نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    من کاری به سیستم جدید و یا مشکلی که ایجاد شد ندارم ...زمان برگشت پول رو میگم که خیلی طولانی هست ! شما بخاطر اینکه کارتون راحت بشه دارید 10روز صبر میکنید که مال همرو یکجا پیگیری کنید ...در صورتی که میتونستید مال کسایی که همون موقع ارسال کردن مشخصاتو همون موقع پیگیری کنید ولی چون پشتیبانیتون ضعیف بوده هست و خواهد بود اینکارو نکردید ...
    در هر صورت با سیستم جدیدتون امیدارم موفق باشید
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
    به دلیل اینکه باید مبالغ را به صورت مستقیم به حساب خریداران واریز کنیم، ناچار بودیم تا اطلاعات را جمع آوری و یکبار به "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" اعلام نماییم.
    متاسفانه امکان ارسال جزء جزء و چندین باره وجود نداشت و "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" در این زمینه همکاری نمی کردند.
    همچنین در سیستم جدید، هیچ مشکلی بابت برگشت پول وجود نداشته و نخواهد داشت.
    همانطور که بارها اعلام شد، برگشت پول به صورت خودکار توسط بانک و یا سیستم جدید جی پل انجام شده و جزئیات آن در هر فاکتور قابل مشاهده می باشد.
    در اقدام بعدی، پس از راه اندازی بانک شهر، سیستم تیکتینگ پشتیبانی به صورت کامل راه اندازی خواهد شد.
    پیروز باشید

  2. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •