
نوشته اصلی توسط
Warez-Host.IR
سلام رامین عزیز
ما همانطور که همیشه اعلام کردیم
تمام توضیحات , اخبار و ... وارزهاست را تنها و تنها در سایت Warez-Host.IR انجام میدیم نه در هیچ انجمن یا سایت دیگری
در گذشته هر مشکلی ایجاد شده یا ... ایمیل به کاربران ارسال شده و در اخبار سایت نیز توضیحات کامل قرار گرفته شده است
البته همونطور که همه می دونیم وارزهاست در یک سال گذشته مشکل زیاد داشت و بنده هم منکر نمیشم و صد درصد قبول دارم
7 - 8 ماه بنده نبودم (( مشکلات خانوادگی )) و از 4 نفر دوستان پشتیبانی 2 نفر هم از جمع ما جداشدن ( دلایلش قبلاً اعلام شده در سایت ) (( از 5 نفر به 2 نفر ))
مشکلات خیلی خیلی شدید مالی
مشکل در سرورهای خریداری شده که بعضی یا مسدود شد یا به خاطر عدم مدیریت خریدار اصلی پول ما خورده شد یا ...
در ظرف یک سال سه بار اطلاعات سایت اصلی (( وارزهاست )) از بین رفت (( اول آلمان , بعد جمهوری چک و در نهایت بر روی آمریکا ))
ضررهای مالی که وارزهاست را به سمت ورشکستگی کامل برد به خاطر بسته شدن سرورهای آلمان (( هزینه ماه جدید سرورهای پرداخت شده بود و بعد از گذشت 5 روز از ماه جدید مسدود شد و در کمال ناباوری نه گذرگاه و نه مسعود و ... هیچ کمکی که به ما نکردن , حتی تلاشی هم نکردن ؛ انگار نه انگار مشکلی ایجاد شده یا ... )) || , بعد خرید سرورهای جمهوری چک که پورت 1 گیگابیت به ما دادن ولی پورت 100 هم نبود و دیتاسنتر هم نه پولی پس داد و نه چیزی ما هم مجبور شدیم روی هر سرور یک میلیون و 580 هزار تومان مجدد ضرر کنیم , چرا که پورت سرورها کیفیت نداشت و دیتاسنتر هم قبول نکرد که پورت مشکل داره و هزینه ای هم برگشت نشد || و بعد سرورهای آمریکا که یک ماه هزینه بی دلیل پرداخت شد ولی وارزهاست نتونست از سرورها استفاده کنه اون هم به خاطر اینکه قوانین مسخره Swiftway طوری تعریف شده بود که به خاطر دو سرور که در پنل بود و ما تنها 36 ساعت دیرتر اعلام کنسلی کریم باید سرورها را با هم پرداخت می کردیم تا سرورهای دیگر فعال شود || و از همه مهم تر این مدت 8 ماه گذشته شرکت اینقدر جریمه به خاطر اخطارها و مسدودی ها پرداخت کرد که نه تنها نتونست سود چشم گیری داشته باشه , بلکه کلی هم ضرر کرد
زمانی یک گروه موفق هست که مثل سالهای قبل وارزهاست بتونه فروش خوب و مدیریت مناسب و ... داشته باشه
ولی زمانی که مشکلات پشت سر هم بیاد و تا بخواید خودتون رو جمع و جور کنید , مشکل بعدی باز بیاد سرتون , فقط روز به روز پس رفت می کنید
و از طرفی مهم ترین چیز اعتبار و آبرو که از دست رفت , یعنی هیچ چیز نداری , چون 90 درصد مشتری های وارزهاست به خاطر اسم و اعتبارش خرید می کرد نه آفر داخل انجمن و ... که خودتون شاهد بودید که ما کم پیش ماید آفر بدیم یا بخواهیم تو تاپیک ها مثل خیلی ها بیایم سرویس مفت تومنی بدیم به خاطر فروش
حاضر قسم بخورم که زمانی بود ما در روز فقط بیش از 20 تا سرویس جدید به کاربر ارائه می کردیم ولی ...
از زمانی که مشکل در آلمان پیش اومد , پشت سرهم بد آوردیم و پس رفت کردیم تا جایی که امروز از 6 لوکیشن (( سوئیس , هلند , آمریکا , آلمان , فرانسه , جمهوری چک )) به یک لوکیشن (( انگلیس )) رسیدیم
همیشه گفتم , ما هم هیچ زمان دوست نداشتیم , بیش از 850 مشتری سرورمجازی را از دست بدیم , ولی وقتی بعد از چند سال خوب , یه سال بد هم میاد و خدا می خواد که همه چیزتو از دست بدی یا امتحانت کنه , تنها کاری که می تونی انجام بدی اینه که امید به آینده داشته باشی تا "" یه روز خوب بیاد ... ""
در نهایت رامین جان اگر سوال خصوصی تر داری , پیغام خصوصی کن تا پاسخ بدم
سعی کردم کلی و خلاصه توضیح بدم که وقت کسی هم گرفته نشه , هرچند که می دونم با این توضیحات تاثیر 100 درصد منفی روی این تاپیک داره ولی چون درخواست توضیحات داشتی , برات ارسال کردم
موفق باشی