نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 131 از 166 نخستنخست ... 3181121127128129130131132133134135141 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,301 تا 1,310 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

  1. #1301
    عضو انجمن zigma4000 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    SSD
    نوشته ها
    271
    تشکر تشکر کرده 
    270
    تشکر تشکر شده 
    332
    تشکر شده در
    251 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    برای whmcs هنوز ماژولی ندارین ؟

  2. تعداد تشکر ها از zigma4000 به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #1302
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط zigma4000 نمایش پست ها
    برای whmcs هنوز ماژولی ندارین ؟
    با سلام خدمت شما،
    متاسفانه هنوز ماژول و پلاگین whmcs برنامه نویسی نشده است.
    برنامه ریزی ما وابسته به درگاه پرداخت اینترنتی بانک شهر بوده که متاسفانه مشکل برگشت واریز وجه به صورت شتابی هنوز در آن برطرف نشده است.
    اگر شنبه این مشکل برطرف نشد، برنامه نویسی ماژول ها و پلاگین های جدید و همچنین تغییرات جدید، مرحله به مرحله انجام خواهد شد.
    موفق باشید

  5. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


  6. #1303
    عضو انجمن Cyrus.The.Great آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Iran
    نوشته ها
    135
    تشکر تشکر کرده 
    1,527
    تشکر تشکر شده 
    142
    تشکر شده در
    95 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    با سلام خدمت شما،
    متاسفانه هنوز ماژول و پلاگین whmcs برنامه نویسی نشده است.
    برنامه ریزی ما وابسته به درگاه پرداخت اینترنتی بانک شهر بوده که متاسفانه مشکل برگشت واریز وجه به صورت شتابی هنوز در آن برطرف نشده است.
    اگر شنبه این مشکل برطرف نشد، برنامه نویسی ماژول ها و پلاگین های جدید و همچنین تغییرات جدید، مرحله به مرحله انجام خواهد شد.
    موفق باشید
    سلام. اگه برگشت هزینه بانک شهر برطرف نشد کلا، تکلیف این درگاه چی میشه؟

  7. تعداد تشکر ها از Cyrus.The.Great به دلیل پست مفید


  8. #1304
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط Cyrus.The.Great نمایش پست ها
    سلام. اگه برگشت هزینه بانک شهر برطرف نشد کلا، تکلیف این درگاه چی میشه؟
    با سلام خدمت شما،
    با توجه به مذکرات انجام شده، این کمبود یک ضعف اساسی برای درگاه پرداخت اینترنتی بانک شهر می باشد.
    از طرفی، به دلیل اینکه تمامی بانکها درگاه پرداخت اینترنتی ارائه میدهند و همه آنها برگشت وجه به کلیه کارتهای شبکه شتاب، مدیران شرکت "توسعه و نوآوری شهر"، در حال پیگیری و رفع این مشکل می باشند.
    اما به دلیل اینکه برنامه نویسی درگاه این بانک و درگاه های مشابه توسط خودشان صورت نگرفته است، مدت زمان زیادی برای رفع این مشکل نیاز می باشد.
    پیروز باشید

  9. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


  10. #1305
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام
    یکی از مشتری ها خرید انجام داده و پرداختش هم تایید شده ولی موقعی که اومده تو سایت با این ارور مواجه شده :
    attachment (973×483)
    دلیلش رو میدونید ؟


  11. تعداد تشکر ها از lvlehrad به دلیل پست مفید


  12. #1306
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    سلام
    یکی از مشتری ها خرید انجام داده و پرداختش هم تایید شده ولی موقعی که اومده تو سایت با این ارور مواجه شده :
    attachment (973×483)
    دلیلش رو میدونید ؟
    با سلام خدمت شما،
    با توجه به خطای نمایش داده شده، تراکنش وجود ندارد.
    این مشکل در حالت عادی پیش نمی آید؛ فقط در صورتی پیش می آید که jaypalid تغییر پیداکرده باشد
    موفق باشید

  13. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


  14. #1307
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    نوشته ها
    102
    تشکر تشکر کرده 
    16
    تشکر تشکر شده 
    137
    تشکر شده در
    101 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام و عرض ادب خدمت دوستان

    میخواستم بگم چند روز پیش سایت جی پال ساسپند بود و کلا بالا نمیومد چند ساعت باز امروز هم ساسپند شده و بالا نمیاد

    اگر رایگان کار میکردید خوب ما حقی نداشتیم حرفی بزنیم ولی الان که دارید 3 درصد از هر تراکنش رو کسر میکنید این مشکلاتم برطرف کنید ما رو درگاه شما حساب کردیم که اومدیم سرویس گرفتیم / الانم داریم خسارت میبینیم خواهشا یکم رو این مسئله ها بیشتر حساسیت نشون بدید
    باتشکر

  15. تعداد تشکر ها از ir2seda به دلیل پست مفید


  16. #1308
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط ir2seda نمایش پست ها
    سلام و عرض ادب خدمت دوستان

    میخواستم بگم چند روز پیش سایت جی پال ساسپند بود و کلا بالا نمیومد چند ساعت باز امروز هم ساسپند شده و بالا نمیاد

    اگر رایگان کار میکردید خوب ما حقی نداشتیم حرفی بزنیم ولی الان که دارید 3 درصد از هر تراکنش رو کسر میکنید این مشکلاتم برطرف کنید ما رو درگاه شما حساب کردیم که اومدیم سرویس گرفتیم / الانم داریم خسارت میبینیم خواهشا یکم رو این مسئله ها بیشتر حساسیت نشون بدید
    باتشکر
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
    در تاریخ 15 تیر 92 سرور دچار مشکل ارتباطی شد و ما برای اینکه تراکنش ها دچار مشکل نشوند، هاست سیستم درگاه پرداخت اینترنتی جی پل را suspend کردیم.
    در کنار این مشکل تا زمان برطرف شدن آن، تغییرات نرم افزاری جهت ارتقاء نرم افزاری بر روی سیستم اعمال کردیم. و در نهایت در ساعت 01:00 بامداد روز 16 تیر 92، تمامی مشکلات حل و برطرف شد و سیستم درگاه پرداخت اینترنتی مجددا شروع به کار کرد.
    از ساعت 01:00 بامداد روز 16 تیر 92 تا به امروز، آپ تایم سرور ما 99.99 بوده و هیچ مشکلی به وجود نیامده است.
    هدف اصلی ما ارائه بهترین و با کیفیبت ترین خدمات و امکانات و ثابت نگه داشتن کارمزد می باشد.
    در حال حاضر اگر هر مشکلی وجود دارد، میتوانید با تماس با تلفن پشتیبانی و یا مدیریت، آنرا اعلام نموده تا در اسرع وقت پیگیری و رفع گردد.
    پیروز باشید

  17. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


  18. #1309
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    وقتی که بین همه ی درگاه های بانکی بیشترین کارمزد رو میگیرید "ثابت نگه داشتن کارمزد" زیاد شعار مناسبی برای تبلیغات نیست به نظرم


  19. تعداد تشکر ها از lvlehrad به دلیل پست مفید


  20. #1310
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    وقتی که بین همه ی درگاه های بانکی بیشترین کارمزد رو میگیرید "ثابت نگه داشتن کارمزد" زیاد شعار مناسبی برای تبلیغات نیست به نظرم
    با سلام خدمت شما،
    ثابت نگهداشتن کارمزد شعار نیست، بلکه هدف اصلی ماست...
    ما هیچوقت فروشندگان را بازیچه قرار نداده و نمیدهیم
    با کارمزد زیاد کار را شرع نکردیم که وقتی تراکنش ها کم شد کارمزد ها را کمتر کنیم
    همچنین بدون کارمزد کاربر جذب نکردیم و سپس کارمزد دریافت کنیم
    هم اکنون پس از واریز درخواستهای واریز وجه، به فروشندگان پیام کوتاه ارسال میشود
    همچنین همانطور که میدانید هزینه سرور در ایران و به کل بالاست و هم اکنون منابع سخت افزاری سرور دقیقا" 2 برابر شده است
    از طرفی هم پس از آن، تغییرات نرم افزاری جدی و مهمی را اعمال کردیم تا بهترین کیفیت و کارایی را ارائه دهیم
    هم اکنون هم زمان واریز وجه را 1 روز کسر کردیم
    اگر مشکل درگاه بانک شهر برطرف شده بود، از این درگاه هم رو نمایی میکردیم
    تمامی این امکانات و خدمات تنها با همان کارمزد قبلی می باشد
    امید است تغییرات جدید، نیاز های گذشته و فعلی شما را رفع کند
    موفق باشید

  21. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


صفحه 131 از 166 نخستنخست ... 3181121127128129130131132133134135141 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •