با سلام
امروز سیستم رو به آخرین نسخ آپگرید کردیم، اما طبق معمول مشکلات بیشتر و بدتر شد!
اول این که پسورد کاربران کار نمی کنه!
دوم این که امکان ریست پسورد برای کاربران وجود ندارد و ایمیل هم در این رابطه ارسال نمیشه ، قالب های دیفالت رو هم تست کردیم!
با سلام
امروز سیستم رو به آخرین نسخ آپگرید کردیم، اما طبق معمول مشکلات بیشتر و بدتر شد!
اول این که پسورد کاربران کار نمی کنه!
دوم این که امکان ریست پسورد برای کاربران وجود ندارد و ایمیل هم در این رابطه ارسال نمیشه ، قالب های دیفالت رو هم تست کردیم!
5.2.12
استفاده کن تا مشکلات
5.2.14
حل شه باگ بحرانی هم نداره روش
بعضی موقع ها تا اپدیت میاد نباید
بری اپدیت کنی خودت رو بیخودی توی دردسر
بندازی مهندس جان موفق باشی
از ورژن5.2.12استفاده کن
ما هم از همین نسخه استفاده می کنیم
ولی هیچ کدام از این مشکلات را نداریم
ما هم امروز (البته دیروز چون ساعت 4و نیم صبح است) آپکرید کردیم موردی نداریم
البته یک مورد ایجاد فاکتوره که اونم روشی جایگزین دارد که اونم البته باید برطرف بشه
شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021 | onlineserver.ir
آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12
شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021 | onlineserver.ir
آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12
دوست عزیز من موقعی که از نسخه کرک استفاده میکردم تیکت میزدم در بخش سوالات قبل از خرید جواب میدادند ! در حد کمتر از 24 ساعت .
چه برسه به مشتریان !
اتفاقا در مورد سلوس وی ام هم همین طور پشتیبانی خوبی دارند.
البته اگر سوال را درست و واضح نپرسید و سوال خیلی ساده باشه بی ربط و.... معمولا جواب بده نیستند.
شده من تیکت زدم اصلا کلا پاسخ ندادند اما یک تیکت دیگه زدم سریع پاسخ دادند . این بستگی داره به سوال شما که چی باشه ....
در ضمن شنبه یک شنبه تعطیله برای همینه پاسخ دیر دادند![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)