرض میکنید تمامی واریز وجه های بعد از آن انجام شده... پس مطمئن باشید مشکلی در واریز وجود دارد...
    بنده هم اکنون مجدد به صورت دستی از اینترنت بانک ملت و پارسیان انتقال را بررسی کردم که متاسفانه انجام نشد!
    باز هم در ساعات میانی روز شخصا" انتقال را برای شما انجام خواهم داد...
    موفق و پیروز باشید

  21. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


صفحه 157 از 166 نخستنخست ... 57107147153154155156157158159160161 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •