فکر کنم ایشون منظورش دیتا سنتره
فکر کنم ایشون منظورش دیتا سنتره
ایشون خودشون هم نمیدونن چی میخوان !
بعد از یک ساعت قصه گفتن می فرمایند لیلی مرده یا زن !
ضمنا هارد 320 اینتل رده پائین ترین هارد اس اس دی در میان هارد های اینتل و همچنین در مقابل هارد های 820 سامسونگ هست
لطفا فقط برای فروش اطلاعات غلط را القا نکنید !
ایشون دوست دارند پورت 1 بگیرند و پردازنده dual xeon e7-2870 با 256 گیگ رم که 400 یوزر چت روم رو که 500 تاش با یک پردازنده 3470 و پورت 10 داره پشتیبانی میشه میزبانی کنند !
من فوق العاده از ایشون ناراحت هستم چون واقعا آدم رو نسبت به ارزش قائل شدن برای افراد و وقت گذاشتن ناامید میکنند ! ( حتمای نباید کسی چیزی بخره تا راهنمایی بگیره ! اما قدری انصاف هم خوبه ! )
با افتخار پرچمدار رضایتمندی کاربران هستیم
مشاوره خرید سرور اختصاصی ، نصب و کانفیگ ، بهینه سازی و رفع مشکلات نرم افزاری سرور و سرویسهای اینترنتی
آقا این حرفا چیه خجالت داره
دلیل اصلی اینکه من از شما خریداری نکردم
اخلاق توند
رفتار نامناسب
ساپورت ضعیف ( من تو یاهو یک پیام میدادم برای دریافت پاسخت 10 بار بوز در مدت 30 دقیقه میزدم آخرشم با بداخلاقی جواب میگرفتم)
ممنون میشم دیگه تو تاپیک های من شرکت نکنید
من فروشنده نیستم که با بدگویی از من باعت پراکندگی مشتری بشه ! این رفتار و حرفاتون خیلی غیر انسانیه !!!
ما به توافق برای معامله نرسیدیم همین !!! دلیل نمیشه چون 30 دقیقه وقت گزاشتین من حتما از شما خرید کنم
جسارت منو باید ببخشین
گریه میکردم کفش ندارم مردی را دیدم پا نداشت
پینگ فرانسه شاید برای شما خوب باشد
در ایران 20تا شرکت ارائه دهنده نت داریم پینگ هر کدام 70 تا 150 ام اس فرق میکند حتی از یک شرکت در چند شهر
فرمایش شما درسته
در این صورت سرور ovh هم از نطر قیمت مناسبتر و هم قویتر از D7-330 رداستیسن و EX4 هتزنر هست
Fiche serveur dédié SP 32G SSD - OVH
نظر شما برای کار من کدومه ؟
گریه میکردم کفش ندارم مردی را دیدم پا نداشت
سلام
پسر خوب بنده در اولین پست گفتم اصلا مهم نیست که خرید نکردی ! اصلا برای اون ناراحت نیستم !
منظورتون از اخلاق توند رو هم متوجه نشدم !
در خصوص پاسخ هم همه در این تالار میدانند در پست پاسخ به شما هم گفتیم !
"""""""""""""""""" برای خرید از طریق پورتال کاربران در تماس باشید """"""""""""""""""
تماس از طریق یاهو ضعیف ترین روش تماس از نظر ما و کم اهمیت ترین هست
چطور در پورتال تیکت دادید ظرف 10 دقیقه پاسخ گرفتید ؟
همان بهتر که از ما خرید نکردید چون قطعا با ما دچار مشکل میشدید
تفاوت پشتیبانی را با پاسخ گویی پیش از خرید نمیداند
وقتی هم میگوئیم از پورتال پیگیر باشید به اصرار از یاهو مرتب باز میزنید ! احتمالا فردا انتظار داشتید همیشه آی دی ما روشن باشد که سرور رو ریبوت کینم براتون وقتی drac دارید ! در غیر این صورت تایپک میزنید که 30 دقیقه هست در ساهو پیام دادم کسی پاسخ نداده من انتقاد دارد ! من پولم را پس میخواهم» !
بههر صورت امیدوارم از خریدتون راضی باشید و پشتیبانی همانطور که انتظار دارید دریافت کنید
با افتخار پرچمدار رضایتمندی کاربران هستیم
مشاوره خرید سرور اختصاصی ، نصب و کانفیگ ، بهینه سازی و رفع مشکلات نرم افزاری سرور و سرویسهای اینترنتی
دوست عزیز من بهتره بدونید من تاحالا با هیچکس به مشکل نخوردم حتی کسایی که سرویسی ک قرار بوده بدن رو ندادن
درسته همون بهتر ک ما باهم کار نکردیم
خیلی از دوستان ساعت ها برای من وقت گزاشتن اما ازشون خرید نکردم هیچ کدومشونم ناراحت نشدن
شما از خرید نکردن ناراحتی اگه ن دلیل این ناراحتی چیه ؟!!!
مهم نیست
من تعریف شمارو خیلی شنیدم خیلی ها رسانگارو پیشنهاد کردن امیدوارم در آینده بتونم یکی از سرویس های با کیفیتتون رو تجربه کنم
گریه میکردم کفش ندارم مردی را دیدم پا نداشت
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)