البته اينجا جای پاسخ دادن نيست و پيشنهاد ميکنم اگر سوء تفاهمی در مورد زرين پال داريد تاپيک مجزا باز کنيد تا راهنمائی بشيد ولی لازم هست ابتدا از لطف شما بابت موارد بالا تشکر کنم.
زمان تسويه حساب برای کاربران طلائی زرين پال 8 تا 36 ساعت کاری بعد از درخواست هست و اکثر کاربران فعال در اينترنت از سطح تاييد طلائی زرين پال استفاده ميکنن. خوشحال ميشم از شما دعوت کنم با حضور در محل شرکت ضمن شناخت بيشتر از مجموعه نسبت به افزايش سطح تاييد طلائی اقدام کنيد تا در زمان تسويه حساب ها هم مشکلی نداشته باشيد.
زرين پال اولين و تنها شرکت متقاضی اتصال به سوئيچ شاپرک هست که تو اين زمينه فعاليت ميکنه و بهتره بدونيد نتيجه استفاده از درگاه های ناشناخته و بدون هويت موارد مشابه همين تاپيک هست. 8 ساعت پول رو ديرتر گرفتن بهتر از اين هست که پول شما سوخت و نابود بشه.
درگاهی که نه آدرسی داره و نه شماره ثابت درست باعث ميشه اين مشکلات رو بوجود بياره و عقل سليم ايجاب ميکنه در مورد هر کاری که ميخواين شروع کنيد کمی تحقيق رو چاشنی کار خودتون قرار بديد.![]()