
شما فکر کنيد اصطلاح من درآوردی هست. اين يک اصطلاح رايج برای کاری هست که شما ميخواين کنيد!
من فکر ميکنم شما داريد با يک منطق ضعيف صحبت ميکنيد تا شخص من. منطق شما اين هست: برای گرفتن بازار از ديگران بايد زير فروشی کرد.

در حالی که بهتر هست به جای اين طرز فکر به فکر افزايش و ارتقای کيفيت سرويس دهی خودتون باشيد.
بله ثبت دامين هم پشتيبانی داره. چرا نداره. شما فکر کن پول گرفتيد بعد به هر دليلی وبسرويستون نتونست دامين رو ثبت کنه.
يا موردی که ما زياد داريم اين هست که برای دامنه هایی که تازه آزاد ميشن همزمان چندين درخواست از چندين کاربر ارسال ميشه. اگر اين کاربرا نتونن پشتيبانی و توجيه بشن و هزينه هاشون به درستی برگشت نخوره مشکل بوجود مياد.
يا مشتری مياد به جای ثبت Nic هندل در زمان ثبت دامين يک ايميلی رو ميزنه که اصلا باهاش تو Nic هم عضو نيست و بعد ميگه چرا دامين ثبت نشد.
و ....
همه اين حالت ها نياز به يک اپراتور داره برای پشتيبانی. کسی که دامين رو ميخره 4000 تومان و بعد ميفروشه 4000 ديگه بودجه ای نداره برای اينکه يک اپراتور بزاره برای پشتيبانی. نتيجه اش مشتری های سردرگم ميشه.
من نگفتم شما پشتيبانيتون ضعيف هست. گفتم کاری که شما ميخواين کنيد نتيجه نهائی اون چيزی هست که الان تو بازار هاستينگ داره ديده ميشه و به نظر من خود هست که يک مرجعی که زورش ميرسه (حداقل برای دامنه ملی) اجازه نده به اون وضعيت گرفتار بشيم.