اطلاع رسانی در این زمینه صفر بود . ما هم اطلاعاتمون پرید بدون اینکه متوجه بشیم .
نه ایمیل نه تیکت و نا یاهو ... حتی در صورت اطلاع رسانی همه این موارد 24 ساعت برای مطلع شدن خیلی کم هست .
حالا یه عده توی اون زمان سایتتون رو چک کردن از خوش شانسیشون بوده نه از اطلاع رسانیه خوبه شما .
همیشه که سایت شما رو چک نمی کنیم . به هر حال چه مشکل از سمت شما بوده باشه چه از سمت دیتاسنتر همیشه در این مواقع سرویس دهنده باید به سرویس گیرنده خسارت بده .
در حال حاضر تکلیف ما چیه که صبح بیدار شدیم و دیدیم سرور خاموشه ؟
تمام افرادی که سرویس داشتن مطمئناَ قصد انتقال داشتن شما باید تمام افرادی که هنوز سرویس داشتن رو انتقال میدادید .
من نمی دونم دیگه چی بگم.