نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 77

موضوع: افت سطح فرهنگ کاربران و سطح علمی انجمن

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    hetzners rack
    نوشته ها
    2,739
    تشکر تشکر کرده 
    2,675
    تشکر تشکر شده 
    6,577
    تشکر شده در
    3,502 پست

    پیش فرض پاسخ : افت سطح فرهنگ کاربران و سطح علمی انجمن

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrshad.ho نمایش پست ها
    متاسفانه باید گفت با نظر استارتر موافق هستم
    از مدتی که با انجمن آشنا شدم تا به الان وضعیت بد و بد تر شده است
    من یکی از دلایل رو ارزون فروشی همکاران میدونم، مثلا رم 1 گیگ 10 تومان، این باعث میشه کاربر ارزش کار رو پایین بدونه و فکر کنه چیزه بی ارزش می خره و به همین دلیل میتونه هر جور که دوست داشت با هاستینگ ها صحبت کنه
    کاربر باید ادب کافی رو برای صحبت با اپراتور هاستینگ بدونه و اگر به مشکل می خوره در کمال ادب مشکل رو بیان کنه، بار ها دیده شده کاربران وقتی مشکل دارند با همان تیکت اول شروع به صحبت های بی معنی آقا بدو ، آقا کجایی و . . . می کنند
    پیشنهاد من این هست که فرهنگ سازی از جامعه کوچک داخلی همان هاستینگ شروع بشه، مثلا اخلاق من طوری هست که اگر کاربری در تیکت بی احترامی کند درجا کلیه سرویس هاش رو مسود می کنم و تا معذرت خواهی نکند سرویسش را باز نمی کنم، این باعث میشه کاربر بداند دارد با یک مرکز میزبانی وب صحبت می کند نه با نوکر خودش
    تایید میشه.
    مشتری میاد به ما میگه که فلان جا هاست 1 گیگ رو 2 هزار تومان میده و میخواد دیگه مارو بزنه......!
    چند وقت پیش یکی از کاربران در یاهو سرویس خودشون رو تمدید نکرده بودن که ما هم ساسپند کرده بودیم که اومده بودن میگفتن شما اینجوری و شما اونجور دیگه ....!

    امیدوارم از این به بعد به توکل بر خدا اوضاع بهتر بشه و فرهنگ هم عوض بشه.

    موفق باشید.

  2. تعداد تشکر ها از Yas-Host به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •