نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 53

موضوع: ◙ بفرمایید تخفیف ◙ از این پس با فروش ویژه روز وب همراه باشید | از ثبت دامنه و هاست تا نمایندگی و مستر ریسلر

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن om!d-D آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    اصفهان-شیراز
    نوشته ها
    357
    تشکر تشکر کرده 
    731
    تشکر تشکر شده 
    464
    تشکر شده در
    360 پست

    پیش فرض پاسخ : ◙ بفرمایید تخفیف ◙ از این پس با فروش ویژه روز وب همراه باشید | از ثبت دامنه و هاست تا نمایندگی و مستر ریسلر

    درود خدمت همه کاربران گرامی

    به دلیل کندی بسیار اینترنت منطقه زمان نشد اینجا پاسخ مشتریان گرامی رو بدیم.در ارتباط را مشکلاتی که فرمودند لاز دیدم موضوعرو اطلاع رسانی کنیم که سو تفاهم نشه
    بلافاصله بعد از حل مشکل خدمت همه کاربران ایمیل شد و موضوع اطلاع داده شد.

    اولا موضوعی رو مشخص کنم.اگر دوستانی به غیر از این 30 ساعتی که سایت ها با مشکل وب سرور روبرو بود مشکلی داشتند قطعا به دلیل کلودلینوکس و منابع اختصاصی شماست . خای ذکر شده به دلیل مصرف بیش از اندازه دوستان بوده که لطف کنند قوانین رو رعایت کنند یا اگر مصرف بیشتری دارند اعلام کنند پلن ایشان ارتقا داده شود.پلن های استاندارد ، حرفه ای و پربازدید قابل ارتقا هستند

    اما در مورد مشکل لایسنس نیز خدمت تان عرض شود که ما همیشه یک روز قبل از پایان مهلت لایسنس ها ، لایسنس جدید رو خریداری و آماده داریم ، لذا طبق روال قبل تهیه و زودتر از پایان آن لایسنس جدید را به سرور دادیم.بعد از 24 ساعت کمپانی لایت اسپد به خرید ما ایراد گرفت و ما نیز مشخصات کارت را برایشان ارسال کردیم . اگر چه لایت ااسپید معمولا زیر یک ساعت پاسخ میداد اینبار 24 ساعت طول کشید و جوابی نگرفتیم.لایت اسپید لایسنس رو غیرفعال کرده بود.ما سریع درخواست دادیم و مشخصات رو ارسال کردیم ولی جالب اینجاست که هیچ پاسخی ندادند و هنوز هم هیچ پاسخی ندادند !!!!!!!

    این موضوع رو اعلام کنم که یک ساعت بعد از درخواست ما که لایت اسپید پاسخ نداد ما سریع لایسنس دیگری را با مشخصات دیگر خریداری و منتظر تحویل و تایید شدیم که به محض فعال شدن روی سرور نصب شد و بدون هیچ مشکلی روال کاری ادامه یافت
    بنابراین عذرخواهی ما را بپذیرند هر چند این اقدام لایت اسپید بسیار عجیب بود و تا کنون مشکلی ما نداشتیم با پرداخت ها . منتها اینبار نه تنها لایسنس را بست بلکه هنوز هم پاسخی نداده است . لایسنس نیز در پنل یکی از دوستان خریداری شده بود.
    مشکل دیروز برطرف شد و هم اکنون هیج مشکلی وجود ندارد.از همه مشتریان که توجه خوبی داشتند و از طریق ایمیل اعلام شده در تماس بودند ممنونیم .


    متاسفانه برخی مشتریان با اینکه در پایان هر ایمیل ارسالی ، از طریق پیامک ، در صفحه قوانین و زیر تیکت ها اعلام شده است در مواقع داون تایم تنها و تنها با یک ایمیل مشخص تماس بگیرند اما کم توجهی میکنند و با ایمیلای دیگه تماس میگیرند ، بنابراین به دست ما نمیرسد.لطفا دقت لازم را داشته و از راه مشخصی تماس بگیرید.تلفن روشن بوده و حتی تا 4 صبح نیز پاسخگوی تلفن دوستان بودم ، اگر احیانا موفق به تماس نشده اید حتما مشکلی بوده و امکان پاسخگویی نبوده است.

    روز وب هیچ گاه ، تحت هیچ شرایطی نه بیخیال میشود ، نه بی مسئولیتی را میپذیرد و نه در مشکلات پیش آمده شانه خالی میکند
    در خدمت شما هستیم و امیدواریم اسباب رضایت مشتریان فراهم شود

    کلیه سرور ها بیست و چهار ساعته مانیتور میشوند و هر مشکلی در کمتر از چند دقیقه اطلاع رسانی میشود.مطمئن باشید زودتر از شما باخبر شده و در جهت رفع اقدام نمودیم
    R O O Z W E B . C O M - سرویس های مبتنی بر لینوکس ابری و لایت اسپید | دارای نماد اعتماد دائم دو ستاره | 7 سال سابقه
    تخفیف 50 درصدی و همیشگی به مناسبت نوروز

  2. #2
    عضو انجمن UserWht آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    نوشته ها
    178
    تشکر تشکر کرده 
    139
    تشکر تشکر شده 
    193
    تشکر شده در
    151 پست

    پیش فرض پاسخ : ◙ بفرمایید تخفیف ◙ از این پس با فروش ویژه روز وب همراه باشید | از ثبت دامنه و هاست تا نمایندگی و مستر ریسلر

    نقل قول نوشته اصلی توسط om!d-D نمایش پست ها
    درود خدمت همه کاربران گرامی

    به دلیل کندی بسیار اینترنت منطقه زمان نشد اینجا پاسخ مشتریان گرامی رو بدیم.در ارتباط را مشکلاتی که فرمودند لاز دیدم موضوعرو اطلاع رسانی کنیم که سو تفاهم نشه
    بلافاصله بعد از حل مشکل خدمت همه کاربران ایمیل شد و موضوع اطلاع داده شد.

    اولا موضوعی رو مشخص کنم.اگر دوستانی به غیر از این 30 ساعتی که سایت ها با مشکل وب سرور روبرو بود مشکلی داشتند قطعا به دلیل کلودلینوکس و منابع اختصاصی شماست . خای ذکر شده به دلیل مصرف بیش از اندازه دوستان بوده که لطف کنند قوانین رو رعایت کنند یا اگر مصرف بیشتری دارند اعلام کنند پلن ایشان ارتقا داده شود.پلن های استاندارد ، حرفه ای و پربازدید قابل ارتقا هستند

    اما در مورد مشکل لایسنس نیز خدمت تان عرض شود که ما همیشه یک روز قبل از پایان مهلت لایسنس ها ، لایسنس جدید رو خریداری و آماده داریم ، لذا طبق روال قبل تهیه و زودتر از پایان آن لایسنس جدید را به سرور دادیم.بعد از 24 ساعت کمپانی لایت اسپد به خرید ما ایراد گرفت و ما نیز مشخصات کارت را برایشان ارسال کردیم . اگر چه لایت ااسپید معمولا زیر یک ساعت پاسخ میداد اینبار 24 ساعت طول کشید و جوابی نگرفتیم.لایت اسپید لایسنس رو غیرفعال کرده بود.ما سریع درخواست دادیم و مشخصات رو ارسال کردیم ولی جالب اینجاست که هیچ پاسخی ندادند و هنوز هم هیچ پاسخی ندادند !!!!!!!

    این موضوع رو اعلام کنم که یک ساعت بعد از درخواست ما که لایت اسپید پاسخ نداد ما سریع لایسنس دیگری را با مشخصات دیگر خریداری و منتظر تحویل و تایید شدیم که به محض فعال شدن روی سرور نصب شد و بدون هیچ مشکلی روال کاری ادامه یافت
    بنابراین عذرخواهی ما را بپذیرند هر چند این اقدام لایت اسپید بسیار عجیب بود و تا کنون مشکلی ما نداشتیم با پرداخت ها . منتها اینبار نه تنها لایسنس را بست بلکه هنوز هم پاسخی نداده است . لایسنس نیز در پنل یکی از دوستان خریداری شده بود.
    مشکل دیروز برطرف شد و هم اکنون هیج مشکلی وجود ندارد.از همه مشتریان که توجه خوبی داشتند و از طریق ایمیل اعلام شده در تماس بودند ممنونیم .


    متاسفانه برخی مشتریان با اینکه در پایان هر ایمیل ارسالی ، از طریق پیامک ، در صفحه قوانین و زیر تیکت ها اعلام شده است در مواقع داون تایم تنها و تنها با یک ایمیل مشخص تماس بگیرند اما کم توجهی میکنند و با ایمیلای دیگه تماس میگیرند ، بنابراین به دست ما نمیرسد.لطفا دقت لازم را داشته و از راه مشخصی تماس بگیرید.تلفن روشن بوده و حتی تا 4 صبح نیز پاسخگوی تلفن دوستان بودم ، اگر احیانا موفق به تماس نشده اید حتما مشکلی بوده و امکان پاسخگویی نبوده است.

    روز وب هیچ گاه ، تحت هیچ شرایطی نه بیخیال میشود ، نه بی مسئولیتی را میپذیرد و نه در مشکلات پیش آمده شانه خالی میکند
    در خدمت شما هستیم و امیدواریم اسباب رضایت مشتریان فراهم شود

    کلیه سرور ها بیست و چهار ساعته مانیتور میشوند و هر مشکلی در کمتر از چند دقیقه اطلاع رسانی میشود.مطمئن باشید زودتر از شما باخبر شده و در جهت رفع اقدام نمودیم

    جناب ممنون بابت توضیح اما بنده اس ام اس دادم و زنگ هم زدم جواب ندادین چطور تا ساعت 4 صبح جواب میدادین به تلفن ها ؟

    دوماً این دان تایمی 30 ساعته رو چطور می خواهید جبران کنید ؟

    سوماً پشتیبانی 24 ساعت بوده و حداقل نباید سیستم پشتیبانی شما از کار می افتاد .

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تحویل محصول پس از پرداخت پس از تایید مدیریت
    توسط mostafaHD در انجمن درخواست انواع ماژول،پلاگین،قالب،امکانات سفارشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: August 12th, 2017, 11:28
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: March 9th, 2015, 22:50
  3. درخواست الفا مستر ریسلر پربازدید ، دانلود ، ویندوز و معمولی
    توسط razmjo در انجمن درخواست نمایندگی هاستینگ
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: February 9th, 2015, 09:19
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 19th, 2013, 15:27
  5. پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: December 5th, 2012, 00:10

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •