خیر برای هاستینگ به هیچ وجه خوب نیست
چون هاستینگ موظف هست به صورت دائمی کاربراش رو ساپرت کنه
نمیشه ک بگه مثلا 2 تا تیکت هرکاربر بزنه
زمان هایی هست مشکل از هاستینگ هست و کاربر حتما باید در ارتباط باشه
برای هاستینگ اصلا مناسب نیست
یا حق
خیر برای هاستینگ به هیچ وجه خوب نیست
چون هاستینگ موظف هست به صورت دائمی کاربراش رو ساپرت کنه
نمیشه ک بگه مثلا 2 تا تیکت هرکاربر بزنه
زمان هایی هست مشکل از هاستینگ هست و کاربر حتما باید در ارتباط باشه
برای هاستینگ اصلا مناسب نیست
یا حق
برای سایتی که من در ذهنم هست کلا پایه و اساس کار همینه
سایتی که کاربران عضو میشن و ماهانه هزینه ای رو میدن و از پشتیبانی سوالات خودشون رو در رابطه با whmcs یا وردپرس میپرسن....
برای سایتی که من در ذهنم هست کلا پایه و اساس کار همینه
سایتی که کاربران عضو میشن و ماهانه هزینه ای رو میدن و از پشتیبانی سوالات خودشون رو در رابطه با whmcs یا وردپرس میپرسن....
عزیز من در پست اول گفتم ماژول برای سایت های خدماتی خوبه
برای هاستینگ ها مناسب نیست
و حرف شما هم دقیقا تایید حرف من هست
موفق باشید
برای سایتی که من در ذهنم هست کلا پایه و اساس کار همینه
سایتی که کاربران عضو میشن و ماهانه هزینه ای رو میدن و از پشتیبانی سوالات خودشون رو در رابطه با whmcs یا وردپرس میپرسن....
خیر برای هاستینگ به هیچ وجه خوب نیست
چون هاستینگ موظف هست به صورت دائمی کاربراش رو ساپرت کنه
نمیشه ک بگه مثلا 2 تا تیکت هرکاربر بزنه
زمان هایی هست مشکل از هاستینگ هست و کاربر حتما باید در ارتباط باشه
برای هاستینگ اصلا مناسب نیست
یا حق
ولی بعضی ها هستند در ماه 90 تا تیکت ارسال می کنن
و دمه آخر باید بهشون گفت دادش بیا :دی پولت رو پس میدم بیخیال تیکت شو