نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 150 از 166 نخستنخست ... 50100140146147148149150151152153154160 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,491 تا 1,500 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

  1. #1491
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    از صبح ساعت 11این مشکل پیش اومده!!!ما بجز شما با درگاه واسطه دیگه ای کار نمیکنیم و وقتی اینجوری به مشکل میخورید خیلی ضرر میکنیم !!!

    من الان بررسی کردم سایت به شرکت یگانه دانه پیشرو خوش آمديد! - شرکت یگانه دانه پیشرو و سایت jaypal با ip ایرانی باز میشه ولی با ip های خارجی اصلا باز نمیشه که حدس میزنم خودتون بسته باشیدش !!!درسته ؟لطفا سریعتر برطرفش کنید و حداقل یه اطلاع رسانی بکنید که در جریان باشیم !!!


  2. تعداد تشکر ها ازlvlehrad به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #1492
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    و یه مسئله دیگه اینکه من خودم تست کردم بعد از اینکه پرداخت میشه سایت به شرکت یگانه دانه پیشرو خوش آمديد! - شرکت یگانه دانه پیشرو باز نمیشه و اینجوری پرداخت ناقص هم در سایتتون ثبت نمیشه !!!آیا این پول ها اتوماتیک برگشت میخوره به حساب مشتری ؟؟


  5. تعداد تشکر ها ازlvlehrad به دلیل پست مفید


  6. #1493
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    از صبح ساعت 11این مشکل پیش اومده!!!ما بجز شما با درگاه واسطه دیگه ای کار نمیکنیم و وقتی اینجوری به مشکل میخورید خیلی ضرر میکنیم !!!

    من الان بررسی کردم سایت به شرکت یگانه دانه پیشرو خوش آمديد! - شرکت یگانه دانه پیشرو و سایت jaypal با ip ایرانی باز میشه ولی با ip های خارجی اصلا باز نمیشه که حدس میزنم خودتون بسته باشیدش !!!درسته ؟لطفا سریعتر برطرفش کنید و حداقل یه اطلاع رسانی بکنید که در جریان باشیم !!!
    با سلام و با تشکر از شما،
    متاسفانه مشکلات فراوانی در شبکه سرور ما به وجود آمده است
    این زمشکلات باعث شده است، اتصال برخس هاست ها و سرور ها به سرور ما با مشکل رو به روز شود
    همچنین سایت در برخی ساعات، از برخی isp ها باز نشود
    متاسفانه اینگونه مشکلات همیشه 5ش ها پیش می آید و جمعه هم تیم پشتیبانی وجود ندارد تا آنرا برطرف نماید!
    متاسفانه دقیق نمیتوان گفت، زیرا بنده با چند ip خارج از ایران تست کردم و مشکلی وجود نداشت
    نیازی به مسدود کردن ip های خارجی به سرور ما نیست! زیرا اکثر فروشگاه های ما بر روی هاست های خارج از ایران میزبانی میشوند!
    ما اصولا" محدودیتی خارج از محدودیت بانکی ایجاد نمیکنیم! (البته هم اکنون برخی از محدودیت های بانکی را نیز از درگاه اختصاصی حذف کرده ایم)
    موفق باشید

  7. #1494
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    و یه مسئله دیگه اینکه من خودم تست کردم بعد از اینکه پرداخت میشه سایت به شرکت یگانه دانه پیشرو خوش آمديد! - شرکت یگانه دانه پیشرو باز نمیشه و اینجوری پرداخت ناقص هم در سایتتون ثبت نمیشه !!!آیا این پول ها اتوماتیک برگشت میخوره به حساب مشتری ؟؟
    همانطور که در پست قبلی اعلام شد، اتصال به برخی از isp ها به سرور ما قطع شده است!
    ما هیچ محدودیتی در این زمینه ایجاد نکرده ایم، و محدودیتی که وجود دارد، مربوط به شرکت ارتباطات زیر ساخت می باشد
    در صورتی که پرداخت به هیچ وجه در سایت ما تایید نشود، به صورت خودکار توسط بانک به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد
    موفق باشید

  8. #1495
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    محل سکونت
    Deep NeT
    نوشته ها
    39
    تشکر تشکر کرده 
    212
    تشکر تشکر شده 
    36
    تشکر شده در
    29 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    با سلام و با تشکر از شما،
    متاسفانه مشکلات فراوانی در شبکه سرور ما به وجود آمده است
    این زمشکلات باعث شده است، اتصال برخس هاست ها و سرور ها به سرور ما با مشکل رو به روز شود
    همچنین سایت در برخی ساعات، از برخی isp ها باز نشود
    متاسفانه اینگونه مشکلات همیشه 5ش ها پیش می آید و جمعه هم تیم پشتیبانی وجود ندارد تا آنرا برطرف نماید!
    متاسفانه دقیق نمیتوان گفت، زیرا بنده با چند ip خارج از ایران تست کردم و مشکلی وجود نداشت
    نیازی به مسدود کردن ip های خارجی به سرور ما نیست! زیرا اکثر فروشگاه های ما بر روی هاست های خارج از ایران میزبانی میشوند!
    ما اصولا" محدودیتی خارج از محدودیت بانکی ایجاد نمیکنیم! (البته هم اکنون برخی از محدودیت های بانکی را نیز از درگاه اختصاصی حذف کرده ایم)
    موفق باشید
    با سلام
    حال این مشکل برطرف میشود
    یا این قصه ادامه دارد ؟

