نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 122 از 166 نخستنخست ... 2272112118119120121122123124125126132 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,211 تا 1,220 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

  1. #1211
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط Cyrus.The.Great نمایش پست ها
    با سلام و خسته نباشید.

    ما ایمیل میدیم کسی جواب نمیده. مجبوریم اینجا پیام بدیم. این چهار تراکنش از حساب مشتری کسر گردیده و به حساب شخص واریز نشده است. تقاضا داریم در اسرع وقت پیگیری نمایید.


    23:12:23 13051823122349620653 150000 نشده
    23:06:16 13051823061624519103 150000 نشده
    2244 13051822574417187913 150000 نشده
    22:16:51 13051822165161135343 150000 نشده


    با سپاس و احترام
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
    ما برای اینکه اطمینان پیدا کنیم که مبلغ تراکنش ها به دست خریدار می رسد و به حساب خریدار برگشت داده می شود، با هماهنگی "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" ، شماره کارت خرید های انجام شده را دریافت و به صورت کارت به کارت به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد.
    پس در نتیجه، شما فقط کافیست تراکنش های نا موفق را از خریدار دریافت و به ما اطلاع رسانی کنید تا ما پس از دریافت شماره کارت، مبلغ واریزی را برای خریدار کارت به کارت کنیم.
    لازم به ذکر است، اعلام اطلاعات و برگشت توسط ما فقط تا قبل از راه اندازی سیستم جدید ممکن است و اگر پس از راه اندازی سیستم جدید اطلاعاتی ارسال شود، پیگیری نخواهد شد
    موفق باشید

  2. # ADS




     

  3. #1212
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    آقای عادل توجه داشته باشید که پیگیری این تراکنش های ناقض خیلی میتونه تاثیر بزاره رو اینکه یوزراتون سیستم جدیدتون رو در آینده استفاده کنن یا نه ...اگر سریعتر این تراکنش ها پیگیری نشه من یکی که در آینده دیگه از jaypal استفاده نخواهم کرد ...
    الان 7 روز هست که به پشتیبانی ایمیل زدم و جوابی دریافت نکردم ...و سه روز هم هست به ایمیل خودتون replay دادم که باز هم جوابی دریافت نکردم ...
    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
    ما برای اینکه اطمینان پیدا کنیم که مبلغ تراکنش ها به دست خریدار می رسد و به حساب خریدار برگشت داده می شود، با هماهنگی "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" ، شماره کارت خرید های انجام شده را دریافت و به صورت کارت به کارت به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد.
    پس در نتیجه، شما فقط کافیست تراکنش های نا موفق را از خریدار دریافت و به ما اطلاع رسانی کنید تا ما پس از دریافت شماره کارت، مبلغ واریزی را برای خریدار کارت به کارت کنیم.
    لازم به ذکر است، اعلام اطلاعات و برگشت توسط ما فقط تا قبل از راه اندازی سیستم جدید ممکن است و اگر پس از راه اندازی سیستم جدید اطلاعاتی ارسال شود، پیگیری نخواهد شد
    موفق باشید
    پیروز باشید

  4. #1213
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط mr_saeed نمایش پست ها
    چرا این سایت های درگاه پرداخت اینقدر زیاد شدن ؟؟
    جدیدا هرکس با ننش قهر می کنه یا میره خواننده میشه . یا هاستینگ میزنه یا سایت درگاه ! با عرض معذرت از استارتر عزیز . منظورم کسای دیگه ای هستن که تو این انجمن هم نمونش موجوده
    کار هر کس نیست خرمن کوفتن
    گاو نر می خواهد و مرد کهن



  5. #1214
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط behnam289 نمایش پست ها
    سلام
    من یک سوالی داشتم
    حدود 10 تا از مشتری ها تراکنش هاشون مشکل داشته و ناموفق بوده. در پنل جی پال به حساب من اضافه نشده !
    و به حساب اون ها هم برگشت نشده

    خوب اصلا تو سیستم شما امکانش هست که مبلغ به حسابتون واریز بشه ولی به حساب کار بر واریز نشه ؟
    10 نفر این طور گزارش دادند پس نمیتونه مشکل وجود نداشته باشه یک هفته صبر کردند پولی براشون بر نگشته

    هیچ کدوم حاضر نیستند به بانک برند و شماره پیگیری و... بگیرند . من هم که هیچ اطلاعاتی ندارم

    باید چه کرد ؟
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
    نیازی به مراجعه به بانک نیست.
    کافیست با شماره 02189517 (خانم یوسفی) تماس گرفته و با اعلام شماره کارت هر یک از اطلاعات زیر را دریافت نمایند :
    شماره فاکتور و یا شناسه فاکتور و یا شماره رسید بانکی
    شاد باشید

  6. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


  7. #1215
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط l3aran نمایش پست ها
    سلام
    این درگاه بانک پاسارگاد جی پل 3-4 روزه قطعه خطا میده
    این برنامه ش چیه ؟ کی درست میشه ؟ چیز دیگهع نداره بشه ازش استفاده کرد ؟
    با سلام خدمت شما کاربر عزیز،
    از طریق ایمیل اطلاع رسانی شده است که تا چند روز آینده سیستم جدید با درگاه های جدید تکمیل و در اختیار فروشندگان قرار داده خواهد شد
    تمامی مشکلات پرداخت و تایید و واریز و برگشت، در سیستم جدید برطرف شده و هر فاکتور دارای صفحه اختصاصی بوده و قابل پیگیری توسط خریدار و فروشنده می باشد
    هدف اصلی مابرطرف کردن مشکلات پرداخت و تایید و واریز و برگشت در بانک و سیستم جی پل بوده که تمامی آنها برطرف شده است
    موفق باشید

  8. #1216
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    نوشته ها
    26
    تشکر تشکر کرده 
    22
    تشکر تشکر شده 
    13
    تشکر شده در
    10 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام

    جناب آقای عادل پس کی یه تاریخی رو مشخص کنید بگین ما همچنان منتظریم.

