دوست عزیز شاتل که معیار و مرجع نیست! اگه شاتل هم اینطوریه ، شاتل هم دروغگو هست. چون اسم این دیگه نمیشه نامحدود. باید کاملاً واضع طوری که کاربر به راحتی بتونه قضیه رو درک کنه توضیح بدهند. نه اینکه با استفاده از اصلطلاحات من در آوردی برنزی و طلایی و ... سعی در پنهان کردن حقیقت و مناسب جلوه دادن سرویسشون داشته باشن.
مورد دیگه ای هم که من نسبت به عملکرد آسیاتک باید به کاربراش متذکر بشم ، اینه که هر مشکلی به وجود بیاد ، حتی الامکان سعی در فرا فکنی و پاس دادن به عوامل خارجی دارند.
مثلاً سرعت کم بشه ، میگن خط نویز داره!
یه سرویس رو دلشون نخواد به کاربرشون بدن ، میگن مخابرات منطقه پشتیبانی نمی کنه!
مورد دیگه ، من با پشتیبانی تماس گرفتم ، به من گفت یه دقیقه گوشی ، نزدیک 5 دقیقه اونور خط با کس دیگه ای صحبت می کرد بدون توجه به بنده و هزینه ای که دارم بابت این تماس پرداخت می کنم. در حالی که شاتل در چنین مواردی ، ضمن عذرخواهی به کاربر میگه شما قطع کنید ، من 10 دقیقه دیگه خودم باهاتون تماس میگیرم (با هزینه شاتل).
متأستفانه شاتل از نظر تعداد پورت یکم ضعیفه و پورت خالی در منطقه ما نداره ، وگرنه یک دقیقه هم آسیاتک رو تحمل نمی کردم.






