دوست عزیز از پریروز پیگیر عودت مبلغ هستم . چندین بار هم تماس تلفنی گرفتم و هر سری جوابهای مختلف !!!
برادر من چرا اینقدر اذیت میکنی ؟؟؟
گفتی یاهو اعلام کنم یاهو انجام شد و خبری نشد
گفتین تماس بگیر گرفتم و خبری نشد
گفتین ایمیل بزن باز هم زدم و خبری نشد
آخرین تماس هم که امروز ساعت 15:16 بود اعلام کردین dns سایتتون ست شده تیکت بزنین و تا الان هم سایتتون بالا نیومده
چه نیازی به تیکت ؟
معنی و مفهوم تیکت چیه ؟
قصد اطلاع رسانی از عودت حساب و اطلاعات حساب بنده جهت واریز مبلغ هست که به طریقی به دست شما برسه و چندین روش به شما اعلام شده : یاهو , ایمیل و تماس تلفنی
دوست عزیز تا کی باید منتظر باشم ؟؟
لطفا همینجا یک ساعت مشخصی اعلام کنید که کار بنده رو انجام میدین تا بیش از این نه اعصاب شما خورد شه نه بنده .
به اندازه کافی بابت این قطعی های مکرر اعتبار و کارم زیر سوال رفته و کماکان جوابگوی مشتریانم هستم , دیگه حوصله این امروز و فردا کردن شما رو ندارم .
ممنون