-
May 23rd, 2013, 14:40
#1211
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
Cyrus.The.Great
با سلام و خسته نباشید.
ما ایمیل میدیم کسی جواب نمیده. مجبوریم اینجا پیام بدیم. این چهار تراکنش از حساب مشتری کسر گردیده و به حساب شخص واریز نشده است. تقاضا داریم در اسرع وقت پیگیری نمایید.
23:12:23 |
13051823122349620653 |
150000 |
نشده |
23:06:16 |
13051823061624519103 |
150000 |
نشده |
22 44 |
13051822574417187913 |
150000 |
نشده |
22:16:51 |
13051822165161135343 |
150000 |
نشده |
با سپاس و احترام
با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
ما برای اینکه اطمینان پیدا کنیم که مبلغ تراکنش ها به دست خریدار می رسد و به حساب خریدار برگشت داده می شود، با هماهنگی "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" ، شماره کارت خرید های انجام شده را دریافت و به صورت کارت به کارت به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد.
پس در نتیجه، شما فقط کافیست تراکنش های نا موفق را از خریدار دریافت و به ما اطلاع رسانی کنید تا ما پس از دریافت شماره کارت، مبلغ واریزی را برای خریدار کارت به کارت کنیم.
لازم به ذکر است، اعلام اطلاعات و برگشت توسط ما فقط تا قبل از راه اندازی سیستم جدید ممکن است و اگر پس از راه اندازی سیستم جدید اطلاعاتی ارسال شود، پیگیری نخواهد شد
موفق باشید
-
-
May 23rd, 2013 14:40
# ADS
-
May 23rd, 2013, 14:41
#1212
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
lvlehrad
آقای عادل توجه داشته باشید که پیگیری این تراکنش های ناقض خیلی میتونه تاثیر بزاره رو اینکه یوزراتون سیستم جدیدتون رو در آینده استفاده کنن یا نه ...اگر سریعتر این تراکنش ها پیگیری نشه من یکی که در آینده دیگه از jaypal استفاده نخواهم کرد ...
الان 7 روز هست که به پشتیبانی ایمیل زدم و جوابی دریافت نکردم ...و سه روز هم هست به ایمیل خودتون replay دادم که باز هم جوابی دریافت نکردم ...

نوشته اصلی توسط
sepadl71
با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
ما برای اینکه اطمینان پیدا کنیم که مبلغ تراکنش ها به دست خریدار می رسد و به حساب خریدار برگشت داده می شود، با هماهنگی "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" ، شماره کارت خرید های انجام شده را دریافت و به صورت کارت به کارت به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد.
پس در نتیجه، شما فقط کافیست تراکنش های نا موفق را از خریدار دریافت و به ما اطلاع رسانی کنید تا ما پس از دریافت شماره کارت، مبلغ واریزی را برای خریدار کارت به کارت کنیم.
لازم به ذکر است، اعلام اطلاعات و برگشت توسط ما فقط تا قبل از راه اندازی سیستم جدید ممکن است و اگر پس از راه اندازی سیستم جدید اطلاعاتی ارسال شود، پیگیری نخواهد شد
موفق باشید
پیروز باشید
-
-
May 23rd, 2013, 14:43
#1213
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
mr_saeed
چرا این سایت های درگاه پرداخت اینقدر زیاد شدن ؟؟
جدیدا هرکس با ننش قهر می کنه یا میره خواننده میشه . یا هاستینگ میزنه یا سایت درگاه ! با عرض معذرت از استارتر عزیز . منظورم کسای دیگه ای هستن که تو این انجمن هم نمونش موجوده
کار هر کس نیست خرمن کوفتن
گاو نر می خواهد و مرد کهن
-
-
May 23rd, 2013, 14:46
#1214
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
behnam289
سلام
من یک سوالی داشتم
حدود 10 تا از مشتری ها تراکنش هاشون مشکل داشته و ناموفق بوده. در پنل جی پال به حساب من اضافه نشده !
و به حساب اون ها هم برگشت نشده
خوب اصلا تو سیستم شما امکانش هست که مبلغ به حسابتون واریز بشه ولی به حساب کار بر واریز نشه ؟
10 نفر این طور گزارش دادند پس نمیتونه مشکل وجود نداشته باشه یک هفته صبر کردند پولی براشون بر نگشته
هیچ کدوم حاضر نیستند به بانک برند و شماره پیگیری و... بگیرند . من هم که هیچ اطلاعاتی ندارم
باید چه کرد ؟
با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
نیازی به مراجعه به بانک نیست.
