من زیرمجموعه یکی از مشتری های شما هستم.
از روزی که سرور رو تحویل گرفته فوق ااعاده سرعت سرورتون افتضاح بوده.
1 یا 2 روز نیست 4 تا 5 روزه.... هی قطع وصل قطع وصل
ما هم مشتری داریم
من زیرمجموعه یکی از مشتری های شما هستم.
از روزی که سرور رو تحویل گرفته فوق ااعاده سرعت سرورتون افتضاح بوده.
1 یا 2 روز نیست 4 تا 5 روزه.... هی قطع وصل قطع وصل
ما هم مشتری داریم
جالبه که به همه همین رو میگید.
من با 4 تا isp از شاتل و پارس و اسیا و مخابرات دارم مدام تست میگیرم.
با 3 تا همکارم مدام درحال مانیوتور هستیم.
یه چیزی میگی که توی کل اینترنت هم نمیگنجه این حرف: دقت کنید کیفیت سرویس شما به سرویس دهنده خود شما بستگی دارد
پس چطور سرورهای دیگه این مشکل رو ندارن !!!
سایت خودتون هم بالا نمیاد
https://www.tukanet.net/client/submi...tep=2&deptid=1
از ISP های ماست !!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان بگید کدوم isp باید بریم بگیریم به مشتریاتون از اول بگید اول برن مثلا فلان isp اینترنت بگیریم بعد بیان سرور از شما بگیرن که خدایی نکرده مشکل براشون پیش نیاد
شما همین الان که مشکل پیش آمده وقت گیر آوردید؟!
خودشون فرمودن که مشکل از شبکه هست و از طرف دیتاسنتر باید حل بشه
همچنین ایشون کیفیت و سرور و در زمانی که وضعیت اون مطلوب هست قابل قبول توصیف کردن نه الان....
بنده مجدد از شما خواهش میکنم تحمل بفرمایید سرور شما بالا باید و بعد موارد کیفیتی اون و بررسی بفرمایید و چنانچه مشکلی بود اطلاع بدید
شخصا از همکاری و صبوری شما سپاس گزارم
Www.Viasky.Net Web Hosting , VPS , Dedicated Server , Colocation , ccTLD Domains, Official Partner of cPanel
Phone : +306949433380 , Registered Code: #51212 , European VAT Number: #165736249 , Telegram: @irvsk
دوستان روتر جدید جایگزین شده و در حال باز گردانی کانفیگ هستند
اندکی بعد تمام سرورها در دسترس خواهد بود
ویرایش توسط TukaNet : September 14th, 2013 در ساعت 23:19
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)