سلام بابک جان
ما سعی کردیم نحوه صحیح و درست را توضیح بدیم
تا حداقل 20 درصد از فروشندگان مشاهده کنند و دیگه تکرار نشه
من شخصاً اگر یک مدیر بودم به چه شکل برخورد می کردم ؟؟
وقتی اشتباهی از کاربر مشاهده می کردم , ابتدا پیغام خصوصی ارسال می کردم که مثلاً آقای X این متن , یا آفر یا ... شما اشتباه است
نحوه صحیح کار شما به شکل زیر است , لطفاً برای موارد بعدی دقت کنید در غیر اینصورت مطابق قوانین انجمن با اخطار و اخراج روبرو خواهید شد
درمورد WHT.com هم که کلاً جو یک طور دیگر هست و (( بقیشو نمی گم , چون کسانی که حتی فعالیت نداشتن و مثل ما فقط تاپیک ها را مشاهده می کنن می دونن زمین تا آسمون تفاوت هست ))
ما نمی خوایم مثل اونا باشیم یا مثل هرکس دیگه , ما میخوایم مثل خودمون باشیم
الگو برداری خوبه ولی تقلید کردم خیلی بدتره
بهتر هست ما با توجه به اخلاق , خصوصیت های کاربری و ... خودمون و کاربرامون اقدام به مدیریت و رفع مشکل کنیم
نه اینکه قلان شخص یا گروه با این حرکت موفق بوده , پس ما هم میشیم , به نظر من درست نیست
ولی در کل از اونجا الگو برداریم ولی با روش یا ایده ای نو عمل کنیم
در مورد فرهنگ سازی 100 درصد موافق و کامل درسته
تا کاربر , فروشنده , خریدار , مدیر انجمن , من , شما , وحید و ....
نتونیم به جز بحث فروش محصول به چیز دیگه ای فکر کنیم , روز به روز بدتر میشه ولی بهتر نمیشه
در مورد مسدود کردن هم نظر شخصی مدیران هست که حتماً صلاح می بینن که اقدام می کنن
ولی بهتر است همونطور که توضیح دادم چند مرحله ای اقدام کنن و مطابق مورد اول , قدم به قدم پیش برن و نهایت اخراج را در نظر بگیرن
موفق باشی