کافیست با شماره 02189517 (خانم یوسفی) تماس گرفته و با اعلام شماره کارت هر یک از اطلاعات زیر را دریافت نمایند :
شماره فاکتور و یا شناسه فاکتور و یا شماره رسید بانکی
شاد باشید
-
تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید
-
May 23rd, 2013, 14:48
#1215
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
l3aran
سلام
این درگاه بانک پاسارگاد جی پل 3-4 روزه قطعه خطا میده
این برنامه ش چیه ؟ کی درست میشه ؟ چیز دیگهع نداره بشه ازش استفاده کرد ؟
با سلام خدمت شما کاربر عزیز،
از طریق ایمیل اطلاع رسانی شده است که تا چند روز آینده سیستم جدید با درگاه های جدید تکمیل و در اختیار فروشندگان قرار داده خواهد شد
تمامی مشکلات پرداخت و تایید و واریز و برگشت، در سیستم جدید برطرف شده و هر فاکتور دارای صفحه اختصاصی بوده و قابل پیگیری توسط خریدار و فروشنده می باشد
هدف اصلی مابرطرف کردن مشکلات پرداخت و تایید و واریز و برگشت در بانک و سیستم جی پل بوده که تمامی آنها برطرف شده است
موفق باشید
-
-
May 23rd, 2013, 22:59
#1216
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
سلام
جناب آقای عادل پس کی یه تاریخی رو مشخص کنید بگین ما همچنان منتظریم.
-
-
May 24th, 2013, 23:17
#1217
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
sepadl71
با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
ما برای اینکه اطمینان پیدا کنیم که مبلغ تراکنش ها به دست خریدار می رسد و به حساب خریدار برگشت داده می شود، با هماهنگی "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" ، شماره کارت خرید های انجام شده را دریافت و به صورت کارت به کارت به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد.
پس در نتیجه، شما فقط کافیست تراکنش های نا موفق را از خریدار دریافت و به ما اطلاع رسانی کنید تا ما پس از دریافت شماره کارت، مبلغ واریزی را برای خریدار کارت به کارت کنیم.
لازم به ذکر است، اعلام اطلاعات و برگشت توسط ما فقط تا قبل از راه اندازی سیستم جدید ممکن است و اگر پس از راه اندازی سیستم جدید اطلاعاتی ارسال شود، پیگیری نخواهد شد
موفق باشید
الان هم در این تایپیک مشخصات تراکنش های نا موفق را ارائه دادیم هم 3-4 بار ایمیل کردیم، کی باید شماره کارت بدیم؟ و از چه طریق؟
-
-
May 26th, 2013, 12:04
#1218
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
mojtaba472
سلام
جناب آقای عادل پس کی یه تاریخی رو مشخص کنید بگین ما همچنان منتظریم.
سلام،
همانطور که قبلا" عرض شد، مشکل و تاخیر های به وجود آمده همیشه از سوی بانک ها و درگاه های پرداخت آنها بود
این بار هم مشکل همین بود که برطرف شد
در درگاه های پرداخت بانکها، تراکنش هایی که پس از پرداخت بررسی نمی شوند به صورت خودکار توسط بانک برگشت داده خواهند شد و به قول مسئول یکی از شرکتهای تجارت الکترونیک، برگشت پول پس از بررسی و تایید هیچ استفاده عمومی ندارد
به همین دلیل بر روی فانکشن Reversal مانور نمی روند و نمونه کدی هم وجود نداشت
در سیستم جدید ما هم، Reversal اهمیت زیادی دارد و بدون آن درگاه پرداخت امن معنا ندارد
امید وارم با این تدابیری که اندیشیدیم، تمامی مشکلات فروشندگان و خریدارانشان را برطرف کنیم
پیروز باشید
-
-
May 26th, 2013, 12:06
#1219
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
ehsan227
الان هم در این تایپیک مشخصات تراکنش های نا موفق را ارائه دادیم هم 3-4 بار ایمیل کردیم، کی باید شماره کارت بدیم؟ و از چه طریق؟
سلام،
همانطور که بارها اعلام شد، تراکنش ها به صورت کارت به کارت به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد.
از طرفی ما تا قبل از راه اندازی درگاه جدید (7 الی 8 روز) به فروشندگان زمان دادیم تا اطلاعات تراکنش های ناموق را برای ما ارسال نمایند
برگشت پول به صورت قطعی انجام شده، اما پس از راه اندازی درگاه پرداخت جدید
موفق باشید
-
-
May 26th, 2013, 14:40
#1220
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
sepadl71
سلام،
همانطور که قبلا" عرض شد، مشکل و تاخیر های به وجود آمده همیشه از سوی بانک ها و درگاه های پرداخت آنها بود
این بار هم مشکل همین بود که برطرف شد
در درگاه های پرداخت بانکها، تراکنش هایی که پس از پرداخت بررسی نمی شوند به صورت خودکار توسط بانک برگشت داده خواهند شد و به قول مسئول یکی از شرکتهای تجارت الکترونیک، برگشت پول پس از بررسی و تایید هیچ استفاده عمومی ندارد
به همین دلیل بر روی فانکشن Reversal مانور نمی روند و نمونه کدی هم وجود نداشت
در سیستم جدید ما هم، Reversal اهمیت زیادی دارد و بدون آن درگاه پرداخت امن معنا ندارد
امید وارم با این تدابیری که اندیشیدیم، تمامی مشکلات فروشندگان و خریدارانشان را برطرف کنیم
پیروز باشید
این سیستم درگاه جدیدی که دادید الان قابل استفادست ؟ باید از کجا دانلود کنیم ؟ یا هنوز حاضر نشده ؟ کی حاضر میشه پس ؟
-