  9. #1217
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    31
    تشکر تشکر کرده 
    13
    تشکر تشکر شده 
    4
    تشکر شده در
    4 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
    ما برای اینکه اطمینان پیدا کنیم که مبلغ تراکنش ها به دست خریدار می رسد و به حساب خریدار برگشت داده می شود، با هماهنگی "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" ، شماره کارت خرید های انجام شده را دریافت و به صورت کارت به کارت به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد.
    پس در نتیجه، شما فقط کافیست تراکنش های نا موفق را از خریدار دریافت و به ما اطلاع رسانی کنید تا ما پس از دریافت شماره کارت، مبلغ واریزی را برای خریدار کارت به کارت کنیم.
    لازم به ذکر است، اعلام اطلاعات و برگشت توسط ما فقط تا قبل از راه اندازی سیستم جدید ممکن است و اگر پس از راه اندازی سیستم جدید اطلاعاتی ارسال شود، پیگیری نخواهد شد
    موفق باشید
    الان هم در این تایپیک مشخصات تراکنش های نا موفق را ارائه دادیم هم 3-4 بار ایمیل کردیم، کی باید شماره کارت بدیم؟ و از چه طریق؟

  10. #1218
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط mojtaba472 نمایش پست ها
    سلام

    جناب آقای عادل پس کی یه تاریخی رو مشخص کنید بگین ما همچنان منتظریم.
    سلام،
    همانطور که قبلا" عرض شد، مشکل و تاخیر های به وجود آمده همیشه از سوی بانک ها و درگاه های پرداخت آنها بود
    این بار هم مشکل همین بود که برطرف شد
    در درگاه های پرداخت بانکها، تراکنش هایی که پس از پرداخت بررسی نمی شوند به صورت خودکار توسط بانک برگشت داده خواهند شد و به قول مسئول یکی از شرکتهای تجارت الکترونیک، برگشت پول پس از بررسی و تایید هیچ استفاده عمومی ندارد
    به همین دلیل بر روی فانکشن Reversal مانور نمی روند و نمونه کدی هم وجود نداشت
    در سیستم جدید ما هم، Reversal اهمیت زیادی دارد و بدون آن درگاه پرداخت امن معنا ندارد
    امید وارم با این تدابیری که اندیشیدیم، تمامی مشکلات فروشندگان و خریدارانشان را برطرف کنیم
    پیروز باشید

  11. #1219
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsan227 نمایش پست ها
    الان هم در این تایپیک مشخصات تراکنش های نا موفق را ارائه دادیم هم 3-4 بار ایمیل کردیم، کی باید شماره کارت بدیم؟ و از چه طریق؟
    سلام،
    همانطور که بارها اعلام شد، تراکنش ها به صورت کارت به کارت به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد.
    از طرفی ما تا قبل از راه اندازی درگاه جدید (7 الی 8 روز) به فروشندگان زمان دادیم تا اطلاعات تراکنش های ناموق را برای ما ارسال نمایند
    برگشت پول به صورت قطعی انجام شده، اما پس از راه اندازی درگاه پرداخت جدید
    موفق باشید

  12. #1220
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    نوشته ها
    38
    تشکر تشکر کرده 
    7
    تشکر تشکر شده 
    12
    تشکر شده در
    11 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    سلام،
    همانطور که قبلا" عرض شد، مشکل و تاخیر های به وجود آمده همیشه از سوی بانک ها و درگاه های پرداخت آنها بود
    این بار هم مشکل همین بود که برطرف شد
    در درگاه های پرداخت بانکها، تراکنش هایی که پس از پرداخت بررسی نمی شوند به صورت خودکار توسط بانک برگشت داده خواهند شد و به قول مسئول یکی از شرکتهای تجارت الکترونیک، برگشت پول پس از بررسی و تایید هیچ استفاده عمومی ندارد
    به همین دلیل بر روی فانکشن Reversal مانور نمی روند و نمونه کدی هم وجود نداشت
    در سیستم جدید ما هم، Reversal اهمیت زیادی دارد و بدون آن درگاه پرداخت امن معنا ندارد
    امید وارم با این تدابیری که اندیشیدیم، تمامی مشکلات فروشندگان و خریدارانشان را برطرف کنیم
    پیروز باشید
    این سیستم درگاه جدیدی که دادید الان قابل استفادست ؟ باید از کجا دانلود کنیم ؟ یا هنوز حاضر نشده ؟ کی حاضر میشه پس ؟

صفحه 122 از 166 نخستنخست ... 2272112118119120121122123124125126132 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •