نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
سلام،
همانطور که مشاهده می کنید، "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" به کل دچار مشکل شده و تا اطلاع ثانوی در سیستم قطع شده است.
تراکنش های نا موفق اعلام شده پس از راه اندازی سریع درگاه های بانکی جدید، پیگیری خواهند شد.
لطفا" صبر کنید
موفق باشید
حدود 35 تراکنش نا موفق با کسر مبلغ از دیروز ساعت 5 بعد از ظهر تا 10 وجود داشته پیش از اینکه ما درگاه رو عوض کنیم. آیا لازمه تک تک شماره فاکتورها رو ایمیل کنم یا خودتون پیگیری خواهید کرد ؟