نقل قول نوشته اصلی توسط amosum نمایش پست ها
سلام دوستان ، این ساپورت فریلنسر کلا از نظر شعور تعطیل هست .
هر سوئالی که ازشون میپرسی کلا جواب سر بالا میدن ، من از دیروز 5 تا ticket زدم و گفتم که اگه فریلنسر اکانت من رو ببنده ، چه بلایی سر پولهای من میاد ؟ و کلا خودشون رو به کوچه علی چپ میزنن
این هم متن آخرین تیکتی که زدم (hello again .
please listen to me Carefully , it is a simple question , if freelancer.com decide to close my account what happened for my money that now exist in my account ?)
اگر کسی به ذهنش میرسه که چی ازشون بپرسیم ، بگه لطفا ، حالم از اینا به هم میخوره ،
راستی کارفرمای ما 2 بار دیگه رفته بود دفتر فریلنسر و باز هم جواب سر بالا داده بود ، خود کارفرما از روش برخورد اینا تعجب کرده بود .
من دوتا خواهش از شما دارم، اینکه زیاد تیکت بزنیم و در این مورد سوال بپرسیم جز اینکه دیگه به تیکتها از ایران توجه نکنند فایده ی دیگه ای نداره چون مسئول رسیدگی به اکانتهای لیمیت شده یک دپارتمان دیگه هست و افرادی که تیکتها را جواب میدهند هیچ اطلاعی در این خصوص ندارند.
دومین خواهشم اینه که اگه شماره تماس درست از آنها دارین (یا شریکتون داره) به من بدهید چون این شماره تماسهایی که تو این فروم نوشته شده اند درست نیستند.
ممنون