  9. #1496
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط BenYamin313 نمایش پست ها
    با سلام
    حال این مشکل برطرف میشود
    یا این قصه ادامه دارد ؟
    با سلام خدمت شما،
    متاسفانه هم اکنون این مشکل به سرور بانکها کشیده شده است
    و هم اکنون به دلیل مالتی سرور بودن اینترنت بانکهایی همانند اینترنت بانک پاسارگاد، عملیات بر روی آنها متوقف شده است
    و متاسفاده درخواستهای واریز وجه شتاب، بین ساعت 22 الی 24 تا هم اکنون انجام نشده است
    با توجه به ساعات کاری در روز 5شنبه و تعطیل بودن روز جمعه، امید است شنبه تا ساعت 12 ظهر، کلیه مشکلات برطرف گردد
    موفق باشید

  10. #1497
    عضو دائم viasky آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Ελλάδα
    نوشته ها
    1,009
    تشکر تشکر کرده 
    903
    تشکر تشکر شده 
    4,782
    تشکر شده در
    2,967 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    بله متاسفانه ما هم امروز این مشکل و با پارس پال و پی لاین داشتیم
    بالای 600 هزار تومان از حساب کاربران کسر شد ولی هیچ پرداختی موفقی بجر 2 مورد ثبت نشد
    در کل کاری از دست این بندگان خدا برنمیاد
    باید صبر کرد
    Www.Viasky.Net Web Hosting , VPS , Dedicated Server , Colocation , ccTLD Domains, Official Partner of cPanel
    Phone : +306949433380 , Registered Code: #51212 , European VAT Number: #165736249 , Telegram: @irvsk

  11. تعداد تشکر ها ازviasky به دلیل پست مفید


  12. #1498
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    جواب سوال من رو ندادید ...اون پول هایی که کم شده از حساب مشتری و در سایتتون هم ثبت نشده اتوماتیک برگشت زده شده یا نه ؟اگر برگشت نخورده کی برگشت میزنید ؟

    البته دیروز همه ی پرداخت ها ثبت شده و 95هزار تومان هم برگشت خورده !!!این برگشت خوردن ها هم بخاطر مشکلات سرورهای شماست یا از طرف هاست ما هست ؟

    در ضمن هرکاری کردم گردش حساب امروز رو چک کنم "خطا" میداد در صورتی که روزهای قبل رو راحت میشه چک کرد !


  13. #1499
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    محل سکونت
    Deep NeT
    نوشته ها
    39
    تشکر تشکر کرده 
    212
    تشکر تشکر شده 
    36
    تشکر شده در
    29 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    الان که هر چی خرید ناموفق.
    خطا میده در برگشت به سایت.
    از کاربران هم پول کم میشه.
    همه ی تراکنش های امروز اینجوری شد
    تکلیف این پول ها چی میشه ؟ برگشت میخوره ؟

  14. #1500
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    جواب سوال من رو ندادید ...اون پول هایی که کم شده از حساب مشتری و در سایتتون هم ثبت نشده اتوماتیک برگشت زده شده یا نه ؟اگر برگشت نخورده کی برگشت میزنید ؟

    البته دیروز همه ی پرداخت ها ثبت شده و 95هزار تومان هم برگشت خورده !!!این برگشت خوردن ها هم بخاطر مشکلات سرورهای شماست یا از طرف هاست ما هست ؟

    در ضمن هرکاری کردم گردش حساب امروز رو چک کنم "خطا" میداد در صورتی که روزهای قبل رو راحت میشه چک کرد !
    با سلام خدمت شما،
    پاسخ شما در پست قبلی داده شد :
    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    در صورتی که پرداخت به هیچ وجه در سایت ما تایید نشود، به صورت خودکار توسط بانک به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد
    در رابطه با 5شنبه و جمعه، مشکل از بستر شبکه اینترنت بود؛ و بر روی سرور ما و اکثر سرور بانکها مشکل به وجود آمده بود.
    مشکل خظای داخلی سیستم، هم اکنون برطرف شده است؛ لطفا" بررسی نمایید...
    موفق باشید

صفحه 150 از 166 نخستنخست ... 50100140146147148149150151152153154160 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •