
نوشته اصلی توسط
Jahan Pay Co
سلام
بنده نمیدونم کدوم کاربر هستید اگر یوزرتون را برای بنده پ .خ کنید مسلما بهتر و دقیق تر می شه بررسی کرد
مبلغی از حساب فروشنده به خریدادر مرجوع نمی شود
1-مگر اینکه به پذیرنده تیکت بزنیم و در طی 72 ساعت پاسخگو نباشد وظیفه فروشنده تحویل به موقع کالا به خریداراست در همه موارد با تلفن ثابت و همراه درج شده تماس می گیریم اگر اطلاعات به کلی اشتباه باشد حساب مسدود می گردد مسلم است اگر شمای پذیرنده پاسخی ارسال نکنید ما باید به خریدارپاسخ قطعی بدهیم
2- قوانین درج شده در وب سایت:
- کاربر موظف است در سایت خود اطلاعات کامل بخش پشتیبانی اعم از : تلفن تماس ، آدرس ایمیل و یا بخش تماس با ما جهت ارائه پشتیبانی به پرداخت کنندگان قرار دهد ، در غیر این صورت در صورت مراجعه پرداخت کننده جهت دریافت پشتیبانی خدمات اطلاعات تماس کاربر به پرداخت کننده ارسال خواهد شد.
در صورتی که اطلاعات درج شده اشتباه باشد و شما در طی بازه زمانی 72ساعت پاسخگو نباشید حساب مسدود می گردد
3-قوانین یک بار در 11 شهریور بروز شده است و متن زیر نیز در قوانین درج شده!
جهان پی در هر زمانی میتواند محتوای شرایط استفاده از خدمات را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد بنابراین هر از چند وقت یکبار این قسمت را مطالعه فرمایید!
4-ما در خرید فروش پذیرنده دخالت نمی کنیم ولی وقتی پذیرنده علاوه خریدار ؛به ما نیز پاسخی ندهد مسلما باید حساب مسدود و مبلغ مرجوع گردد
با این حساب بنده منتظر یوزر جنابعالی هستم