خوب اگه اینجا کسی پی ام نده بقیه از کجا بفهمن سرویس دهیتون خوبه یا بد ؟ :| چطور پی ام های تشکر رو قاب میکنید میزنید اول پست حالا پی ام کسی نیاد پی ام انتقادی بده ؟ gl
خوب اگه اینجا کسی پی ام نده بقیه از کجا بفهمن سرویس دهیتون خوبه یا بد ؟ :| چطور پی ام های تشکر رو قاب میکنید میزنید اول پست حالا پی ام کسی نیاد پی ام انتقادی بده ؟ gl
دوست عزیز در هر کاری همیشه مشکلاتی هست من از ایشون 2 ماهه سرور گرفتم توی این دو ماه فقط توی این ماه که مشکل خوردن سرورهاشون مشکلی من ندیدم همیشه هم به موقع جواب تیکت می دادن دیروز هم بعد تماس به همراه شون و بیان مشکل سریع بهم سرور مجدد دادن اینکه بخوایم همه چیز رو از چشم مسئول سرور ببینیم درست نیست باید به ایشون هم حق بدیم وقتی کلی کار یه دفعه بریزه سرش خب ساپورت بسیار ضعیف میشه ولی من نسبت به جند جایی که قبلا سرور داشتم نمی خوام اسم بیارم ایشون یه پله بالاتر هستن نسبت به اونایی که سرور داشتم ازشون انشالله ما باز مزاحم شون میشم برای تمدید
دوست عزیز نمیخوام از خودمون تعریف کنیم ولی اونقدر اعتبار داریم کعه خودمون هم جواب ندیم مشتری هامون جواب میدند.. بنده همیشه انتقاد دوست داشتم و برام مهم بوده از من انتقاد شه..
ولی انتقاد و تهمت از زمین تا اسمون فرق دارند.. کسی که مشتری ما نیست میاد میخواد مارو خراب کنه اینجا مثل ایمیل های تهدید امیزی که میفرستند با ایشون باید برخورد شه.
اگه کسی واقعا مشتری ماست و انتقادی داره بیاد مدرک ارایه کنه از یوزر های ماست بنده انتقاد ایشون رو روی تخم های چشام میزارم نه اینکه رقیبامون با مالتی یوزر هاشون بیاند مارو خراب کنند.
مشتریان ما هم اونقدر فهم و شعور دارند که بد و خوب و راست و دروغ رو تشخیص بدند.
یا حق
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)