قرار نيست حقوق بديد درست. ولی برای کار خودتون هم ارزش قائل نيستيد؟ حاضريد به هر قيمتی کار کنيد؟
من هم نه گفتم زياده نه گفتم کمه. گفتم به هر حال بايد يک نفر اينکار رو انجام بده.در ضمن من نگفتم پشتیبانی مطلقا نداره من گفتم به نسبت هاستینگ بسیار بسیار کم هست و حتی خود من هم می تونم به تنهایی اون رو انجام بدم
چرا از کسی بپرسيم وقتی خودمون تو شرکت داريم هر روز وضعيت رو مشاهده ميکنيم؟ خودمون رو که بايد بيشتر از بقيه قبول داشته باشيم.شما بهتره با شرکت های ثبت دامین صحبت کنید اونها به شما میگن حداکثر روزی یک تیکت بیشتر ارسال نمیشه
به عنوان يک نماينده nic مشکلات موجود رو ميشناسيم و ميدونيم چه خبره!
فکر ميکنم ادامه بحث بی فايده باشه. من موارد رو گفتم. ديگه اينکه شما چی کار کنی و چی رو قبول کنيد به خودتون مربوط ميشه.







