قطعا حق با شماست اما در موردی اشتباه می پندارید، مشتری باید دقیق راهنمایی شود تا سرویسی که سفارش می دهد هرگز به دلیل " پایین بودن کیفیت " لغو نکند.
اگر مشتری توجه به توصیه ها و راهنمایی ها نکند قطعا شانس بزرگی را از دست داده است و باید برای او ناراحت بود، اما این بی توجهی را قطعا خودش انتخاب نموده است.
در هر حال، امیدوارم اگر انتقاد یا پیشنهادی دیگری دارید از 2 طریقی که گفته شد ارسال نمایید تا باعث انحراف در تایپک فروشی نشویم !!!
به دلیل احترام به قوانین تالار گفتگو، از ادامه این گفتگو معذور هستم، البته فکر میکنم گفتگو برای طرفین خاتمه یافته است.







پاسخ با نقل قول