با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
به دلیل اینکه باید مبالغ را به صورت مستقیم به حساب خریداران واریز کنیم، ناچار بودیم تا اطلاعات را جمع آوری و یکبار به "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" اعلام نماییم.
متاسفانه امکان ارسال جزء جزء و چندین باره وجود نداشت و "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" در این زمینه همکاری نمی کردند.
همچنین در سیستم جدید، هیچ مشکلی بابت برگشت پول وجود نداشته و نخواهد داشت.
همانطور که بارها اعلام شد، برگشت پول به صورت خودکار توسط بانک و یا سیستم جدید جی پل انجام شده و جزئیات آن در هر فاکتور قابل مشاهده می باشد.
در اقدام بعدی، پس از راه اندازی بانک شهر، سیستم تیکتینگ پشتیبانی به صورت کامل راه اندازی خواهد شد.
پیروز باشید







