نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 70

موضوع: ماژول ثبت دامنه ir

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    37
    تشکر تشکر کرده 
    23
    تشکر تشکر شده 
    47
    تشکر شده در
    35 پست

    پیش فرض پاسخ : ماژول ثبت دامنه ir

    نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
    من نميدونم شما خودت ميگی اومدی که ورشکست بشی بعد الان به من ميگيد منطقی صحبت کنم خوب شما خودتون منطقی صحبت کنيد.
    در مورد پشتيبانی پيش تر مثال هایی زدم. به پست های قبلی مراجعه کنيد مثال های ملموسی در اين باره زده شده.



    بله تا سال بعد ممکنه مشکلی پيش نياد ولی همون زمان ثبت ممکنه 101 مشکل پيش بياد. اين رو کی ميخواد پشتيبانی کنه ؟



    من که مشکل داشته باشم يآ نداشته باشم فرقی نميکنه. ولی nic با اين طرز تفکر موافق نيست و جلو اين موضوع رو گرفته.
    من هم در پست های قبل جواب مواردی که فرمودید رو دادم به پست های قبل مراجعه کنید
    عزیز من ورشکستگی یه چیزه نداشتن توجیه اقتصادی یه چیز دیگه اس
    من در بدترین حالت حتی اگه 4000 تومان هم ثبت کنم ممکنه توجیه اقتصادی برام نداشته باشه اما اصل سرمایه من (150 میلیون کمتر بیشتر) جایی نرفته و به همین دلیل ورشکست نشدم

    من با شرکت های دیگه ای که دامنه ثبت می کنن صحبت کردم و اونها تایید کردند که در مورد ثبت دامنه تیکتی به اونها ارسال نمیشه و اگر هم ماهی یک بار یه تیکت اینجاها ارسال شد جواب همون تیکت در قسمت "سوالات متداول" یا... هست پس نتیجه میگیرم تنها من نیستم بلکه کاربرای دیگه هم وقتی سایت رو مطالععه بکنند جواب سوالاتشون رو می گیرن
    تازه بعضی از شرکت ها هم در مرحله آخر به کاربر ایمیل می زنند که از اینجا به بعد در دست ما نیست و شما باید مواردتون رو از ایرنیک پیگیری کنید

    در کل نمیدونم چرا زمانیکه من مثلاً از فراسو دامنه بخرم و ارزون بفروشم مشکلی نداره اما اگه از ایرنیک بخرم و ارزون بفروشم مشکل داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟ آهان فراسو پشتیبانی خیلی قوی داره و دامنه هاش بازدید بیشتری رو ساپورت میکنن

  2. #2
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : ماژول ثبت دامنه ir

    نقل قول نوشته اصلی توسط hakimalireza نمایش پست ها
    من هم در پست های قبل جواب مواردی که فرمودید رو دادم به پست های قبل مراجعه کنید
    عزیز من ورشکستگی یه چیزه نداشتن توجیه اقتصادی یه چیز دیگه اس
    من در بدترین حالت حتی اگه 4000 تومان هم ثبت کنم ممکنه توجیه اقتصادی برام نداشته باشه اما اصل سرمایه من (150 میلیون کمتر بیشتر) جایی نرفته و به همین دلیل ورشکست نشدم
    ولی اگر هزينه 1 يا 2 اپراتور ساده رو ماهانه 480 هزار تومان پرداخت کنيد اين به اين معنی هست که ماهی 960 هزار تومان داره از سرمايه اوليه شما کم ميشه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط hakimalireza نمایش پست ها
    من با شرکت های دیگه ای که دامنه ثبت می کنن صحبت کردم و اونها تایید کردند که در مورد ثبت دامنه تیکتی به اونها ارسال نمیشه و اگر هم ماهی یک بار یه تیکت اینجاها ارسال شد جواب همون تیکت در قسمت "سوالات متداول" یا... هست پس نتیجه میگیرم تنها من نیستم بلکه کاربرای دیگه هم وقتی سایت رو مطالععه بکنند جواب سوالاتشون رو می گیرن
    تازه بعضی از شرکت ها هم در مرحله آخر به کاربر ایمیل می زنند که از اینجا به بعد در دست ما نیست و شما باید مواردتون رو از ایرنیک پیگیری کنید
    احتمالا شما دقت نکرديد. من توضيح دادم تو چه حالت هایی ممکن هست مشکل پيش بياد. اکثر اون حالت ها پيش از ثبت هست. يا بعد از پرداخت هزينه و عدم ثبت در پنل nic.
    اين موارد رو چطور ميخواين پشتيبانی کنيد ؟ توضيح بديد ؟ چرا همه اش ميگيد پشتيبانی نداره.

    نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems
    بله ثبت دامين هم پشتيبانی داره. چرا نداره. شما فکر کن پول گرفتيد بعد به هر دليلی وبسرويستون نتونست دامين رو ثبت کنه.
    يا موردی که ما زياد داريم اين هست که برای دامنه هایی که تازه آزاد ميشن همزمان چندين درخواست از چندين کاربر ارسال ميشه. اگر اين کاربرا نتونن پشتيبانی و توجيه بشن و هزينه هاشون به درستی برگشت نخوره مشکل بوجود مياد.
    يا مشتری مياد به جای ثبت Nic هندل در زمان ثبت دامين يک ايميلی رو ميزنه که اصلا باهاش تو Nic هم عضو نيست و بعد ميگه چرا دامين ثبت نشد.
    و ....
    در کل نمیدونم چرا زمانیکه من مثلاً از فراسو دامنه بخرم و ارزون بفروشم مشکلی نداره اما اگه از ایرنیک بخرم و ارزون بفروشم مشکل داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟ آهان فراسو پشتیبانی خیلی قوی داره و دامنه هاش بازدید بیشتری رو ساپورت میکنن
    چون نماينده های Nic بايد سود معقول خودشون رو بکنن. اينکه ديگران نميتونن با هم به توافق برسن و سود خودشون رو به صورت معقول بردارن مشکل از nic نيست و بايد بين خودشون حل بشه. مثل اين موضوع که الان کسی نميتونه روی فروش هاست نظارت کنه و اين خود فروشندگان هاست هستند که بايد با هم به توافق برسن و سود خودشون رو بالا ببرن.

  3. #3
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    37
    تشکر تشکر کرده 
    23
    تشکر تشکر شده 
    47
    تشکر شده در
    35 پست

    پیش فرض پاسخ : ماژول ثبت دامنه ir

    نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
    ولی اگر هزينه 1 يا 2 اپراتور ساده رو ماهانه 480 هزار تومان پرداخت کنيد اين به اين معنی هست که ماهی 960 هزار تومان داره از سرمايه اوليه شما کم ميشه.



    احتمالا شما دقت نکرديد. من توضيح دادم تو چه حالت هایی ممکن هست مشکل پيش بياد. اکثر اون حالت ها پيش از ثبت هست. يا بعد از پرداخت هزينه و عدم ثبت در پنل nic.
    اين موارد رو چطور ميخواين پشتيبانی کنيد ؟ توضيح بديد ؟ چرا همه اش ميگيد پشتيبانی نداره.





    چون نماينده های Nic بايد سود معقول خودشون رو بکنن. اينکه ديگران نميتونن با هم به توافق برسن و سود خودشون رو به صورت معقول بردارن مشکل از nic نيست و بايد بين خودشون حل بشه. مثل اين موضوع که الان کسی نميتونه روی فروش هاست نظارت کنه و اين خود فروشندگان هاست هستند که بايد با هم به توافق برسن و سود خودشون رو بالا ببرن.
    دوست عزیز پشتیبانی رو خودم و دوستام انجام میدیم پس قرار نیست خودمون از خودمون حقوق بگیریم
    در ضمن من نگفتم پشتیبانی مطلقا نداره من گفتم به نسبت هاستینگ بسیار بسیار کم هست و حتی خود من هم می تونم به تنهایی اون رو انجام بدم
    شما بهتره با شرکت های ثبت دامین صحبت کنید اونها به شما میگن حداکثر روزی یک تیکت بیشتر ارسال نمیشه
    در ضمن من دوست ندارم با دیگر نماینده ها تبانی کنم آیا ایرنیک باید این اجازه رو به خودش بده که بگه من وارد میشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قضیه بو داره!

  4. #4
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : ماژول ثبت دامنه ir

    نقل قول نوشته اصلی توسط hakimalireza نمایش پست ها
    دوست عزیز پشتیبانی رو خودم و دوستام انجام میدیم پس قرار نیست خودمون از خودمون حقوق بگیریم
    قرار نيست حقوق بديد درست. ولی برای کار خودتون هم ارزش قائل نيستيد؟ حاضريد به هر قيمتی کار کنيد؟

    در ضمن من نگفتم پشتیبانی مطلقا نداره من گفتم به نسبت هاستینگ بسیار بسیار کم هست و حتی خود من هم می تونم به تنهایی اون رو انجام بدم
    من هم نه گفتم زياده نه گفتم کمه. گفتم به هر حال بايد يک نفر اينکار رو انجام بده.

    شما بهتره با شرکت های ثبت دامین صحبت کنید اونها به شما میگن حداکثر روزی یک تیکت بیشتر ارسال نمیشه
    چرا از کسی بپرسيم وقتی خودمون تو شرکت داريم هر روز وضعيت رو مشاهده ميکنيم؟ خودمون رو که بايد بيشتر از بقيه قبول داشته باشيم.
    به عنوان يک نماينده nic مشکلات موجود رو ميشناسيم و ميدونيم چه خبره!


    فکر ميکنم ادامه بحث بی فايده باشه. من موارد رو گفتم. ديگه اينکه شما چی کار کنی و چی رو قبول کنيد به خودتون مربوط ميشه.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •