قطعا حق با شماست اما در موردی اشتباه می پندارید، مشتری باید دقیق راهنمایی شود تا سرویسی که سفارش می دهد هرگز به دلیل " پایین بودن کیفیت " لغو نکند.
اگر مشتری توجه به توصیه ها و راهنمایی ها نکند قطعا شانس بزرگی را از دست داده است و باید برای او ناراحت بود، اما این بی توجهی را قطعا خودش انتخاب نموده است.
در هر حال، امیدوارم اگر انتقاد یا پیشنهادی دیگری دارید از 2 طریقی که گفته شد ارسال نمایید تا باعث انحراف در تایپک فروشی نشویم !!!
به دلیل احترام به قوانین تالار گفتگو، از ادامه این گفتگو معذور هستم، البته فکر میکنم گفتگو برای طرفین خاتمه یافته است.
شرکت " فناوران پویان هزارنویس " به شماره ثبت : 441236 و شناسه ملی : 14003550285 "مسئولیت محدود"
با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت
[پشتیبانی تیکت] با واحد پشتیبانی پرتال کاربران هزارنویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، شبانه روزی مکاتبه نمایید.
[پشتیبانی تلفنی] وقت اداری (8 الی 16) : 02188109322 - پشتیبانی در مواقع [ضروری] : 09125362909 - 09332354071
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)