نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 60

موضوع: آيا ميدانستيد ؟ زرين پال، درگاه مستقيم و لوگوی سايت شما

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2013
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    3
    تشکر تشکر شده 
    4
    تشکر شده در
    4 پست

    پیش فرض پاسخ : آيا ميدانستيد ؟ زرين پال، درگاه مستقيم و لوگوی سايت شما

    واریز خیلی کند و درصد خیلی بالایی دارید. کی طمع تون رو کم تر کنید نتایج بهتری می گیرید!

  2. #2
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : آيا ميدانستيد ؟ زرين پال، درگاه مستقيم و لوگوی سايت شما

    نقل قول نوشته اصلی توسط SUNSERVERS نمایش پست ها
    واریز خیلی کند و درصد خیلی بالایی دارید. کی طمع تون رو کم تر کنید نتایج بهتری می گیرید!
    1.
    ادب مرد به زدولت اوست.

    2.
    قوانين سايت زرين پال و سياست کاری زرين پال متفاوت هست و هدف اصلی زرين پال تضمين تراکنش ها هست. به همين خاطر هست که مشتريانی که با زرين پال اشنائی دارن زمانی که ميخوان از سايتی که آشنائی
    ندارن پرداخت کنن درگاه زرين پال رو انتخاب ميکنن.

    3.
    ضمن اينکه شرايط ارتقا به سطح تاييد طلائی هم وجود داره که کاربران ميتونن نسبت به افزايش سطح تاييد به طلائی اقدام کنن.

  3. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2013
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    3
    تشکر تشکر شده 
    4
    تشکر شده در
    4 پست

    پیش فرض پاسخ : آيا ميدانستيد ؟ زرين پال، درگاه مستقيم و لوگوی سايت شما

    نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
    1.
    ادب مرد به زدولت اوست.

    2.
    قوانين سايت زرين پال و سياست کاری زرين پال متفاوت هست و هدف اصلی زرين پال تضمين تراکنش ها هست. به همين خاطر هست که مشتريانی که با زرين پال اشنائی دارن زمانی که ميخوان از سايتی که آشنائی
    ندارن پرداخت کنن درگاه زرين پال رو انتخاب ميکنن.

    3.
    ضمن اينکه شرايط ارتقا به سطح تاييد طلائی هم وجود داره که کاربران ميتونن نسبت به افزايش سطح تاييد به طلائی اقدام کنن.

    آفرین این جمله رو خودتون تکرار کنید تا یاد بگیرید اولا انتقاد پذیر باشید وقتی ۵۰ نفر همین مساله رو عنوان کردند. ثانیا شما که از مردم پول می گیرید وظیفه دارید جواب بدید نه اینکه مزخرف جواب بدید.
    به جای بی ادبی و نمایش شعورتون طمع تون رو کم کنید، این جینگولک بازی ها دلیل نمیشه کارمزدی معادل خون باباتون بگیرید. مفت خوری هم اندازه داره.

    استاد تضمین تراکنش رو مگه پارس پال نداره ؟ پی لاین مگه نداره؟ اونا چرا این قدر مثل زرین پال مزخرف نیستند؟ من برداشت می زنم ۱۰ روز دیگه واریز می کنید تضمین جیب جنابعالی هست یا من و خریدارم؟؟؟ شما به چه حقی پول من رو ۱۰ روز تو جیبت نگه میداری بعد میای اینجا ..... می گی؟!!! کارمزدت که هیچی پول خودمون رو هم میخایم بگیریم باید التماس کنیم؟!! خوبه والا!!! توبه کن برادر این عین ***ی و کلاهبرداری هست

  4. #4
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : آيا ميدانستيد ؟ زرين پال، درگاه مستقيم و لوگوی سايت شما

    4.
    اين تاپيک در مورد درگاه مستقيم زرين پال هست. لطفا اگر در مورد اين موضوع سوالی داريد مطرح کنيد. برای ساير موارد در تاپيک های مربوط به اين موضوع پيگيری کنيد. در خدمتتون هستيم. (البته در صورت رعايت ادب)

  5. #5
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2013
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    3
    تشکر تشکر شده 
    4
    تشکر شده در
    4 پست

    پیش فرض پاسخ : آيا ميدانستيد ؟ زرين پال، درگاه مستقيم و لوگوی سايت شما

    نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
    4.
    اين تاپيک در مورد درگاه مستقيم زرين پال هست. لطفا اگر در مورد اين موضوع سوالی داريد مطرح کنيد. برای ساير موارد در تاپيک های مربوط به اين موضوع پيگيری کنيد. در خدمتتون هستيم. (البته در صورت رعايت ادب)

    شما تو کدوم تاپیک شد جواب ما رو بدید؟! پاس بدید این ور و اون ور. ادب رو تو مگه رعایت می کنی که از بقیه انتظار داری؟! شما که شعور صحبت با مشتری نداری چطور درگاه میدی دست ملت؟ مشتری ازت انتقاد میگنه بهش میگی بی ادب؟!!!! جالبه. سیستم جالبی دارید شما!!!

  6. #6
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : آيا ميدانستيد ؟ زرين پال، درگاه مستقيم و لوگوی سايت شما

    نقل قول نوشته اصلی توسط SUNSERVERS نمایش پست ها
    شما تو کدوم تاپیک شد جواب ما رو بدید؟! پاس بدید این ور و اون ور. ادب رو تو مگه رعایت می کنی که از بقیه انتظار داری؟! شما که شعور صحبت با مشتری نداری چطور درگاه میدی دست ملت؟ مشتری ازت انتقاد میگنه بهش میگی بی ادب؟!!!! جالبه. سیستم جالبی دارید شما!!!
    احتمالا شما صحبت کردن با ادب رو بلد نيستيد که به شما پاسخ داده نشده.
    والا پاسخ ساير کاربران داده ميشه.
    شما واژه ای رو به کار برديد که در حد شان و شخصيت بچه های اين انجمن نبود. بهتره ياد بگيريد چی رو کجا به کار ببريد.
    لطفا در صورتی که ميتونيد درست صحبت کنيد تاپيک رو ادامه بديد در غير اينصورت تاپيک رو از موضوع اصلی اون خارج نکنيد.
    ویرایش توسط samansystems : August 12th, 2013 در ساعت 12:00

  7. #7
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2013
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    3
    تشکر تشکر شده 
    4
    تشکر شده در
    4 پست

