صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 44

موضوع: وضعیت مبهم liveserver و پاسخگویی مسئولش

  1. #31
    عضو انجمن vp_server آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    172
    تشکر تشکر کرده 
    585
    تشکر تشکر شده 
    1,457
    تشکر شده در
    697 پست

    پیش فرض پاسخ : وضعیت مبهم liveserver و پاسخگویی مسئولش

    نقل قول نوشته اصلی توسط viasky نمایش پست ها
    بنده 470 هزار تومان را با دو هارد دو ترابایت ساس و 32 آی پی عرض کردم
    چراب نیابد حقایق را مشتری بدون؟
    متاسفانه ما یک معیار قرار میدیم و میگیم آقا سرور مجازی رم 1 ماهیانه 50 هزار تومان
    بعد هزینه رم یک سرور Yesup و دیتاشک را یک نرخ برای مشتری حساب میکنم
    در صورتی که این چنین نباید باشه و هزینه با توجه به نرخ تمام شده سرور باید مشخص بشه
    فکر میکنید این دوست عزیز از OVH چی تهیه کردن؟
    شک نکنید هزینه تمام شده سرور در بالاترین حد ممکن 500 هزار تومان هم نمیشده

    اصلا چرا راه دور میریم همین سروری که ایشون از آقای علمداری تهیه کردن
    شک نکنید 100% هزینه خالص اون کمتر از 450 هزار تومان در ماه میشده
    چرا انتظار دارید تا این حد با مشتری گرون حساب بشه؟
    رم یک ماهیانه 50 هزار تومان آیا از نظر شما انصاف هست؟
    حرف شما تایید میشه
    ولی این رو در نظر داشته باشید شرکتی که قصد فروش سرور را دارد باید هزینه کارمندان , پشتیبان , اجاره محل هم بدهد
    و این فروشنده را نباید با فروشنده هایی که در منزل مشغول به کار هستند مقایسه کرد...
    در کل رم یک با قیمت ۵۰ تومان به فروش برسد بهتر است که به قیمت ۲۰ تومان به فروش برسد و دخل و خرج فروشنده با هم جور در نیاید و در آخر هم اقدام به فرار از اینترنت نماید و دیتا با ارزش مشتری از بین برود
    برای کار و حرفه خودتان ارزش قائل شوید...
    █ ٰتنها راه ارتباطی Gtalk:pooriansr

  2. تعداد تشکر ها از vp_server به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #32
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    نوشته ها
    46
    تشکر تشکر کرده 
    36
    تشکر تشکر شده 
    68
    تشکر شده در
    53 پست

    پیش فرض پاسخ : وضعیت مبهم liveserver و پاسخگویی مسئولش

    دوست گرامی‌ شما من را مجبور به حساب و کتاب کردید

    D7-330: Quad Core 3.20Ghz (E3-1230); 2 x 2TB SATA; 32GB RAM; 1Gbps (+ £79.99 per month)


    33 Usable IP Addresses (RIPE /29 + /27) (+ £28.80 per month)


    £108.79 per month
    When Paying Monthly
    Excludes VAT



    نرخ حواله از سایت صرافی جلالی‌ است که باید کارمزدهای مربوط به پرداخت هم به آن اضافه شود.

    108.79*4980 = 541,774 تومان

    از نظر شخصی‌ من، سروری که برای مجازی سازی استفاده می‌‌شود باید حداقل دارای پیکربندی زیر باشد:

    D7-330: Quad Core 3.20Ghz (E3-1230); 2 x 2TB SATA; 32GB RAM; 1Gbps (+ £79.99 per month)


    2 x 3TB SAS 7,200 RPM (+ £30.00 per month)


    H700 Raid Controller with BBU - Raid 1 (+ £30.00 per month)


    33 Usable IP Addresses (RIPE /29 + /27) (+ £28.80 per month)


    £168.79 per month
    When Paying Monthly
    Excludes VAT


    در غیر این صورت طبق تجربه من به هیچ روی پاسخ گوی ۳۲ وی‌پی‌اس ۱ گیگ هم نخواهد بود.
    ویرایش توسط dan6 : September 26th, 2013 در ساعت 20:10

  5. #33
    عضو دائم viasky آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Ελλάδα
    نوشته ها
    1,009
    تشکر تشکر کرده 
    903
    تشکر تشکر شده 
    4,782
    تشکر شده در
    2,967 پست

    پیش فرض پاسخ : وضعیت مبهم liveserver و پاسخگویی مسئولش

    متاسفانه دلیل شکست ایشون فقط یک عامل داشته کیه می تونم عرض کنم
    نداشتن برنامه ریزی و در نظر گرفتن دست کم 1 میلیون تومان به عنوان تنخواه
    اگر به این مورد توجه میکردن الان ایجوری نمیشد
    به قول معروف هرچی دراومد و خوردن و.... بیخیال!
    Www.Viasky.Net Web Hosting , VPS , Dedicated Server , Colocation , ccTLD Domains, Official Partner of cPanel
    Phone : +306949433380 , Registered Code: #51212 , European VAT Number: #165736249 , Telegram: @irvsk

