صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22

موضوع: در خواست حل یک مشکل

  1. #11
    عضو دائم AvalinHost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    Hetzner Online AG
    نوشته ها
    1,328
    تشکر تشکر کرده 
    1,262
    تشکر تشکر شده 
    3,847
    تشکر شده در
    2,580 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    نقل قول نوشته اصلی توسط besthosti.com نمایش پست ها
    ایشون اگر قصد انتقال داشته باشند میدونند که سرویس وقتش تموم میشه باید بک اپ بگیره .
    وقتی سرویس هم تمام بشه چیزی از سرویس دهنده کم نمیشه که بک اپ بده مگر اینکه بخواد به عبارتی بچه بازی دربیاره و یا زورگیری کنه!
    بیش از 15 سال همکاری با دیتاسنتر هتزنر
    پرداخت هزینه سرورها با سورس بانکی

    http://www.avalinhost.com

  2. تعداد تشکر ها از AvalinHost به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #12
    عضو جدید fidoman آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    14
    تشکر تشکر کرده 
    9
    تشکر تشکر شده 
    2
    تشکر شده در
    2 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    دوستان ممنون من نمیخواهم ظلمی در حق شرکتی بشه /من نزدیک 2سال هست از شرکت ..... هاست خریدم نه یکی چند تا ولی اواخر آنقدر اذیت شدم که کلا بی خیال شدم و به دلیل مشکلات کاری نتوانستم در خواست بکاپ بدم الان هم در مورد پول 20000 تومان مشکلی نداره پرداخت میشه میخواستم ببینم آیا اطلاعات متنی و عکس و... جز بکاپ میشه یا فقط دیتابیس

    در مورد دوستی که در مورد انسانیت و ظیفه و.... مطلبی عرض کرند یک نکته بگویم
    وضیفه شرکت هاستینگ اینه خوب پشتیبانی دهد نه اینکه جواب تیکت ها را بعد از 10 بار یک بار اون هم با تلخی چواب ده بعد هیچی هر هفته مطالب سایت 10 روز به عقب برگرده و مسایل دیگه /بله شرایط انسانی و وظیفه همه میدونن چیه ولی تعاریشون برای هرکسی چیز دیگه است /همین

    ممنون از همگی که پاسخ دادند

  5. #13
    عضو انجمن besthosti.com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    محل سکونت
    Qazvin
    نوشته ها
    668
    تشکر تشکر کرده 
    116
    تشکر تشکر شده 
    1,806
    تشکر شده در
    1,340 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    نقل قول نوشته اصلی توسط AvalinHost نمایش پست ها
    وقتی سرویس هم تمام بشه چیزی از سرویس دهنده کم نمیشه که بک اپ بده مگر اینکه بخواد به عبارتی بچه بازی دربیاره و یا زورگیری کنه!
    این حرف شما هم قابل تامل است .
    می بایست ارایه بده

  6. #14
    عضو جدید fidoman آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    14
    تشکر تشکر کرده 
    9
    تشکر تشکر شده 
    2
    تشکر شده در
    2 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    نقل قول نوشته اصلی توسط besthosti.com نمایش پست ها
    ایشون اگر قصد انتقال داشته باشند میدونند که سرویس وقتش تموم میشه باید بک اپ بگیره .
    درست میفرمایید به خاطر اینکه پشتیبانی اش ضعیف بود دیگر نمیخواهم از شرکت ...... هاست خریداری کنم /خب وقتی که میخوای هاست بخری ماشالا حرف کم نمیارند ولی دیگه ازشون هاست نمیخری قوانیین را فقط برای مشتری اعمال میکنند

  7. تعداد تشکر ها از fidoman به دلیل پست مفید


  8. #15
    عضو انجمن besthosti.com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    محل سکونت
    Qazvin
    نوشته ها
    668
    تشکر تشکر کرده 
    116
    تشکر تشکر شده 
    1,806
    تشکر شده در
    1,340 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    نقل قول نوشته اصلی توسط fidoman نمایش پست ها
    دوستان ممنون من نمیخواهم ظلمی در حق شرکتی بشه /من نزدیک 2سال هست از شرکت ..... هاست خریدم نه یکی چند تا ولی اواخر آنقدر اذیت شدم که کلا بی خیال شدم و به دلیل مشکلات کاری نتوانستم در خواست بکاپ بدم الان هم در مورد پول 20000 تومان مشکلی نداره پرداخت میشه میخواستم ببینم آیا اطلاعات متنی و عکس و... جز بکاپ میشه یا فقط دیتابیس

    در مورد دوستی که در مورد انسانیت و ظیفه و.... مطلبی عرض کرند یک نکته بگویم
    وضیفه شرکت هاستینگ اینه خوب پشتیبانی دهد نه اینکه جواب تیکت ها را بعد از 10 بار یک بار اون هم با تلخی چواب ده بعد هیچی هر هفته مطالب سایت 10 روز به عقب برگرده و مسایل دیگه /بله شرایط انسانی و وظیفه همه میدونن چیه ولی تعاریشون برای هرکسی چیز دیگه است /همین

