لطفا به سوالات کامل پاسخ دهید.
بنده حدود 83 سرور از دیتاسنتر هتزر دارم و هیچ یک مشکلی ندارند.
سرورهای این دیتاسنتر مثل هر دیتاسنتری روشی برای نگهداری دارند.
معمولا سیستم عامل در درایو اول نصب می شود، شما در حال حاضر توازن در هارد ها را رعایت نکرده اید و این مورد قطعا برای شما پیش می آمد و آمده است.
شما هم اکنون، سرورهای مجازی در درایو اول را حذف نمایید و مثلا اگر سه سرور مجازی دارید، دو سرور مجازی در درایو دوم و یک سرور مجازی در درایو اول بسازید.
توازن در هارد ها را حفظ نمایید.
اگر مشکل حل نشد درخواست تست هارد ها را به دیتاسنتر بدهید، سپس سیستم عامل را دوباره نصب نمایید.
در بین 36 سروری که به مشتریان سرور اختصاصی فروخته ایم 3 نفر چنین مشکلی را داشتند که مشکل هر 3 نفر با این روند حل شده است و گاها افرادی که تجربه کافی با این دیتاسنتر را ندارند و یا دانش کافی و مدیریتی را ندارند به این مشکل دچار می شوند.
شرکت " فناوران پویان هزارنویس " به شماره ثبت : 441236 و شناسه ملی : 14003550285 "مسئولیت محدود"
با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت
[پشتیبانی تیکت] با واحد پشتیبانی پرتال کاربران هزارنویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، شبانه روزی مکاتبه نمایید.
[پشتیبانی تلفنی] وقت اداری (8 الی 16) : 02188109322 - پشتیبانی در مواقع [ضروری] : 09125362909 - 09332354071
مدل سرور شما کدام است ؟
آیا به سرور لینوکس فشار بیشتری وارد می شود یا ویندوز ؟
پیشنهاد میکنم سرور لینوکس را کامل به هارد دوم انتقال دهید.
توازن از نظر فضای اشغال شده که روی آن فشار بیش از حدی وارد می شود.
اگر مشکل شما حل نشد از شرکتی که سرور را تهیه نمودید و یا اگر مستقیم تهیه نمودید تیکت بزنید و درخواست بررسی هارد ها را دهید، دو حالت برای تست هارد ها وجود دارد : 1. نرم افزاری که حدودا 1 ساعت زمان می برد و در آخر نتایج را به شما اعلام می کنند . 2. سخت افزاری که حدودا 2 ساعت زمان می برد و اگر نیاز به تعویض باشد، اطلاع می دهند تا بکاپ بگیرید و هارد ها را رایگان تعویض می کنند.
قبل از ارجاع به دیتاسنتر، اگر مشکل با روشی که عنوان شد حل نگردید، سیستم عامل را دوباره نصب نمایید در اکثر اوقات پاسخ مثبتی می دهد.
شرکت " فناوران پویان هزارنویس " به شماره ثبت : 441236 و شناسه ملی : 14003550285 "مسئولیت محدود"
با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت
[پشتیبانی تیکت] با واحد پشتیبانی پرتال کاربران هزارنویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، شبانه روزی مکاتبه نمایید.
[پشتیبانی تلفنی] وقت اداری (8 الی 16) : 02188109322 - پشتیبانی در مواقع [ضروری] : 09125362909 - 09332354071
شرکت " فناوران پویان هزارنویس " به شماره ثبت : 441236 و شناسه ملی : 14003550285 "مسئولیت محدود"
با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت
[پشتیبانی تیکت] با واحد پشتیبانی پرتال کاربران هزارنویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، شبانه روزی مکاتبه نمایید.
[پشتیبانی تلفنی] وقت اداری (8 الی 16) : 02188109322 - پشتیبانی در مواقع [ضروری] : 09125362909 - 09332354071
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)