برای whmcs هنوز ماژولی ندارین ؟
وب سرویس واریز وجه خودکار
ناحیه کاربری گسترده
وب سرویس اختصاصی
سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق
واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز
واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز
پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)
سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند
تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم
درگاه های پرداخت متنوع و پایدار
برای whmcs هنوز ماژولی ندارین ؟
با سلام خدمت شما،
متاسفانه هنوز ماژول و پلاگین whmcs برنامه نویسی نشده است.
برنامه ریزی ما وابسته به درگاه پرداخت اینترنتی بانک شهر بوده که متاسفانه مشکل برگشت واریز وجه به صورت شتابی هنوز در آن برطرف نشده است.
اگر شنبه این مشکل برطرف نشد، برنامه نویسی ماژول ها و پلاگین های جدید و همچنین تغییرات جدید، مرحله به مرحله انجام خواهد شد.
موفق باشید
با سلام خدمت شما،
با توجه به مذکرات انجام شده، این کمبود یک ضعف اساسی برای درگاه پرداخت اینترنتی بانک شهر می باشد.
از طرفی، به دلیل اینکه تمامی بانکها درگاه پرداخت اینترنتی ارائه میدهند و همه آنها برگشت وجه به کلیه کارتهای شبکه شتاب، مدیران شرکت "توسعه و نوآوری شهر"، در حال پیگیری و رفع این مشکل می باشند.
اما به دلیل اینکه برنامه نویسی درگاه این بانک و درگاه های مشابه توسط خودشان صورت نگرفته است، مدت زمان زیادی برای رفع این مشکل نیاز می باشد.
پیروز باشید
سلام
یکی از مشتری ها خرید انجام داده و پرداختش هم تایید شده ولی موقعی که اومده تو سایت با این ارور مواجه شده :
attachment (973×483)
دلیلش رو میدونید ؟
سلام و عرض ادب خدمت دوستان
میخواستم بگم چند روز پیش سایت جی پال ساسپند بود و کلا بالا نمیومد چند ساعت باز امروز هم ساسپند شده و بالا نمیاد
اگر رایگان کار میکردید خوب ما حقی نداشتیم حرفی بزنیم ولی الان که دارید 3 درصد از هر تراکنش رو کسر میکنید این مشکلاتم برطرف کنید ما رو درگاه شما حساب کردیم که اومدیم سرویس گرفتیم / الانم داریم خسارت میبینیم خواهشا یکم رو این مسئله ها بیشتر حساسیت نشون بدید
باتشکر
با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
در تاریخ 15 تیر 92 سرور دچار مشکل ارتباطی شد و ما برای اینکه تراکنش ها دچار مشکل نشوند، هاست سیستم درگاه پرداخت اینترنتی جی پل را suspend کردیم.
در کنار این مشکل تا زمان برطرف شدن آن، تغییرات نرم افزاری جهت ارتقاء نرم افزاری بر روی سیستم اعمال کردیم. و در نهایت در ساعت 01:00 بامداد روز 16 تیر 92، تمامی مشکلات حل و برطرف شد و سیستم درگاه پرداخت اینترنتی مجددا شروع به کار کرد.
از ساعت 01:00 بامداد روز 16 تیر 92 تا به امروز، آپ تایم سرور ما 99.99 بوده و هیچ مشکلی به وجود نیامده است.
هدف اصلی ما ارائه بهترین و با کیفیبت ترین خدمات و امکانات و ثابت نگه داشتن کارمزد می باشد.
در حال حاضر اگر هر مشکلی وجود دارد، میتوانید با تماس با تلفن پشتیبانی و یا مدیریت، آنرا اعلام نموده تا در اسرع وقت پیگیری و رفع گردد.
پیروز باشید
وقتی که بین همه ی درگاه های بانکی بیشترین کارمزد رو میگیرید "ثابت نگه داشتن کارمزد" زیاد شعار مناسبی برای تبلیغات نیست به نظرم![]()
با سلام خدمت شما،
ثابت نگهداشتن کارمزد شعار نیست، بلکه هدف اصلی ماست...
ما هیچوقت فروشندگان را بازیچه قرار نداده و نمیدهیم
با کارمزد زیاد کار را شرع نکردیم که وقتی تراکنش ها کم شد کارمزد ها را کمتر کنیم
همچنین بدون کارمزد کاربر جذب نکردیم و سپس کارمزد دریافت کنیم
هم اکنون پس از واریز درخواستهای واریز وجه، به فروشندگان پیام کوتاه ارسال میشود
همچنین همانطور که میدانید هزینه سرور در ایران و به کل بالاست و هم اکنون منابع سخت افزاری سرور دقیقا" 2 برابر شده است
از طرفی هم پس از آن، تغییرات نرم افزاری جدی و مهمی را اعمال کردیم تا بهترین کیفیت و کارایی را ارائه دهیم
هم اکنون هم زمان واریز وجه را 1 روز کسر کردیم
اگر مشکل درگاه بانک شهر برطرف شده بود، از این درگاه هم رو نمایی میکردیم
تمامی این امکانات و خدمات تنها با همان کارمزد قبلی می باشد
امید است تغییرات جدید، نیاز های گذشته و فعلی شما را رفع کند
موفق باشید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)