    پیش فرض پاسخ : آيا ميدانستيد ؟ زرين پال، درگاه مستقيم و لوگوی سايت شما

    نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
    احتمالا شما صحبت کردن با ادب رو بلد نيستيد که به شما پاسخ داده نشده.
    والا پاسخ ساير کاربران داده ميشه.
    شما واژه ای رو به کار برديد که در حد شان و شخصيت بچه های اين انجمن نبود. بهتره ياد بگيريد چی رو کجا به کار ببريد.
    لطفا در صورتی که ميتونيد درست صحبت کنيد تاپيک رو ادامه بديد در غير اينصورت تاپيک رو از موضوع اصلی اون خارج نکنيد.
    نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
    احتمالا شما صحبت کردن با ادب رو بلد نيستيد که به شما پاسخ داده نشده.
    والا پاسخ ساير کاربران داده ميشه.
    شما واژه ای رو به کار برديد که در حد شان و شخصيت بچه های اين انجمن نبود. بهتره ياد بگيريد چی رو کجا به کار ببريد.
    لطفا در صورتی که ميتونيد درست صحبت کنيد تاپيک رو ادامه بديد در غير اينصورت تاپيک رو از موضوع اصلی اون خارج نکنيد.
    همیشه همینه . اولش یه سوال می پرسم شما به هم میریزی بعد حمله می کنی به من! سوالی نیست چون هیج توجیهی برای اون چیزی که عنوان کردم قابل قبول نیست. من چه بی ادبی به شما توی پست اولم کردم؟! گفتم طمع تون رو کم کنید ، کارمزدهای شما خیلی بالاست و زمان واریز تون منطقی نیست. شما می گید با ادب باش!!!!
    اگر میخاین بیام اینجا بگم آفرین به به که لوگوی ما رو میذارید تو درگاه سامان ولی پول ما رو یک ماه بعد درخواست واریز می کنید و نصفش رو تحت عنوان کارمزد ازش کم می کنید ، شرمنده. باز هم میگم زرین پال سیستمی هست که هیچ قابلیت منحصر به فردی نسبت به رقبا نداره و حتی در خیلی از موارد بسیار ضعیف تر و غیر حرفه ای تر عمل می کنه. حتی اینترفیس زرین پال فوق العاده ایراد دار هست بماند که طرز تفکر گرداننده گانش چه چیزی هست. من به عنوان یک مشتری سابق که با زرین پال کار کردم تا این نارضایتی رو از سیستم شما دارم. این مواردی که گقتم چیزی بود که باعث شد من و امثال من از سیستم شما استفاده نکنند. وقتی رقبای شما خدمات بهتر و ارزون تری ارایه می دن دلیلی نداره سرویس پایین تر رو با هزینه بالاتری به من تحمیل کنید! نیاز مشتری لوگوش توی درگاه نیست ، شما اگر میخاین مفید باشید این ایرادات اساسی تون رو رفع کنید بعد.
    آیا شما حق دارید پول بنده رو یک ماه توی حساب تون مانده و بعد از یک ماه درخواست واریز دادم ۱۵ روز توی حساب تون نگهدارید و بعد هر وقت پول دست تون اومد واریز کنید؟آیا سیستم شما امین و حافظ منافع مشتری هست یا خودش؟! پی پال هم که سیاست برگشت هزینه رو تا ۴۵ روز داره پول مشتری رو ۱۵ روز بعد واریز نمی کنه شما که همچین سیاستی هم ندارید چه دلیل جز کسر بودجه و یا طمع تون برای استفاده از پول مشتری دارید؟!
    چه سرویس فوق العاده ای از طرف شما به مشتری داده میشه که باید در ازاش کارمزد فضایی و زمان انتظار طولانی از طرفش تحمل بشه؟
    لطفا جواب سوالات من رو اگر بی ادبی به جنابغالی نمی دوند بدید

  8. #8
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : آيا ميدانستيد ؟ زرين پال، درگاه مستقيم و لوگوی سايت شما

    همیشه همینه . اولش یه سوال می پرسم شما به هم میریزی بعد حمله می کنی به من! سوالی نیست چون هیج توجیهی برای اون چیزی که عنوان کردم قابل قبول نیست. من چه بی ادبی به شما توی پست اولم کردم؟! گفتم طمع تون رو کم کنید ، کارمزدهای شما خیلی بالاست و زمان واریز تون منطقی نیست. شما می گید با ادب باش!!!!
    اگر تهمت زدن به طمع کار بودن برای شما عين ادب هست برای کاربران اين انجمن و عزيزانی که در کمال ادب و احترام هميشه سعی کردن مشکلات خودشون رو بيان کنن و حل کنن دور از ادب هست. يک موضوع خيلی ساده هست. شما نبايد جوری که جای ديگه ديگران با شما صحبت ميکنن تو يک جمع عمومی صحبت کنيد. اينکه شما به ديگران تهمت بزنيد دور از شان اين انجمن هست. البته انتظار اين ميره که مديران به شما تذکر بدن تا طرز صحبت کردن خودتون رو در يک جمع عمومی اصلاح کنيد. هر چند که اگر اصلاح هم نکنيد چيزی از ارزش ديگران کم نميشه و اين شما هستيد که در نزد ديگران کوچيک ميشيد. به هر حال من دوستانه از شما خواهش ميکنم مقداری در رفتار خودتون و طرز بيان و صحبت کردن خودتون تجديد نظر کنيد.


    اگر میخاین بیام اینجا بگم آفرین به به که لوگوی ما رو میذارید تو درگاه سامان ولی پول ما رو یک ماه بعد درخواست واریز می کنید و نصفش رو تحت عنوان کارمزد ازش کم می کنید ، شرمنده.
    من فکر ميکنم شما کلا تا حالا با سيستم زرين پال کار نکرديد چون اگر کار کرده بوديد ميدونستيد که کارمزد زرين پال نصف پولی که درخواست ميديد نيست. کارمزد زرين پال (در بيشترين حالت) 2.5% هست. که تنها در ازای تراکنش های خروجی کسر ميشه. زمان واريز تراکنش های خروجی هم 1 ماه نيست و برای کاربران نقره ای تنها 3 تا 4 روز کاری بعد از درخواست هست که اين موضوع هم به خاطر تضمين تراکنش ها هست که تا الان خيلی در مورد اون بحث شده. اينکه سايت های ديگه ای هم ادعای اين مورد رو داشته باشن خيلی خوب هست و هيچ مشکلی نيست. اين مشتری هست که تشخيص ميده در زمان خريد به کدوم درگاه بيشتر ميتونه اعتماد کنه و از کدام درگاه راحتتر ميتونه بعد از خريد به نتيجه برسه. بارها پيش اومده کاربران همين انجمن بعد از خريد به مشکل خوردن و فروشنده محصول يا سرويس رو بهشون تحويل نداده که مطابق قوانين زرين پال پيگيری کردن و تونستن طبق قانون زرين پال سرويس خودشون رو تحويل بگيرن يا وجه خودشون رو پس بگيرن.

    باز هم میگم زرین پال سیستمی هست که هیچ قابلیت منحصر به فردی نسبت به رقبا نداره و حتی در خیلی از موارد بسیار ضعیف تر و غیر حرفه ای تر عمل می کنه. حتی اینترفیس زرین پال فوق العاده ایراد دار هست بماند که طرز تفکر گرداننده گانش چه چیزی هست. من به عنوان یک مشتری سابق که با زرین پال کار کردم تا این نارضایتی رو از سیستم شما دارم. این مواردی که گقتم چیزی بود که باعث شد من و امثال من از سیستم شما استفاده نکنند.
    البته اين نظر شخصی شما هست و نميشه به جمع تعميم داد. خوشبختانه وضعيت زرين پال حرکت رو به جلو هست و تونسته روز به روز بر تعداد پذيرنده های خودش اضافه کنه. ضمن اينکه زرين پال يکی از شرکت های متفاضی اتصال به سوئيچ شاپرک هست که پيش از اين به تاييد اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی رسيده. مقايسه زرين پال با يک سايتی که حتی يک نشانی و آدرس صحيح از خودش نداره کار درستی نيست. کما اينکه مقايسه يک شرکت تجارت الکترونيک وابسته به بانک با يک شرکت فعال در عرصه تجارت الکترونيک نوپا کار درستی نيست.

    وقتی رقبای شما خدمات بهتر و ارزون تری ارایه می دن دلیلی نداره سرویس پایین تر رو با هزینه بالاتری به من تحمیل کنید!
    کسی چيزی رو به کاربران تحميل نکرده و کاربران در انتخاب سرويس دهنده خودشون کاملا مختار هستند. هزينه زرين پال به صورت معقول تنظيم شده و از خيلی از سايت های مشابه پايين تر هم هست.

    نیاز مشتری لوگوش توی درگاه نیست،
    اين نظر شخصی شماست. اما خيلی از کاربران دوست دارن درگاه پرداختی به نام وبسايت خودشون داشته باشن که به صورت قانونی برای سايتشون درخواست شده و فعال شده.

    شما اگر میخاین مفید باشید این ایرادات اساسی تون رو رفع کنید بعد.
    هميشه در جهت رفع ايرادات حرکت ميکنيم و انشالله در آينده هم همينطور خواهيم بود.

