ما هم مشتریان رو عادت دادیم از تیکت برای پشتیبانی استفاده کنند حتی ر تماس های تلفنی هم نمیتونیم مشکلی رو حل کنیم و فقط تیکت پشتیبانی امکان ارائه پشتیبانی وجود دارد حالا بعضی ها از یاهو مسنجر و .... استفاده میکنند که روش کاملا اشتباهی هست درباره مشتریان خارجی هم بعضی هاشون بدتر از مشتریان ایرانی هستند . زیاد سخت نگیرید تو هاستینگ همه جور ادم میشه دید . کسانی که توقع دارند برای سرور 10 دلاری فول منیج بگیرند همراه با بک اپ رایگان و ساپورت 24 ساعته و .... تا کسانی که درک بالایی دارند و ارزش سرور و امکانات و کیفیت رو میدونن خلاصه همه جور ادم هست . شما یه کمی عصبی میشید در این مواقع و چند نمونه اش رو تو فروم دیدیم ولی سعی کنید زیاد حساس نشید چون مشتری همینه توقع اش بالاست دوست داره با کمترین قیمت بهترین امکانات رو داشته باشه و این نشدنی هست . هر کاری که انجام میدید هزینه جدا برای خودش داره و باید از مشتری دریافت کنید . تا ارزش واقعی این کار پایین نیاد .
خلاصه
I hate webhosting job . I goTta bite the bullet for a while untile I find a new job LoL