  6. #34
    عضو انجمن vp_server آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    172
    تشکر تشکر کرده 
    585
    تشکر تشکر شده 
    1,457
    تشکر شده در
    697 پست

    پیش فرض پاسخ : وضعیت مبهم liveserver و پاسخگویی مسئولش

    نقل قول نوشته اصلی توسط viasky نمایش پست ها
    به قول معروف هرچی دراومد و خوردن و.... بیخیال!
    اگر این حرفه درآمد واقعا خوبی برایشان داشت به قول شما اقدام به خوردن نمیکردند !
    █ ٰتنها راه ارتباطی Gtalk:pooriansr

  7. #35
    عضو دائم viasky آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Ελλάδα
    نوشته ها
    1,009
    تشکر تشکر کرده 
    903
    تشکر تشکر شده 
    4,782
    تشکر شده در
    2,967 پست

    پیش فرض پاسخ : وضعیت مبهم liveserver و پاسخگویی مسئولش

    نقل قول نوشته اصلی توسط dan6 نمایش پست ها
    دوست گرامی‌ شما من را مجبور به حساب و کتاب کردید

    D7-330: Quad Core 3.20Ghz (E3-1230); 2 x 2TB SATA; 32GB RAM; 1Gbps (+ £79.99 per month)


    33 Usable IP Addresses (RIPE /29 + /27) (+ £28.80 per month)


    £108.79 per month
    When Paying Monthly
    Excludes VAT



    نرخ حواله از سایت صرافی جلالی‌ است که باید کارمزدهای مربوط به پرداخت هم به آن اضافه شود.

    108.79*4980 = 541,774 تومان

    از نظر شخصی‌ من، سروری که برای مجازی سازی استفاده می‌‌شود باید حداقل دارای پیکربندی زیر باشد:

    D7-330: Quad Core 3.20Ghz (E3-1230); 2 x 2TB SATA; 32GB RAM; 1Gbps (+ £79.99 per month)


    2 x 3TB SAS 7,200 RPM (+ £30.00 per month)


    H700 Raid Controller with BBU - Raid 1 (+ £30.00 per month)


    33 Usable IP Addresses (RIPE /29 + /27) (+ £28.80 per month)


    £168.79 per month
    When Paying Monthly
    Excludes VAT


    در غیر این صورت طبق تجربه من به هیچ روی پاسخ گوی ۳۲ وی‌پی‌اس ۱ گیگ هم نخواهد بود.
    دوست گرامی ایشون سرور امریکا و از آقای علمداری تهیه فرمودن و نرخ ایشون هم کاملا مشخصه
    یک سرور با حدود 32 آی پی و رم 32 که ایشون هم تهیه فرمودن نرخ حدودی سرور 450 نهایتش 480 خواهد شد
    ایشون از جای دیگه ای سرور تهیه نکردن - بنده دارم در مورد سرور ایشون عرض میکنم
    وگرنه اینطوری بخوایم محاسبه کنیم خیلی از دیتاسنتر ها هستم که رم 8 گیگ را ماهی 120 دلار میدن.... تازه بدون آی پی
    Www.Viasky.Net Web Hosting , VPS , Dedicated Server , Colocation , ccTLD Domains, Official Partner of cPanel
    Phone : +306949433380 , Registered Code: #51212 , European VAT Number: #165736249 , Telegram: @irvsk

  8. #36
    عضو انجمن yassale آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    محل سکونت
    ICVC
    نوشته ها
    218
    تشکر تشکر کرده 
    110
    تشکر تشکر شده 
    283
    تشکر شده در
    221 پست

    پیش فرض پاسخ : وضعیت مبهم liveserver و پاسخگویی مسئولش

    نقل قول نوشته اصلی توسط multiuser نمایش پست ها
    مدت ها بود که سرور فرانسه لایو سرور دچار مشکل بود و روزی چند بار خاموش میشد که نهایتا یک هفته قبل سرور به کلی از دسترس خارج شد.
    خیلی وقت پیش ها گفته بودن ovh گفته 20 یورو بدید براتون بررسی کنیم.نمیدونم دادن یا ندادن!
    بعدش به ما گفتن سرور هارد هاش سوخته(یعنی چند تا هارد همزمان سوخته) گفتم دقیقا کی این اتفاق افتاده؟ و مستندات مربوز به این مسئله رو در اختبار ما بگذارید که نگذاشتن!!!! گفتن بعدا میدیم
    حال مشکل اینجاست که وب سرور ما روی سرور ovh آین آقایون بوده و ما حداقل بک آپ هامون رو میخواهیم
    تلفن رو هم جواب نمیدن!
    آقای صادقی و مهران فر دوستان ، عزیزان ، یزرگواران یک هفته هست دارید با اعصاب ما بازی میکنید و هی کار رو به فردا میندازید...به نظر شما که تلفن جواب بدید من میام اینجا پست میزنم؟
    اگه sms جواب بدید من میام اینجا پست میزنم؟
    اگه سایتتون بالا بیاد و بتونیم تیکت بدیم و تیکت ها رو جواب بدید من میام اینجا پست میزنم؟
    در قبال اعتمادی که به شما کردیم و وعده ای که به ما دادید سر سوزنی اگه احساس مسئولیت کنید ما رو اینجوری بلاتکلیف نمیگذارید!
    هر بار اون آقایی که سایتش رو وب سرور من بود به من زنگ میزنه من عرق شرم به پیشونیم میشینه! نمیدونم متوجه هستید راجع به چی حرف میزنم یا نه!!
    نباید همه مشکلات رو بندازید گردن پروایدر داخلیتون، این دیتاسنتر واقعا کیفیتش افتضاح شده؛ اما در مجموع حق با شماست و گفته شما صحیح
    ما هم سرور هایی رو که این دیتاسنتر داشتیم کلا کنسل کردیم و جالب اینه که بعد از اینکه سرور کنسل شد جواب تیکت ما رو به این صورت داد ovh

    جوابی که دیتاسنتر به مشتریاشون داده این بوده : (ظاهرا این مشکل رو خیلی ها در این دیتاسنتر داشتن)

    Dear Customer,


    All servers are sold as self managed. This means that customers are responsible for managing, configuring and administering their server.

    You mention in you email that there seems to be a 'hardware' issue causing downtime of your server. OVH support is willing to open an incident ticket on your behalf with valid proof of a hardware issue. The Rescue Tests are the first place to begin and can provide adequate proof that a hardware issue exists.

    OVH will not access you server and trouble shoot any issues for you. At this time your server is on line and accessible. All is within the SLA of your server.

    If you refuse to place the server in Rescue Mode and perform the tests, then OVH support cannot offer you any assistance at this time.

    You may open an incident ticket via your OVH manager and request that a technician perform a diagnostic test for you. You will be charged 20 Euros for this service if the results indicate that there are not any issues on OVH side.

    Have a great day.


    OVH Support

  9. #37
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    نوشته ها
    8
    تشکر تشکر کرده 
    45
    تشکر تشکر شده 
    37
    تشکر شده در
    31 پست

    پیش فرض پاسخ : وضعیت مبهم liveserver و پاسخگویی مسئولش

    حالا راه حل اینه که آقای صادقی جواب تلفن ندن؟!
    مگه اکثر ما بجز یه بک اپ از اطلاعاتمون که اکثرا اطلاعات مشتریان و سرویس گیرندگانی هستند که در مقابلشون تعهد و آبرو گرو گذاشتیم چیز دیگه ای خواستیم؟!
    اصلا کی حرف پول زد؟!
    من دو-سه شب پیش به آقای امینی زنگ زدم، ایشون اولین حرفون این بود که شماره حساب بدید، مابقی پولتون رو بازگشت بزنم. و من بهشون گفتم که من اصلا پولی نمیخوام، فقط یک بک اپ از دیتای هارد وی پی اسم رو میخوام، همین. هیچ گلایه ای هم ندارم.
    فرمودند آی پی وی پی استون رو به شماره اقای صادقی اس ام اس کنید و بگید بک اپ میخواید، ایشون در اختیارتون میذارند، و مکالمه محترمانه و دوستانه بین ما خاتمه یافت.
    اما از اون شب تا الان، دریغ از یه تماس پاسخ، یه ایمیل، یا هر چیز دیگه.

    این یعنی چی؟!
    واقعا این رسمشه؟!!
    یعنی اگه تجارتمون به صورت فیزیکی و بازاری و غیر مجازی بود، باز هم میخواستند این کار رو بکنند؟!!
    مگه خدای دنیای مجازی با دنیای فیزیکی فرق میکنه؟! جواب اون رو چی میخوان بدند؟!! آیا این حق الناس نیست؟!!
    (این ها رو گفتم، چون آقای امینی تاکید داشتند روی اینکه "ما نمیایم به خاطر چند هزار تومن آخرتمون رو خراب کنیم!"، و البته من باز هم به خودم اجازه نمیدم بهشون تهمتی بزنم؛ فقط امیدوارم زودتر بک آپمون رو در اختیارمون قرار بدند)

