
نوشته اصلی توسط
mehdifx
بله این سرور جزء همون سرورهای شش ماهه بوده.. که تخفیف خوبی بهش میخورد.!
شما ظرف چهار ماه دوبار سرور عوض کردید.. البته سرور قبل را براحتی کنسل میکردید و اطلاعاتش را هم از بین میرفت... پس حرفتون در مورد دوست نداشتن انتقال کاملا غیر منطقی میشه..
در مورد اطلاع رسانی اگه منظورتون اینه که یه اطلاعیه تو سایتتون بذارید که هیچ ایمیلی هم به کاربرانش داده نمیشه و بعد از 24 ساعت سرور را ببندید که اسم اطلاع رسانی نمیشه گفت.
در مورد اطلاع رسانی یاهو همه که آی دی یاهوی شما را ندارن. وقتی سایت هست نیازی به آی دی نیست. و بعدش دلیلم نیز برای بلاک کردن آیدیتون اسپم های زیادتون بود...
در ضمن هیچ جا 24 ساعت فرصت برای انتقال اطلاعات نمیدن. بنده اطلاعاتم بالای 100 گیگ بوده برای انتقالش حتما نیاز به یه سرور دیگه داشتم. (اگه سرور دیگه را هرجا سفارش بدم تا بدستم برسه حداقل 1 روز میگذره..) انتقالش هم حداقل یکروز زمان میبره.. پس چطور کاربر میخواد ظرف مدت یکروز انتقال بده..!
شما مسئول سرورهاتون هستید و وقتی مشکلی برای سرورتون پیش میاد یا اشتباه از خود شما بوده (در مورد raid , ...) و یا اشکال از دیتاسنتر میباشد. اگه دیتاسنتر مشکل ایجاد کرده باشه که از رداستیشن بعیده حتما بهتون خسارت میده و یا حداقل اطلاعات از بین رفته را بازگردانی میکنه..
دوست عزیز شما یه جوری صحبت میکنید انگار ما ناشی هستیم. بنده مطمئن هستم که اونهایی که سرور داشتن و یا سرور میفروشن بابت اطلاعات کاربرانشون احساس مسئولیت میکنن و اگه قرار باشه اتفاقی بیوفته بعدش آفرهای خاصی هم میدن. اما شما نتنها هیچکدام از این مسائل را رعایت نکردین بلکه کاملا حق مشتری و کاربرنانتون را نیز پایمال میکنید.
بهتره از این قوانینی که میگن مسئول اطلاعات خودتان هستید را نگید چون همه میگن ولی اکثرا رعایت میکنن و حواسشون هست که حق مشتریانشون پایمال نشه.