در قلمرو ایمان نیز تسامح هست
ویرایش
ویرایش توسط kargaranmashgholekarand : August 15th, 2013 در ساعت 02:47
ببین دیازپام 10 خورانده اند خلق را
ببین چگونه کرده اند مد ، ریای خلق را
ببین چگونه بشکنند جای شیشه تلق را
ببین چگونه پول می دهیم نفت و آب و برق را
کاربران محترم به عنوان و موضوع دقت کنید و به درخواست استارتر احترام بگذارید
مدیران محترم بنده به پاسخ خودم رسیدم ، اگر چیزی از قلم افتاده و ناگفته ای در خصوص ارسال افر مونده بفرمایید در غیر این صورت تقاضای بستن تاپیک رو دارم
در قلمرو ایمان نیز تسامح هست
@TARIMEHR
@رحمان
متاسفانه انتظارات بیهوده و بیجا داریم
تعداد پست ها و تاپیک ها به قدری بالاست که مدیران هر چند نفر هم باشند قادر به رسیدگی نخواهند بود
مشکل اصلی ما در این فروم همان مشکل بزرگ اجتماع هم هست...که همه از قانون اطلاع دارند ولی عمل نمیکنند
این مدیران عزیز هم انسان هستند ، هزار جور درگیری دارند ، خرج دارند ، زندگی شخصی دارند ...
پیشنهاد من الگو برداری از wht.com هست که البته هزینه ، وقت و همت مدیران رو طلب میکنه
تنها راه حل ، تغییر دادن جو فروم و فرهنگ سازی با یک مدیریت برنامه دار و صحیح هست
وگرنه بن کردن و برخورد خشن کجای دنیا جواب مثبت داده که این بار دوم باشه ؟
پیروز باشید
سلام بابک جان
ما سعی کردیم نحوه صحیح و درست را توضیح بدیم
تا حداقل 20 درصد از فروشندگان مشاهده کنند و دیگه تکرار نشه
من شخصاً اگر یک مدیر بودم به چه شکل برخورد می کردم ؟؟
وقتی اشتباهی از کاربر مشاهده می کردم , ابتدا پیغام خصوصی ارسال می کردم که مثلاً آقای X این متن , یا آفر یا ... شما اشتباه است
نحوه صحیح کار شما به شکل زیر است , لطفاً برای موارد بعدی دقت کنید در غیر اینصورت مطابق قوانین انجمن با اخطار و اخراج روبرو خواهید شد
درمورد WHT.com هم که کلاً جو یک طور دیگر هست و (( بقیشو نمی گم , چون کسانی که حتی فعالیت نداشتن و مثل ما فقط تاپیک ها را مشاهده می کنن می دونن زمین تا آسمون تفاوت هست ))
ما نمی خوایم مثل اونا باشیم یا مثل هرکس دیگه , ما میخوایم مثل خودمون باشیم
الگو برداری خوبه ولی تقلید کردم خیلی بدتره
بهتر هست ما با توجه به اخلاق , خصوصیت های کاربری و ... خودمون و کاربرامون اقدام به مدیریت و رفع مشکل کنیم
نه اینکه قلان شخص یا گروه با این حرکت موفق بوده , پس ما هم میشیم , به نظر من درست نیست
ولی در کل از اونجا الگو برداریم ولی با روش یا ایده ای نو عمل کنیم
در مورد فرهنگ سازی 100 درصد موافق و کامل درسته
تا کاربر , فروشنده , خریدار , مدیر انجمن , من , شما , وحید و ....
نتونیم به جز بحث فروش محصول به چیز دیگه ای فکر کنیم , روز به روز بدتر میشه ولی بهتر نمیشه
در مورد مسدود کردن هم نظر شخصی مدیران هست که حتماً صلاح می بینن که اقدام می کنن
ولی بهتر است همونطور که توضیح دادم چند مرحله ای اقدام کنن و مطابق مورد اول , قدم به قدم پیش برن و نهایت اخراج را در نظر بگیرن
موفق باشی
☼☺☼ به زودی دوباره با هم خواهیم بود بهتر از قبل به همراه ارائه تسهیلات بانکی خاص به هموطنان عزیز ☼☺☼
.:::. نسخه جدید ماژول مجازی ساز ESXI برای سیستم WHMCS تحت وب = Module W3esxi For ESXI .:::.
قبلا با اقای سیروس در همین مرد صحبت کردم که حداقل بین کاربر عضو دائم و کاربر عادی و کاربری که تازه ثبت نام کرد یه تفاوتی قائل باشین
در جواب گفتن بین این همه کاربر شدنی نیست و خب میشه بهشون حق داد
ولی قبل از برخورد یه اطلاع رسانی کوچیک خیلی میتونه موثر باشه
حتی کلی از وقتی که صرف بازدید از پست ها، شناسایی، اخراج و جواب دادن به ایمیل علت اخراج و فوروارد به مدیری که اخراج کرد و ... صرف میکنند جلوگیری میشه
فقط اطلاع رسانی(اموزش) که همون فرهنگ سازی ای که شما گفتید هست
در قلمرو ایمان نیز تسامح هست
از زمان اخراجم بیخیال ارسال پیشنهاد شدم اما وقتی بخش درخواست سرویس رو میبینم، از قدیمیا گرفته تا متوسطا و جدیدیها همه همین نوع آفر ارسال میکنن(همین مدل که بخاطر 14 روز اخراج شدم و کسی هم حاضر نبود جواب درستی بهمون بده)
ظاهرا تو چشم بودیم![]()
در قلمرو ایمان نیز تسامح هست
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)