    ممنون از همگی که پاسخ دادند
    بله بک آپ به شما کال ارایه میشه .
    مشکلی نیست

  9. #16
    عضو جدید fidoman آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    14
    تشکر تشکر کرده 
    9
    تشکر تشکر شده 
    2
    تشکر شده در
    2 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    نقل قول نوشته اصلی توسط besthosti.com نمایش پست ها
    بله من هم هم نظر با شیواهاست هستم این وظیفه نیست که بک اپ را بدهند .مشتری خودش می تونه تا قبل از اتمام سرویس بک آپ را تهیه کنه و انتقال بده .
    یک سئوال اگر مشتری که بلد نیست بکاپ بگیره چی کار کنه ؟ بالاخره حرف از وظیفه نزدیم میخواستم ببینم آیا میتوانند بکاپ را بدهند یا اینکه هزینه حداقل 1/3 هزینه هاست یکساله را باید بگیرند و بکاپ بدهند اگر این طوری باشه کاسبی بعضی شرکت ها خیلی خوب میشه =d>

  10. #17
    عضو جدید fidoman آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    14
    تشکر تشکر کرده 
    9
    تشکر تشکر شده 
    2
    تشکر شده در
    2 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    نقل قول نوشته اصلی توسط ADMlN نمایش پست ها
    اگر بکاپ تهیه نکرده اید باید هزینه این ماه/سال بدهید تا سرویس شما فعال شود

    بعدش می تونید فول بکاپ بگیرید و به جای دیگه منتقل کنید یا تا پایان دوره رو سرور باقی بمونید

    ولی اینبار 2 3 روز قبل اتمام درخواست فول بکاپ بده
    یعنی هزینه یک ماه را پرداخت کنم و خدوم پکاپ بگیرم ؟

  11. #18
    عضو انجمن besthosti.com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    محل سکونت
    Qazvin
    نوشته ها
    668
    تشکر تشکر کرده 
    116
    تشکر تشکر شده 
    1,806
    تشکر شده در
    1,340 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    نقل قول نوشته اصلی توسط fidoman نمایش پست ها
    یک سئوال اگر مشتری که بلد نیست بکاپ بگیره چی کار کنه ؟ بالاخره حرف از وظیفه نزدیم میخواستم ببینم آیا میتوانند بکاپ را بدهند یا اینکه هزینه حداقل 1/3 هزینه هاست یکساله را باید بگیرند و بکاپ بدهند اگر این طوری باشه کاسبی بعضی شرکت ها خیلی خوب میشه =d>
    کار زیاد خاصی نیست از بخش داخل کنترل پنل بک آپ را ایجاد می کنه
    می تونست قبل از اتمام مهلت سرویس از سرویس دهنده تقاضای اموزش بکنه
    بسیاری از متشریان ما هم بلد نیستند تیکت میزنند یا ما خودمون انجام میدیم یا اموزش کامل را می دهیم .

  12. #19
    عضو جدید fidoman آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    14
    تشکر تشکر کرده 
    9
    تشکر تشکر شده 
    2
    تشکر شده در
    2 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    نقل قول نوشته اصلی توسط shivahost نمایش پست ها
    ولی به نظر ما: هیچ سرویس دهنده ای موظف نیست پس از اتمام دوره میزبانی و در حالی که سرویس تمام شده است چیزی به مشتری بدهد. حتی موظف نیست اطلاعات مشتری را نگهدارد! مگر سرور ما انباری نگهداری بکاپ ها و هاست های تمدید نشده است؟

    البته ما تا یک ماه به مشتری این لطف را می کنیم که اطلاعاتش را هم به رایگان در اختیارش می گذاریم اما این فقط لطف است و وظیفه نیست....
    به نظر بنده : آیا در زمان فروش این ها رو به مشتری هم میگوند یا نه ؟

  13. #20
    عضو دائم shivahost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    نوشته ها
    2,477
    تشکر تشکر کرده 
    1,371
    تشکر تشکر شده 
    4,137
    تشکر شده در
    2,773 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    وقتی مشتری خودش تصمیم به انتقال می گیرد و صورتحساب تمدید را پرداخت نمی کند و می داند که از فلان روز سرویس او تمام می شود، چرا قبل از تمام شدن سرویس بکاپ خود را بر نمی دارد؟

    مشتری نسبت به پولی که داده حق دارد و سرویس تا تاریخی که پرداخت کرده می گیرد. چرا باید بعد از آن انتظار خدمات رایگان داشته باشد؟

    من با مباحث انسانیت کاری ندارم، خودمان به بهترین شکل به مشتری کمک می کنیم. اما این وظیفه نیست!

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •