نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط caspiannets نمایش پست ها
    به نظر من بعد از پرداخت تکمیل فرآیند خرید نباید باشه که باعث خیلی از مشکلات میشه ما خودمون می تونیم این موضوع پرداخت ها رو با مشتریان رسیدگی کنیم
    نقل قول نوشته اصلی توسط masterphp نمایش پست ها
    بله از نظر منم این تکمیل فرایند خرید و بردارین بهتره
    با سلام و با تشکر از انتقاد و پیشنهاد شما کاربران گرامی،
    درخواست شما بررسی میشود.
    هدف اصلی ما از این کار، سیساست های درگاه های پرداخت بانکهای دیگر می باشد که به زودی به سیستم اضافه خواهد شد. زیرا آدرس برگشتی باید به دامنه اصلی وصل باشد.
    دلیل دیگر، برگشت همه خرداران، به سایت شرکت یگنه دانه پیشرو، می باشد.
    هدف دیگر، ارسال فاکتور، به ایمیل خریدار حهت پیگیری های بعدی می باشد.
    هم اکنون تنها نزدیک به 10 درصد از تراکنش های موفق روزانه، تراکنش برگشتی وجود دارد. اگر خریدار بر روی تکمیل خرید کلیک نکند، بین 10 تا 20 دقیقه، پول به حساب او برگشت داده شده و تراکنش به صورت برگشت خورده ثبت می شود.
    به طور مثال، در تاریخ 2013/08/09، 35تراکنش از 467تراکنش، برگشت داده شده است.
    پیروز باشید
    ویرایش توسط sepadl71 : August 10th, 2013 در ساعت 04:24

  2. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    نوشته ها
    145
    تشکر تشکر کرده 
    304
    تشکر تشکر شده 
    233
    تشکر شده در
    169 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط caspiannets نمایش پست ها
    به نظر من بعد از پرداخت تکمیل فرآیند خرید نباید باشه که باعث خیلی از مشکلات میشه ما خودمون می تونیم این موضوع پرداخت ها رو با مشتریان رسیدگی کنیم
    نقل قول نوشته اصلی توسط masterphp نمایش پست ها
    بله از نظر منم این تکمیل فرایند خرید و بردارین بهتره
    بله تایید میشه خیلی بد هست!
    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    با سلام و با تشکر از انتقاد و پیشنهاد شما کاربران گرامی،
    درخواست شما بررسی میشود.
    هدف اصلی ما از این کار، سیاست های درگاه های پرداخت بانکهای دیگر می باشد که به زودی به سیستم اضافه خواهد شد. زیرا آدرس برگشتی باید به دامنه اصلی وصل باشد.
    دلیل دیگر، برگشت همه خرداران، به سایت شرکت یگنه دانه پیشرو، می باشد.
    هدف دیگر، ارسال فاکتور، به ایمیل خریدار حهت پیگیری های بعدی می باشد.
    هم اکنون تنها نزدیک به 10 درصد از تراکنش های موفق روزانه، تراکنش برگشتی وجود دارد. اگر خریدار بر روی تکمیل خرید کلیک نکند، بین 10 تا 20 دقیقه، پول به حساب او برگشت داده شده و تراکنش به صورت برگشت خورده ثبت می شود.
    به طور مثال، در تاریخ 2013/08/09، 35تراکنش از 467تراکنش، برگشت داده شده است.
    پیروز باشید
    درود
    لطفا این تکمیل پرداخت را بردارید به دلایل زیر:
    - کاربر دقت نمیکنه که باید تکمیل فرایند را بزنه!
    - بعد از زدن تکمیل فرایند کاربر صبر نمیکنه تا به فریر برگرده و محصول تحویل بگیره و تب مرورگر را میبنده و با پشتیبانی تماس میگیره میگه من محصول خریدم و تحویل داده نشده بهم!
    - در مورد ایمیل هم خود فریر ایمیل را از کاربر میگیره و لازم نیست دیگه کاربر را گیج کرد.
    بهترین کار اینه که درگاه 100 درصد مستقیم باشه به دلایل بالا چون کاربر گیج میزنه.شما میتونید برای درگاهای بانکهای دیگرتون ماژول جدا بدید مثل بقیه سایتها
    برای پیگیری مستقیم کاربر با خودتون بهتره به شیوه دیگه عمل کنید(ارسال ایمیل خودکار فاکتور و شماره پیگیری بوسیله ایمیلی که در فریر وارد شده)

  4. تعداد تشکر ها از Download به دلیل پست مفید


  5. #3
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط Download نمایش پست ها
    (ارسال ایمیل خودکار فاکتور و شماره پیگیری بوسیله ایمیلی که در فریر وارد شده)
    با این نظر 100% موافقم ...اگه فاکتور به همون ایمیلی که تو فریر وارد شده اتوماتیک ارسال بشه واقعا عالی میشه و خیلی از مشکلات حل میشه


  6. تعداد تشکر ها از lvlehrad به دلیل پست مفید


  7. #4
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط Download نمایش پست ها
    بله تایید میشه خیلی بد هست!

