عادل جان این واریز وجه ها هم نظمی نداره دیشب ساعت ۱۱ درخواست دادیم هنوز خبری نیست
در صورتی که از ساعت ۱۰ هم گذشتیم
وب سرویس واریز وجه خودکار
ناحیه کاربری گسترده
وب سرویس اختصاصی
سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق
واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز
واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز
پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)
سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند
تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم
درگاه های پرداخت متنوع و پایدار
عادل جان این واریز وجه ها هم نظمی نداره دیشب ساعت ۱۱ درخواست دادیم هنوز خبری نیست
در صورتی که از ساعت ۱۰ هم گذشتیم
به نظرم jaypal در حال حاضر تنها مشکلی که داره اینه که نسبت به بقیه درگاه ها خیلی دیرتر تسویه حساب میکنه و واقعا باید یه فکری به حال این موضوع بکنه ...مثلا یه درگاه بانکی هست روزی 10 بار میشه توش تسویه حساب کرد اونم به صورت آنی ! اونوقت jaypal فقط یک بار میشه اونم باید تا 11-12 شب صبر کنیم ...روزی یکبار کافی هست ولی باید زمان تسویه حساب زیر 8ساعت باشه...
در ضمن اگر امکان داره "شماره کارت" رو از قسمت ورود به ناحیه کاربری حذف کنید ...چه دلیلی که داره که هروقت میخوایم وارد ناحیه کاربری بشیم مجبوریم شماره کارت رو هم وارد کنیم
از طرفی هم فرقی نداره فاصله واریزش ۱ دقیقه باشه یا ۱۰۰۰ دقیقه باشه
اما هر جور هست بر اساس برنامه دقیق باشه چون ما رو اون پول حساب باز میکنیم که فلان زمان بدستمون میرسه
الان مشکلش اینه نظم نداره دیروز درخواست دادیم هنوز واریز نشده با اینکه در ایمیل ها زده شده --->
روزانه بین ساعت 21:15 الی 21:45 به صورت خودکار ثبت شده و نتیجه آن از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.
جدا برای شما فاصله واریز 1دقیقه یا 1000دقیقه باشه فرقی نداره ؟جالبه !شما وقتی که به قول خودتون رو اون پول حساب میکنید یعنی بهش نیاز دارید دیگه ! پس هرچه سریعتر بگیریدش بهتر هست !!من بعضی موقع ها پول لازم میشم درخواست میزنم باید یه روز صبر کنم تا پولو بریزن در صورتی که بعضی موقع ها پیش میاد همون لحظه نیاز هست ...
اکثر موقع ها هم مجبور میشم که ساعت 12 شب به بعد درخواست بدم که بتونم کل پول توی اکانت رو بگیرم
با سلام خدمت شما کاربران گرامی،
متاسفانه با توجه به غیر فعال شدن درگاه پرداخت اینترنتی بانک پارسیان، و عدم تسویه یک سری تراکنش ها، هم اکنون واریز وجه درخواستها، با تاخیر انجام میشود.
این مشکل در حال پیگیری و برطرف شدن میباشد و سعی میکنیم در کوتاه ترین زمان ممکن، مشکل را برطرف کنیم.
لطفا" کمی صبور باشید،
با تشکر از صبر و بردباری شما
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)