-
June 3rd, 2013, 16:06
#11
عضو دائم
پاسخ : در خواست حل یک مشکل

نوشته اصلی توسط
besthosti.com
ایشون اگر قصد انتقال داشته باشند میدونند که سرویس وقتش تموم میشه باید بک اپ بگیره .
وقتی سرویس هم تمام بشه چیزی از سرویس دهنده کم نمیشه که بک اپ بده مگر اینکه بخواد به عبارتی بچه بازی دربیاره و یا زورگیری کنه!
-
تعداد تشکر ها از AvalinHost به دلیل پست مفید
-
June 3rd, 2013 16:06
# ADS
-
June 3rd, 2013, 16:08
#12
عضو جدید
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
دوستان ممنون من نمیخواهم ظلمی در حق شرکتی بشه /من نزدیک 2سال هست از شرکت ..... هاست خریدم نه یکی چند تا ولی اواخر آنقدر اذیت شدم که کلا بی خیال شدم و به دلیل مشکلات کاری نتوانستم در خواست بکاپ بدم الان هم در مورد پول 20000 تومان مشکلی نداره پرداخت میشه میخواستم ببینم آیا اطلاعات متنی و عکس و... جز بکاپ میشه یا فقط دیتابیس
در مورد دوستی که در مورد انسانیت و ظیفه و.... مطلبی عرض کرند یک نکته بگویم
وضیفه شرکت هاستینگ اینه خوب پشتیبانی دهد نه اینکه جواب تیکت ها را بعد از 10 بار یک بار اون هم با تلخی چواب ده بعد هیچی هر هفته مطالب سایت 10 روز به عقب برگرده و مسایل دیگه /بله شرایط انسانی و وظیفه همه میدونن چیه ولی تعاریشون برای هرکسی چیز دیگه است /همین
ممنون از همگی که پاسخ دادند
-
-
June 3rd, 2013, 16:10
#13
عضو انجمن
پاسخ : در خواست حل یک مشکل

نوشته اصلی توسط
AvalinHost
وقتی سرویس هم تمام بشه چیزی از سرویس دهنده کم نمیشه که بک اپ بده مگر اینکه بخواد به عبارتی بچه بازی دربیاره و یا زورگیری کنه!
این حرف شما هم قابل تامل است .
می بایست ارایه بده
-
-
June 3rd, 2013, 16:11
#14
عضو جدید
پاسخ : در خواست حل یک مشکل

نوشته اصلی توسط
besthosti.com
ایشون اگر قصد انتقال داشته باشند میدونند که سرویس وقتش تموم میشه باید بک اپ بگیره .
درست میفرمایید به خاطر اینکه پشتیبانی اش ضعیف بود دیگر نمیخواهم از شرکت ...... هاست خریداری کنم /خب وقتی که میخوای هاست بخری ماشالا حرف کم نمیارند ولی دیگه ازشون هاست نمیخری قوانیین را فقط برای مشتری اعمال میکنند
-
تعداد تشکر ها از fidoman به دلیل پست مفید
-
June 3rd, 2013, 16:11
#15
عضو انجمن
پاسخ : در خواست حل یک مشکل

نوشته اصلی توسط
fidoman
دوستان ممنون من نمیخواهم ظلمی در حق شرکتی بشه /من نزدیک 2سال هست از شرکت ..... هاست خریدم نه یکی چند تا ولی اواخر آنقدر اذیت شدم که کلا بی خیال شدم و به دلیل مشکلات کاری نتوانستم در خواست بکاپ بدم الان هم در مورد پول 20000 تومان مشکلی نداره پرداخت میشه میخواستم ببینم آیا اطلاعات متنی و عکس و... جز بکاپ میشه یا فقط دیتابیس
در مورد دوستی که در مورد انسانیت و ظیفه و.... مطلبی عرض کرند یک نکته بگویم
وضیفه شرکت هاستینگ اینه خوب پشتیبانی دهد نه اینکه جواب تیکت ها را بعد از 10 بار یک بار اون هم با تلخی چواب ده بعد هیچی هر هفته مطالب سایت 10 روز به عقب برگرده و مسایل دیگه /بله شرایط انسانی و وظیفه همه میدونن چیه ولی تعاریشون برای هرکسی چیز دیگه است /همین
ممنون از همگی که پاسخ دادند
بله بک آپ به شما کال ارایه میشه .
مشکلی نیست
-
-
June 3rd, 2013, 16:15
#16
عضو جدید
پاسخ : در خواست حل یک مشکل

