نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط ir2seda نمایش پست ها
    سلام و عرض ادب خدمت دوستان

    میخواستم بگم چند روز پیش سایت جی پال ساسپند بود و کلا بالا نمیومد چند ساعت باز امروز هم ساسپند شده و بالا نمیاد

    اگر رایگان کار میکردید خوب ما حقی نداشتیم حرفی بزنیم ولی الان که دارید 3 درصد از هر تراکنش رو کسر میکنید این مشکلاتم برطرف کنید ما رو درگاه شما حساب کردیم که اومدیم سرویس گرفتیم / الانم داریم خسارت میبینیم خواهشا یکم رو این مسئله ها بیشتر حساسیت نشون بدید
    باتشکر
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
    در تاریخ 15 تیر 92 سرور دچار مشکل ارتباطی شد و ما برای اینکه تراکنش ها دچار مشکل نشوند، هاست سیستم درگاه پرداخت اینترنتی جی پل را suspend کردیم.
    در کنار این مشکل تا زمان برطرف شدن آن، تغییرات نرم افزاری جهت ارتقاء نرم افزاری بر روی سیستم اعمال کردیم. و در نهایت در ساعت 01:00 بامداد روز 16 تیر 92، تمامی مشکلات حل و برطرف شد و سیستم درگاه پرداخت اینترنتی مجددا شروع به کار کرد.
    از ساعت 01:00 بامداد روز 16 تیر 92 تا به امروز، آپ تایم سرور ما 99.99 بوده و هیچ مشکلی به وجود نیامده است.
    هدف اصلی ما ارائه بهترین و با کیفیبت ترین خدمات و امکانات و ثابت نگه داشتن کارمزد می باشد.
    در حال حاضر اگر هر مشکلی وجود دارد، میتوانید با تماس با تلفن پشتیبانی و یا مدیریت، آنرا اعلام نموده تا در اسرع وقت پیگیری و رفع گردد.
    پیروز باشید

  2. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •