سلام.
همگی درست می فرمایید ... من از اول 3 اشتباه بزرگ کردم:
1. سفارش ایشون رو از طریق Yahoo Chat قبول کردم و تیکتی از ایشون مبنی بر سفارش سرور دریافت نشد.
2. پشتیبانی از طریق چت انجام شد و من به ایشون هزینه کار ساعتی دیتاسنتر رو گفتم و ایشون هرچی دلشون خواست به ما گفتند.
3. من کارم پشتیبانی فنی ویندوز هست و اصلاً نباید در مورد ESX با ایشون صحبت می کردم و همینطور زیاد قدرت بحث ندارم چون کارم کل کل نیست، کارم فنی هست !
من حتی ساعت 2 شب به ایشون از امارات تلفن زدم و با آرامش و شوخی و خنده سعی کردم ایشون رو آروم کنم و باهم حرف بزنیم ولی ایشون کلاً اجازه نمیداد من حرف بزنم و فقط و فقط 5 - 6 بار حرف های خودشون رو تکرار کردن که به من مربوط نیست و باید سرور سالم تحویل بشه، من 1 کلمه میگفتم سرور سالم هست، ایشون دوباره می گفتند خیر، CPU مشکل داره و شاید نرم افزار باشه و .... خلاصه اصلاً منطق نداشتند، به هیچ عنوان !
در نهایت از چند همکار عزیز دیگر که به ایشون سرور فروخته بودند و سوال کردم و گفتند که تازه دردسرت شروع شده و ایشون هر روز تیکت های مختلف میزنند مبنی بر اشکال سرور و آخرش هم ....!
خوشحال میشم نظر دیگر دوستان رو بشنوم.
با تشکر.