نوشته اصلی توسط
besthosti.com
بله من هم هم نظر با شیواهاست هستم این وظیفه نیست که بک اپ را بدهند .مشتری خودش می تونه تا قبل از اتمام سرویس بک آپ را تهیه کنه و انتقال بده .
یک سئوال اگر مشتری که بلد نیست بکاپ بگیره چی کار کنه ؟ بالاخره حرف از وظیفه نزدیم میخواستم ببینم آیا میتوانند بکاپ را بدهند یا اینکه هزینه حداقل 1/3 هزینه هاست یکساله را باید بگیرند و بکاپ بدهند اگر این طوری باشه کاسبی بعضی شرکت ها خیلی خوب میشه =d>
-
-
June 3rd, 2013, 16:17
#17
عضو جدید
پاسخ : در خواست حل یک مشکل

نوشته اصلی توسط
ADMlN
اگر بکاپ تهیه نکرده اید باید هزینه این ماه/سال بدهید تا سرویس شما فعال شود
بعدش می تونید فول بکاپ بگیرید و به جای دیگه منتقل کنید یا تا پایان دوره رو سرور باقی بمونید
ولی اینبار 2 3 روز قبل اتمام درخواست فول بکاپ بده
یعنی هزینه یک ماه را پرداخت کنم و خدوم پکاپ بگیرم ؟
-
-
June 3rd, 2013, 16:19
#18
عضو انجمن
پاسخ : در خواست حل یک مشکل

نوشته اصلی توسط
fidoman
یک سئوال اگر مشتری که بلد نیست بکاپ بگیره چی کار کنه ؟ بالاخره حرف از وظیفه نزدیم میخواستم ببینم آیا میتوانند بکاپ را بدهند یا اینکه هزینه حداقل 1/3 هزینه هاست یکساله را باید بگیرند و بکاپ بدهند اگر این طوری باشه کاسبی بعضی شرکت ها خیلی خوب میشه =d>
کار زیاد خاصی نیست از بخش داخل کنترل پنل بک آپ را ایجاد می کنه
می تونست قبل از اتمام مهلت سرویس از سرویس دهنده تقاضای اموزش بکنه
بسیاری از متشریان ما هم بلد نیستند تیکت میزنند یا ما خودمون انجام میدیم یا اموزش کامل را می دهیم .
-
-
June 3rd, 2013, 16:19
#19
عضو جدید
پاسخ : در خواست حل یک مشکل

نوشته اصلی توسط
shivahost
ولی به نظر ما: هیچ سرویس دهنده ای موظف نیست پس از اتمام دوره میزبانی و در حالی که سرویس تمام شده است چیزی به مشتری بدهد. حتی موظف نیست اطلاعات مشتری را نگهدارد! مگر سرور ما انباری نگهداری بکاپ ها و هاست های تمدید نشده است؟
البته ما تا یک ماه به مشتری این لطف را می کنیم که اطلاعاتش را هم به رایگان در اختیارش می گذاریم اما این فقط لطف است و وظیفه نیست....
به نظر بنده : آیا در زمان فروش این ها رو به مشتری هم میگوند یا نه ؟
-
-
June 3rd, 2013, 17:25
#20
عضو دائم
پاسخ : در خواست حل یک مشکل
وقتی مشتری خودش تصمیم به انتقال می گیرد و صورتحساب تمدید را پرداخت نمی کند و می داند که از فلان روز سرویس او تمام می شود، چرا قبل از تمام شدن سرویس بکاپ خود را بر نمی دارد؟
مشتری نسبت به پولی که داده حق دارد و سرویس تا تاریخی که پرداخت کرده می گیرد. چرا باید بعد از آن انتظار خدمات رایگان داشته باشد؟
من با مباحث انسانیت کاری ندارم، خودمان به بهترین شکل به مشتری کمک می کنیم. اما این وظیفه نیست!
-