حالا خوبه قصد خراب کردن نداشتید یوزر نیمه محترم
خوبه قبل از تحویل هر سرویس در تیکت ها تاکید شده که قوانین رو مطالعه کنید
طبق قوانین سرویس ها به صورت مدیریت نشده تحویل میشوند هرگونه کانفیگ و نصب نرم افزار شامل هزینه هست و پشتیبانی فقط در برابر قطعی یا کندی سرویس مسئول میباشد
مشکل از شما هستش که سرویس 1 گیگی که 15 هزار تومان پولش رو دادید با سرویس 1 گیگی که همکار دیگه 45 هزار تومان ارائه میده مقایسه میکنید و میفرمایید اونها پشتیبانی نرم افزاری دارند و شما پول دریافت میکنید!!!تمامی سرویسهای وی پی اس یا سرور احتصاصی در دنیا به صورت مدیریت نشده تحویل میشوند تعحب شما به خاطر این مسئله به دلیل عدم اشنایی شما با وی پی اس و سرور و مبتدی بودنتون هست. برای سرویس منیجید باید هزینه مازاد و مربوطه رو پرداخت کنید.ما هم میتونیم همون وی پی اس 15 تومنی رو 35 بدیم بهمراه پشتیبانی نرم افزاری و اصلا مشکلی از این بایت نیست
2 روزه جواب تیکتتون داده نشده؟!!! لطفا حرف مفت نزنید جناب
در سایت 2 پشتیان وجود داره که در تمام ساعات کاری انلاین هستند.عکس تیکتی که 2 روزه جواب داده نشده رو بزاریز بنده به شما وی پی اس لایف تایم میدم.یک مقدار خجالت بکشید
در باره چیزی که اطلاع ندارید هم حرف نزنید.تمامی فروشندگان حرفه ای الان تحت هیچ شرایطیکنسول ارائه نمی کننددلیلش هم بارها ذکر شده.اطلاعیه های سایت رو مطالعه کنید مشاهده کنید مشکلی که کاربران کنسول دار برای سایر فروشندگان بوجود اوردند برای ما هم پیش اومد
این عکس هم برای شما و دیگر کاربرانی که تهمت و افترا قصد تخریت مارو دارند ضمیمه شد
در ماه گذشته بیش از 300 تیکت جدید و 800 ریپلی توسط مشتری های عزیز بوده که با توجه به پشتیبانی قوی پرشین وی دی اس 72 درصد 800 تیکت زیر 1 ساعت پاسخ داده شده و متوسط پاسخ برای 800 تیکت هم کمتر از 2 ساعت بوده
در نهایت خدارو شکر که کیفیت سرور ها بسیار بالا هستش و گرنه خدا میدونه با روحیه ای که شما دارید چه حرف های بی پایه و اساسی رو در مورد کیفیت سرور ها نمیزدید
فمن الله توفقق....
.