    آیا شما حق دارید پول بنده رو یک ماه توی حساب تون مانده و بعد از یک ماه درخواست واریز دادم ۱۵ روز توی حساب تون نگهدارید
    همونطور که گفتم شما کلا با زرين پال کار نکرديد چون اگر کار کرده بوديد ميدونستيد که زمان واريز تراکنش های خروجی برای کاربران نقره ای 3 تا 4 روز کاری بعد از درخواست و برای کاربران طلائی 8 تا 36 ساعت کارب بعد از درخواست هست.

    پی پال هم که سیاست برگشت هزینه رو تا ۴۵ روز داره پول مشتری رو ۱۵ روز بعد واریز نمی کنه شما که همچین سیاستی هم ندارید چه دلیل جز کسر بودجه و یا طمع تون برای استفاده از پول مشتری دارید؟!
    چه سرویس فوق العاده ای از طرف شما به مشتری داده میشه که باید در ازاش کارمزد فضایی و زمان انتظار طولانی از طرفش تحمل بشه؟
    سايتی که نام ميبريد هم رقيب های خيلی زيادی داره که کارمزد های کمتر و شرايط بهتری دارن. اما اين سايت هست که بين رقيب های خودش مطرح شده و داره فعاليت ميکنه. يکی از اصول اوليه هر تجارتی اين هست که منابع درآمد اون درست و صحيح تنظيم بشه و سود متناسب با خدمات تنظيم بشه. برای شما مثالی ميزنم از فعاليت خودتون. شما سرويس مجازی ارائه ميديد و همکاران شما هم سرويس مجازی ارائه ميدن. هر کسی هم با قيمتی ارائه ميده. اما اين مشتری هست که با توجه به پارامترهای مختلف که يکی از اونها کيفيت سرويس دهی هست سرويس دهنده مورد نظر خودش رو انتخاب ميکنه. اگر قيمت ها و سود ها به طور صحيح مشخص بشن اون تجارت سر پا ميمونه و ميتونه به فعاليت خودش ادامه بده و اگر سودش مشخص نباشه نتيجه اون قطعی مکرر سرويس ها و سرويس دهنده هست. نمونه اون هم سايت شما هست که از صبح تا الان بالا نمياد و ميشه دليل اون رو ديد محدود شما به تجارت دونست که به خاطر صحيح نبودن بيزنستون به اين وضعيت رسيديد. فعاليت در دنيای مجازی مشابه يک دو ماراتن هست. اينکه تو وسط ميدان دو يک رقيب جلوتر باشه ملاک نيست. مهم اين هست که چه کسی با چه استراژی و سودی تا پايان خط حرکت ميکنه و بيشترين سود زو ميبره.

    خوشبختانه از زمان راه اندازی وب گيت و زرين گيت زرين پال سايت های زيادی با زرين پال همراه هستند و بيشتر هدف زرين پال هم جذب پذيرندگان بزرگ بوده که تونسته با ارائه پيشنهادات مناسب اونها رو به جمع 9000 پذيرنده زرين پال پيوند بزنه. نمونه اون رو ميشه سايت های بزرگی دونست که در کنار درگاه های پرداخت بانکی خودشون از درگاه زرين پال استفاده ميکنن و با زرين پال همراه هستند. انشالله در آينده هم با ارائه سرويس های مناسب تر و جديد اين جمع بزرگ پذيرندگان رو بزرگتر خواهيم کرد.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بسته بودن پورت ايميل در رد استيشن
    توسط In-God-We-Trust در انجمن مباحث کلی و راه حل دیتا سنتر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: September 16th, 2017, 14:25
  2. پاسخ ها: 49
    آخرين نوشته: March 10th, 2015, 01:31
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: July 6th, 2013, 23:17
  4. آفر ٥٥٪ اي رداستيشن
    توسط hellboy2010 در انجمن درخواست سرور اختصاصی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: April 6th, 2013, 22:08
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 14th, 2011, 16:58

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •