نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
ولی اگر هزينه 1 يا 2 اپراتور ساده رو ماهانه 480 هزار تومان پرداخت کنيد اين به اين معنی هست که ماهی 960 هزار تومان داره از سرمايه اوليه شما کم ميشه.



احتمالا شما دقت نکرديد. من توضيح دادم تو چه حالت هایی ممکن هست مشکل پيش بياد. اکثر اون حالت ها پيش از ثبت هست. يا بعد از پرداخت هزينه و عدم ثبت در پنل nic.
اين موارد رو چطور ميخواين پشتيبانی کنيد ؟ توضيح بديد ؟ چرا همه اش ميگيد پشتيبانی نداره.





چون نماينده های Nic بايد سود معقول خودشون رو بکنن. اينکه ديگران نميتونن با هم به توافق برسن و سود خودشون رو به صورت معقول بردارن مشکل از nic نيست و بايد بين خودشون حل بشه. مثل اين موضوع که الان کسی نميتونه روی فروش هاست نظارت کنه و اين خود فروشندگان هاست هستند که بايد با هم به توافق برسن و سود خودشون رو بالا ببرن.
دوست عزیز پشتیبانی رو خودم و دوستام انجام میدیم پس قرار نیست خودمون از خودمون حقوق بگیریم
در ضمن من نگفتم پشتیبانی مطلقا نداره من گفتم به نسبت هاستینگ بسیار بسیار کم هست و حتی خود من هم می تونم به تنهایی اون رو انجام بدم
شما بهتره با شرکت های ثبت دامین صحبت کنید اونها به شما میگن حداکثر روزی یک تیکت بیشتر ارسال نمیشه
در ضمن من دوست ندارم با دیگر نماینده ها تبانی کنم آیا ایرنیک باید این اجازه رو به خودش بده که بگه من وارد میشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قضیه بو داره!