نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید keylight آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    57
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    14
    تشکر شده در
    13 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    عادل جان این واریز وجه ها هم نظمی نداره دیشب ساعت ۱۱ درخواست دادیم هنوز خبری نیست

    در صورتی که از ساعت ۱۰ هم گذشتیم

  2. تعداد تشکر ها ازkeylight به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    به نظرم jaypal در حال حاضر تنها مشکلی که داره اینه که نسبت به بقیه درگاه ها خیلی دیرتر تسویه حساب میکنه و واقعا باید یه فکری به حال این موضوع بکنه ...مثلا یه درگاه بانکی هست روزی 10 بار میشه توش تسویه حساب کرد اونم به صورت آنی ! اونوقت jaypal فقط یک بار میشه اونم باید تا 11-12 شب صبر کنیم ...روزی یکبار کافی هست ولی باید زمان تسویه حساب زیر 8ساعت باشه...


    در ضمن اگر امکان داره "شماره کارت" رو از قسمت ورود به ناحیه کاربری حذف کنید ...چه دلیلی که داره که هروقت میخوایم وارد ناحیه کاربری بشیم مجبوریم شماره کارت رو هم وارد کنیم


  4. #3
    عضو جدید keylight آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    57
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    14
    تشکر شده در
    13 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    به نظرم jaypal در حال حاضر تنها مشکلی که داره اینه که نسبت به بقیه درگاه ها خیلی دیرتر تسویه حساب میکنه و واقعا باید یه فکری به حال این موضوع بکنه ...مثلا یه درگاه بانکی هست روزی 10 بار میشه توش تسویه حساب کرد اونم به صورت آنی ! اونوقت jaypal فقط یک بار میشه اونم باید تا 11-12 شب صبر کنیم ...روزی یکبار کافی هست ولی باید زمان تسویه حساب زیر 8ساعت باشه...


    در ضمن اگر امکان داره "شماره کارت" رو از قسمت ورود به ناحیه کاربری حذف کنید ...چه دلیلی که داره که هروقت میخوایم وارد ناحیه کاربری بشیم مجبوریم شماره کارت رو هم وارد کنیم


    از طرفی هم فرقی نداره فاصله واریزش ۱ دقیقه باشه یا ۱۰۰۰ دقیقه باشه

    اما هر جور هست بر اساس برنامه دقیق باشه چون ما رو اون پول حساب باز میکنیم که فلان زمان بدستمون میرسه

    الان مشکلش اینه نظم نداره دیروز درخواست دادیم هنوز واریز نشده با اینکه در ایمیل ها زده شده --->


    روزانه بین ساعت 21:15 الی 21:45 به صورت خودکار ثبت شده و نتیجه آن از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

  5. #4
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط keylight نمایش پست ها
    از طرفی هم فرقی نداره فاصله واریزش ۱ دقیقه باشه یا ۱۰۰۰ دقیقه باشه
    جدا برای شما فاصله واریز 1دقیقه یا 1000دقیقه باشه فرقی نداره ؟جالبه !شما وقتی که به قول خودتون رو اون پول حساب میکنید یعنی بهش نیاز دارید دیگه ! پس هرچه سریعتر بگیریدش بهتر هست !!من بعضی موقع ها پول لازم میشم درخواست میزنم باید یه روز صبر کنم تا پولو بریزن در صورتی که بعضی موقع ها پیش میاد همون لحظه نیاز هست ...
    اکثر موقع ها هم مجبور میشم که ساعت 12 شب به بعد درخواست بدم که بتونم کل پول توی اکانت رو بگیرم


  6. #5
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    با سلام خدمت شما کاربران گرامی،

    نقل قول نوشته اصلی توسط keylight نمایش پست ها
    عادل جان این واریز وجه ها هم نظمی نداره دیشب ساعت ۱۱ درخواست دادیم هنوز خبری نیست

    در صورتی که از ساعت ۱۰ هم گذشتیم
    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    به نظرم jaypal در حال حاضر تنها مشکلی که داره اینه که نسبت به بقیه درگاه ها خیلی دیرتر تسویه حساب میکنه و واقعا باید یه فکری به حال این موضوع بکنه ...مثلا یه درگاه بانکی هست روزی 10 بار میشه توش تسویه حساب کرد اونم به صورت آنی ! اونوقت jaypal فقط یک بار میشه اونم باید تا 11-12 شب صبر کنیم ...روزی یکبار کافی هست ولی باید زمان تسویه حساب زیر 8ساعت باشه...


    در ضمن اگر امکان داره "شماره کارت" رو از قسمت ورود به ناحیه کاربری حذف کنید ...چه دلیلی که داره که هروقت میخوایم وارد ناحیه کاربری بشیم مجبوریم شماره کارت رو هم وارد کنیم
    نقل قول نوشته اصلی توسط keylight نمایش پست ها
    از طرفی هم فرقی نداره فاصله واریزش ۱ دقیقه باشه یا ۱۰۰۰ دقیقه باشه

    اما هر جور هست بر اساس برنامه دقیق باشه چون ما رو اون پول حساب باز میکنیم که فلان زمان بدستمون میرسه

    الان مشکلش اینه نظم نداره دیروز درخواست دادیم هنوز واریز نشده با اینکه در ایمیل ها زده شده --->


    روزانه بین ساعت 21:15 الی 21:45 به صورت خودکار ثبت شده و نتیجه آن از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.
    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    جدا برای شما فاصله واریز 1دقیقه یا 1000دقیقه باشه فرقی نداره ؟جالبه !شما وقتی که به قول خودتون رو اون پول حساب میکنید یعنی بهش نیاز دارید دیگه ! پس هرچه سریعتر بگیریدش بهتر هست !!من بعضی موقع ها پول لازم میشم درخواست میزنم باید یه روز صبر کنم تا پولو بریزن در صورتی که بعضی موقع ها پیش میاد همون لحظه نیاز هست ...
    اکثر موقع ها هم مجبور میشم که ساعت 12 شب به بعد درخواست بدم که بتونم کل پول توی اکانت رو بگیرم
    متاسفانه با توجه به غیر فعال شدن درگاه پرداخت اینترنتی بانک پارسیان، و عدم تسویه یک سری تراکنش ها، هم اکنون واریز وجه درخواستها، با تاخیر انجام میشود.
    این مشکل در حال پیگیری و برطرف شدن میباشد و سعی میکنیم در کوتاه ترین زمان ممکن، مشکل را برطرف کنیم.
    لطفا" کمی صبور باشید،
    با تشکر از صبر و بردباری شما

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •