سلام
فرمای دوستمون در خصوص پشتیبانی خارج از ساعات اداری تا 1 سال پیش صحص بود ( البته نه کامل ) الان حدود 9 ماه است XLHOST پشتیبانی کامل و شبانه روزی داره و از وقتی هم که گرنده رو به روز کرده امکانات مدیرتی سرورها و پشتیبانی هم بهتر و دقیقتر شده
در خصوص مشکل هم کاملا با شما مخالف هستم
XLHOST پشتیبانی خوبی ارائه میکنه و البته در خصوص نرم افزار تقریبا هیچ کاری انجام نمیده و راهنمایی نمیکنه ( البته اگر بدوند یچی میخواهید به راحتی میتونید از پشتیبانی بخواهید براتون انجام بده )
مثلا ما روی رک خودمون که چندین سرور قرار داره حتی روت های آی پی سفارش و FailOver هم داریم
حتی چند سرور در یک وی لن قرار دارند که بتونیم از HA بهره گیری کنیم
در خصوص سخت افزار هم هر سروری تا وقتی کار میکنه معمولا کاربر شنمیره بگه لطفا سرورم رو خامشو کنید چک کنید! اما وقتی خراب میشه نقش پشتیبانی معلوم می شه که یا مثل OVH 24 ساعت و 12 ساعت یک بار یک پساخ میدن که فقط داده باشن بعد دوباره باید پیگیری کنی تا بالاخه به نتیجه بررسی ! 0 اومدم 15 خط درباره مشکل در OVH ـوضیح دادم در جواب گفته ) شبکه هیچ مشکلی ندراه !
اما در مورد پشتیبانی سخت افزار این دیتاسنتر پیش آمده سررو که مشکل پاور خورد در مجموع بعد از 30 دقیقه با تعوضی پاور مجدد آنلاین شد ( مشتری به ما اطلاع بده ما پیگیری کنیم ، سرور پاورش عوض بشه و روشن بشه )
امکان نداره در رداستیشن و OVH شما به همچین چیزی برسید !
در خصوص DDOS هم شما چرا از دیتاسنتر خواستی آِی پی رو ببنده ! خودتون سرور رو خامشو میکردید ! حتی کرات شبکه رو دراپ میکرید ! کل پورت سرور XLHOST 100مگابیت چی هست که بخوان ببندن !
در خصوص تاپیک تهدید و ایمیل هم حتما و حتما مستندات و لینک ارائه کنید ( لینک تاپیک وبهاستینگ تالک .کام و تصویر ایمیل Drew ! در غیر این صورت خدای ناکرده برداشت میشه قصد تخریب دیتاسنتر و همکارانی که در اون به ارائه سرویس مشغول هستند رو دارید !
با ا حترام
صالحی






پاسخ با نقل قول