    درود
    لطفا این تکمیل پرداخت را بردارید به دلایل زیر:
    - کاربر دقت نمیکنه که باید تکمیل فرایند را بزنه!
    - بعد از زدن تکمیل فرایند کاربر صبر نمیکنه تا به فریر برگرده و محصول تحویل بگیره و تب مرورگر را میبنده و با پشتیبانی تماس میگیره میگه من محصول خریدم و تحویل داده نشده بهم!
    - در مورد ایمیل هم خود فریر ایمیل را از کاربر میگیره و لازم نیست دیگه کاربر را گیج کرد.
    بهترین کار اینه که درگاه 100 درصد مستقیم باشه به دلایل بالا چون کاربر گیج میزنه.شما میتونید برای درگاهای بانکهای دیگرتون ماژول جدا بدید مثل بقیه سایتها
    برای پیگیری مستقیم کاربر با خودتون بهتره به شیوه دیگه عمل کنید(ارسال ایمیل خودکار فاکتور و شماره پیگیری بوسیله ایمیلی که در فریر وارد شده)
    با سلام خدمت شما،
    هنوز به نتیجه نرسیده ایم.
    1.بنا بر دلایل بانکی، خریدار باید اطلاعات فاکتور را داشته باشد و در هر لحظه از آخرین وضعیت آن با خبر باشد. همچنین اگر مشکلی پیش آمد، و خرید تکمیل نشد، خریدار باید از طریق لینک ثابت فاکتور، خرید را تکمیل نماید و یا منتظر بماند، پول به حساب او برگشت داده شود.
    2.فروشنده باید در وب سایت فروشگاه خود، مراحل و فرآیند خرید را توضیح داده و خریدار را توجیح کند. معمولا" برای پشتیبانی با شماره پشتیبانی شرکت ما تماس میگیرند.
    3.ایمیل تنها برای ارسال فاکتور جهت پیگیری می باشد؛ اختیاری بوده و اجباری نیست.
    بنا بر مشکلات و محدودیت های بانکی، امکان ارائه درگاه مستقیم، به صورت قانونی وجود ندارد. تمامی آدرس های بازگشتی ثبت شده در بانک، باید یکی بوده و با آدرس اعلام شده برابری نماید.
    هدف و وظیفه اصلی ما، مدیریت و کنترل فرآیند خرید و پرداخت برای فروشنده و خریدار می باشد. متاسفانه باید اعتماد از دست رفته، با زمینه سازی و آگاه سازی خریداران و فروشندگان، باز گردد.
    پیروز باشید

  8. #5
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    نوشته ها
    145
    تشکر تشکر کرده 
    304
    تشکر تشکر شده 
    233
    تشکر شده در
    169 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    با سلام خدمت شما،
    هنوز به نتیجه نرسیده ایم.
    1.بنا بر دلایل بانکی، خریدار باید اطلاعات فاکتور را داشته باشد و در هر لحظه از آخرین وضعیت آن با خبر باشد. همچنین اگر مشکلی پیش آمد، و خرید تکمیل نشد، خریدار باید از طریق لینک ثابت فاکتور، خرید را تکمیل نماید و یا منتظر بماند، پول به حساب او برگشت داده شود.
    2.فروشنده باید در وب سایت فروشگاه خود، مراحل و فرآیند خرید را توضیح داده و خریدار را توجیح کند. معمولا" برای پشتیبانی با شماره پشتیبانی شرکت ما تماس میگیرند.
    3.ایمیل تنها برای ارسال فاکتور جهت پیگیری می باشد؛ اختیاری بوده و اجباری نیست.
    بنا بر مشکلات و محدودیت های بانکی، امکان ارائه درگاه مستقیم، به صورت قانونی وجود ندارد. تمامی آدرس های بازگشتی ثبت شده در بانک، باید یکی بوده و با آدرس اعلام شده برابری نماید.
    هدف و وظیفه اصلی ما، مدیریت و کنترل فرآیند خرید و پرداخت برای فروشنده و خریدار می باشد. متاسفانه باید اعتماد از دست رفته، با زمینه سازی و آگاه سازی خریداران و فروشندگان، باز گردد.
    پیروز باشید
    1-اگر بتونید این مراحلی که نیاز هست را در فریر پیاده سازی کنید بهتره.یعنی تمامی این امکانات در صفحه تحویل محصول تعبیه بشود
    منظورم از 100%مستقیم درگاه مستقیم بانک نیست منظورم اینه که کاربر به وسیله شما برود به گیت پرداخت و برگردد بدون این که این وسط کاری لازم باشه انجام بده

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •