سلام
دوست گرامی کیفیت فقط به اینکه پورت بهتری داره نیست
در مواردی مثل سرور پشتیبانی دیتاسنتر و پاسخگویی هم بسیار مهم هست
این دیتاسنتر کیفیت و پورت بهتری را ارائه میده خب حالا درست ولی سال گذشته یک مشکلی برای ما ایجاد شده بود که تیکت ما را بعد از 4 روز پاسخ دادند و مشکل ما راحل کردند
4روز سرور دان بود!!!!! خب حالا بهترین کیفیت پورت جهان هم ارائه بده ولی وقتی پشتیبانی انقدر ضعیف و به خریدار این طور بی احترامی بکنند به نظر شما بازم میشه تحمل کرد؟جواب خسارت و بی اعتمادی مشتری که به مدیر سرورشده را با پورت بهتر می توان توجیه کرد؟