متاسفانه باید گفت با نظر استارتر موافق هستم
از مدتی که با انجمن آشنا شدم تا به الان وضعیت بد و بد تر شده است
من یکی از دلایل رو ارزون فروشی همکاران میدونم، مثلا رم 1 گیگ 10 تومان، این باعث میشه کاربر ارزش کار رو پایین بدونه و فکر کنه چیزه بی ارزش می خره و به همین دلیل میتونه هر جور که دوست داشت با هاستینگ ها صحبت کنه
کاربر باید ادب کافی رو برای صحبت با اپراتور هاستینگ داشته باشد و اگر به مشکل می خوره در کمال ادب مشکل رو بیان کنه، بار ها دیده شده کاربران وقتی مشکل دارند با همان تیکت اول شروع به صحبت های بی معنی آقا بدو ، آقا کجایی و . . . می کنند.
پیشنهاد من این هست که فرهنگ سازی از جامعه کوچک داخلی همان هاستینگ شروع بشه، مثلا اخلاق من طوری هست که اگر کاربری در تیکت بی احترامی کند درجا کلیه سرویس هاش رو مسود می کنم و تا معذرت خواهی نکند سرویسش را باز نمی کنم، این باعث میشه کاربر بداند دارد با یک مرکز میزبانی وب صحبت می کند نه با نوکر خودش