خیلی احتیاج به این کار نیست. کافیه همه از همین تاپیک الهام بگیرن و درخواست خودشون رو به شرکتهایی که باهاشون کار میکنن ارائه بدن. اگر چندتا مشتری عمده این شرکتها(مثلا Onlinenic یا OpenSRS-TuCows) هم ازشون درخواست کنند، مشکل حل میشه. ضمنا هر فرد باید در ایمیل خودش به شرکتها، تبلیغات هم بکنه، مثلا به اونها یادآور بشه که کاربران و افراد زیادی در ایران و روسیه و آسیا و شرق اروپا وجود دارن که از وب مانی استفاده میکنند. بنابراین افزودن وب مانی به سیستمهای پرداخت مورد پذیرش شما(Payment Options)، میتونه تأثیر بسیار خوبی روی میزان مشتریهای بین المللی شما داشته باشد. (یک خورده هم باید چرب زبانی کنید.این هنر مذاکره است.) ضمنا یادتون نره که تجربه مذاکراتتون را با ما در این تاپیک در میان بگذارید. ضمنا واسه مذاکره، هر شرکتی(بخصوص شرکتهای بزرگ)، قسمت پشتیبانی با چت آنلاین هم دارن که میتونه علاوه بر ایمیل مورد استفاده قرار گیرد. هرچند من معتقدم که ایمیل یا حتّی تیکت موثرتره چون با حوصله و سروقت بیشتری جواب میدهند. ضمنا اینکه به کجا ایمیل بزنید، هم شرط است. مثلا در برخی از شرکتها نباید در این مورد با ساپورت صحبت کنید، بلکه باید به بخش مالی یا مدیریتشون ایمیل بزنید. هر چیزی راهی داره...