عرض شد اگر موفق به تماس نشدید حتما امکان پاسخ گویی نبوده یا به تلفن دسترسی نداشتم . در مواقع مشکل مطمئن باشید با مشتری هستیم و پاسخگو میباشیم ، منتها ممکن است کمی تاخیر داشته باشد به همین دلیل عرض شد از راه ایمیل اعلام شده تماس بگیرند تا همکاران سریعتر جواب دهند . البته سرعت اینترنت همانطور که میدونید بسیار کند شده و حتی جیمیل نیز به سختی برای ما باز میشد.انشالله که این مشکلات اینترنت کشور نیز سروسامان پیدا کند
جهت جبران مشکلی که بابت ایراد گرفتن لایت اسپید به خرید ما گرفت انشالله در طرح دوم تشویقی مزایایی را برای مشتریان سابق در نظر میگیریم.
در مورد پشتیبانی من میتونم به شما شعار بدم بگم 24 ساعته ساپورت میدیم درسته؟ اما خیر . ما با مشتری صادق هستیم و در سایت ذکر نکردیم 24 ساعته هر چند گاها شده تمام شابنه روز پاسخگو بودیم منتها پشتیبانی اساسا از ساعت 8.5 صبح تا 11 شب و اگر زمان بشود تا 3 صبح از طریق تیکت انجام میشود.
ما برای دسترسی به روز وب در زمان مشکلات چندین راه را در نظرگرفته ایم ، وبلاگ روز وب ، صفحه فیسبوک ، شناسه یاهو برای اطلاع از روند کاری و جهت سوالات مشتریان آدرس جیمیل ذکر شده رد نظر گرفته شده است.
برای این مورد هم که فرمودید بله به زودی بخش پشتیبانی برای این مواقع راه اندازی خواهد شد.
ممنون از شما
سوالات خود را از ما دریغ نکنید