
نوشته اصلی توسط
om!d-D
درود خدمت همه کاربران گرامی
به دلیل کندی بسیار اینترنت منطقه زمان نشد اینجا پاسخ مشتریان گرامی رو بدیم.در ارتباط را مشکلاتی که فرمودند لاز دیدم موضوعرو اطلاع رسانی کنیم که سو تفاهم نشه
بلافاصله بعد از حل مشکل خدمت همه کاربران ایمیل شد و موضوع اطلاع داده شد.
اولا موضوعی رو مشخص کنم.اگر دوستانی به غیر از این 30 ساعتی که سایت ها با مشکل وب سرور روبرو بود مشکلی داشتند قطعا به دلیل کلودلینوکس و منابع اختصاصی شماست . خای ذکر شده به دلیل مصرف بیش از اندازه دوستان بوده که لطف کنند قوانین رو رعایت کنند یا اگر مصرف بیشتری دارند اعلام کنند پلن ایشان ارتقا داده شود.پلن های استاندارد ، حرفه ای و پربازدید قابل ارتقا هستند
اما در مورد مشکل لایسنس نیز خدمت تان عرض شود که ما همیشه یک روز قبل از پایان مهلت لایسنس ها ، لایسنس جدید رو خریداری و آماده داریم ، لذا طبق روال قبل تهیه و زودتر از پایان آن لایسنس جدید را به سرور دادیم.بعد از 24 ساعت کمپانی لایت اسپد به خرید ما ایراد گرفت و ما نیز مشخصات کارت را برایشان ارسال کردیم . اگر چه لایت ااسپید معمولا زیر یک ساعت پاسخ میداد اینبار 24 ساعت طول کشید و جوابی نگرفتیم.لایت اسپید لایسنس رو غیرفعال کرده بود.ما سریع درخواست دادیم و مشخصات رو ارسال کردیم ولی جالب اینجاست که هیچ پاسخی ندادند و هنوز هم هیچ پاسخی ندادند !!!!!!!
این موضوع رو اعلام کنم که یک ساعت بعد از درخواست ما که لایت اسپید پاسخ نداد ما سریع لایسنس دیگری را با مشخصات دیگر خریداری و منتظر تحویل و تایید شدیم که به محض فعال شدن روی سرور نصب شد و بدون هیچ مشکلی روال کاری ادامه یافت
بنابراین عذرخواهی ما را بپذیرند هر چند این اقدام لایت اسپید بسیار عجیب بود و تا کنون مشکلی ما نداشتیم با پرداخت ها . منتها اینبار نه تنها لایسنس را بست بلکه هنوز هم پاسخی نداده است . لایسنس نیز در پنل یکی از دوستان خریداری شده بود.
مشکل دیروز برطرف شد و هم اکنون هیج مشکلی وجود ندارد.از همه مشتریان که توجه خوبی داشتند و از طریق ایمیل اعلام شده در تماس بودند ممنونیم .
متاسفانه برخی مشتریان با اینکه در پایان هر ایمیل ارسالی ، از طریق پیامک ، در صفحه قوانین و زیر تیکت ها اعلام شده است در مواقع داون تایم تنها و تنها با یک ایمیل مشخص تماس بگیرند اما کم توجهی میکنند و با ایمیلای دیگه تماس میگیرند ، بنابراین به دست ما نمیرسد.لطفا دقت لازم را داشته و از راه مشخصی تماس بگیرید.تلفن روشن بوده و حتی تا 4 صبح نیز پاسخگوی تلفن دوستان بودم ، اگر احیانا موفق به تماس نشده اید حتما مشکلی بوده و امکان پاسخگویی نبوده است.
روز وب هیچ گاه ، تحت هیچ شرایطی نه بیخیال میشود ، نه بی مسئولیتی را میپذیرد و نه در مشکلات پیش آمده شانه خالی میکند
در خدمت شما هستیم و امیدواریم اسباب رضایت مشتریان فراهم شود
کلیه سرور ها بیست و چهار ساعته مانیتور میشوند و هر مشکلی در کمتر از چند دقیقه اطلاع رسانی میشود.مطمئن باشید زودتر از شما باخبر شده و در جهت رفع اقدام نمودیم