  10. #38
    عضو انجمن rezaonline.net آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    محل سکونت
    Sanandaj | Tehran
    نوشته ها
    939
    تشکر تشکر کرده 
    1,556
    تشکر تشکر شده 
    2,338
    تشکر شده در
    1,230 پست

    پیش فرض پاسخ : وضعیت مبهم liveserver و پاسخگویی مسئولش

    نقل قول نوشته اصلی توسط netmelli نمایش پست ها
    همین از اینجا خرید میکنید که آخرش هم اتینطور میشه دیگه مهندس جان
    موفق باشید
    رسما منظورتون اینه این دوستان هم کلاه بردار هستن؟ دکتر جان

  11. #39
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Apr 2013
    محل سکونت
    تهران - شهرقدس
    نوشته ها
    240
    تشکر تشکر کرده 
    114
    تشکر تشکر شده 
    916
    تشکر شده در
    615 پست

    پیش فرض پاسخ : وضعیت مبهم liveserver و پاسخگویی مسئولش

    نقل قول نوشته اصلی توسط viasky نمایش پست ها
    بنده 470 هزار تومان را با دو هارد دو ترابایت ساس و 32 آی پی عرض کردم
    چراب نیابد حقایق را مشتری بدون؟
    متاسفانه ما یک معیار قرار میدیم و میگیم آقا سرور مجازی رم 1 ماهیانه 50 هزار تومان
    بعد هزینه رم یک سرور Yesup و دیتاشک را یک نرخ برای مشتری حساب میکنم
    در صورتی که این چنین نباید باشه و هزینه با توجه به نرخ تمام شده سرور باید مشخص بشه
    فکر میکنید این دوست عزیز از OVH چی تهیه کردن؟
    شک نکنید هزینه تمام شده سرور در بالاترین حد ممکن 500 هزار تومان هم نمیشده

    اصلا چرا راه دور میریم همین سروری که ایشون از آقای علمداری تهیه کردن
    شک نکنید 100% هزینه خالص اون کمتر از 450 هزار تومان در ماه میشده
    چرا انتظار دارید تا این حد با مشتری گرون حساب بشه؟
    رم یک ماهیانه 50 هزار تومان آیا از نظر شما انصاف هست؟
    دو مدل میشه این رو پاسخ داد
    یک مدل اینکه شخص شرکتی نباشه و خونگی باشه کارش
    در اون مدل کار شخص هرچقدر هم که سود کنه میگه خدا بده برکت
    ولی خب خرید کردن از همین افراد هست که آخرش مشکل دار میشه
    البته خیلی ها هستن که در خونه کار میکنن و واقعا حرفه ای هستند قصد توهین به اونا رو ندارم
    ولی در مجموع پشت اینطور افراد خالی هست

    ولی یک صورت هست که اصولیش هم این هست
    شما از یک شرکت معتبر خرید میکنید

    درسته هزینه خود سرور کم تر از 10 هزار هست برای شرکت
    ولی هزینه های دیگه رو چی ؟؟؟
    اجاره دفتر
    حقوق کارمندان
    هزینه تبلیغات
    مالیات ها
    سود سرمایه ای که در این کار خوابیده
    و بسیاری موارد دیگر
    اینا رو که حساب کنید
    میبینید که سرور رم یک گیگ 50 هزار هم براش کم هست مهندس جان ماهانه

    موفق باشید

  12. #40
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Apr 2013
    محل سکونت
    تهران - شهرقدس
    نوشته ها
    240
    تشکر تشکر کرده 
    114
    تشکر تشکر شده 
    916
    تشکر شده در
    615 پست

    پیش فرض پاسخ : وضعیت مبهم liveserver و پاسخگویی مسئولش

    نقل قول نوشته اصلی توسط rezaonline.net نمایش پست ها
    رسما منظورتون اینه این دوستان هم کلاه بردار هستن؟ دکتر جان
    خیر مهندس
    منظور توهین نداشتم به کسی
    ولی وقتی سرور رم یک رو میدن 10 15 هزار
    خودتون حساب کتاب کنید ببینید چطوریاس دیگه
    موفق باشید


    من قصد توهین نداشتم به شخص یا کسی
    اصلا نخوندم ببینم اونایی که قیمت داده بودن کیا بودن
    ولی در کل میگم

    اگر اطلاعاتتون ارزش قائل هستید
    پول خوب بدید
    شرکتی بخرید
    قرارداد ببندید
    تا اطلاعات نپره

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رویای دستکش‌هایی جادویی به واقعیت می پیوندد
    توسط xphost در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: January 15th, 2015, 18:41
  2. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: December 1st, 2013, 16:59
  3. شماره liveserver
    توسط aloy در انجمن درخواست سرویس
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: October 28th, 2013, 10:03

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •